מנעולן לדלתות מגורים

תסתכל איך לנעול את הבית שלך והתקשר אלינו לשירות המנעולנים מהשורה הראשונה בטבריה והסביבה. אנו מציעים את השירות הנייד המהיר ביותר ויודעים כמה קשה ומייגע זה יכול להיות לנעול את הבית שלך עם מנעול דלת שבור או מפתחות אבודים.

אם הדלת שלך דורשת התקנת מנעול חדש

וודא שהיא נעשית על ידי טכנאי אמין ואמין כגון אחד המומחים שלנו. שירות המנעולן שלנו  בטבריה יעזור לך לפנות את המפתח מהמנעול כדי לוודא שהוא תפקודי, והוא ייעץ לך כיצד למנוע מהמפתח שלך לפרוץ את המנעול שלך. אם יש לך מנעול על הבית שלך ואתה צריך לפתוח דלת הדורשת איסוף מפתחות, אנא צור קשר עם מנעולן בטבריה או עם מנעולן החירום שלנו.

המנעולנים המורשים שלנו מנוסים במתן ייעוץ מומחה כך שמנעול הדלת החדש שלך יתאים לך היטב ותוכל להשתמש בו בבטחה

בין אם אתם זקוקים להחלפת מנעולים, תיקון מנעולים, החלפת מנעולים או שירות מנעולן אחר בטבריה, תוכלו להסתמך על הניסיון והמומחיות של מנעולנים של J&M. טכנאי שירות המפתחות המקומיים שלנו מוסמכים לתחזק את מנעולי הבית והמפתחות שלך ועוברים הכשרה שוטפת המעניקה להם את טכניקות השירות והכלים העדכניים ביותר בשוק.

המנעולנים שלנו חותכים מפתחות

מחליפים מנעולי דלתות, מתקינים מנעולי אב ומתקינים מערכות אבטחה לבית. כולל צוות של שירותי מנעולנים מנוסים ומקצועיים וטכנאים מוסמכים שיכולים לתקן את המנעולים והמפתחות שלך בבית. בנוסף לשירותי המפתחות שלנו 24 שעות ביממה, אנו יכולים לתקן ולהתקין מנעולי מפתחות, להתקין פותחי דלתות ולהתקין מנעולי חלונות בעלי אבטחה גבוהה.

בין אם אתה צריך אביזרי דלת דקורטיביים

פעמון חדש או מצלמה, או מנעול מפתח להתקנת מנעול חכם, אנחנו כאן בשבילך. שירותינו כמנעולן בטבריה והסביבה כוללים החלפת מנעולי דלתות ומפתחות בביתכם, תיקון כספת, התקנת מערכת אזעקה ביטחונית מודרנית והחלפת מפתחות אבודים או שבורים הניתנים על ידי שירותי מפתחות אחרים לביתכם. אנו משרתים את תושבי טבריה והסביבה במשך שנים רבות ורכשנו את האמון והניסיון של מנעולן מגורים בטבריה שירותים אלה.

מנעולנים של טבריה מגיעים אליך עם כל הכלים הדרושים

כדי לפתוח את המנעול ולהחזיר אותך לביתך. יש לנו יותר משלושה עשורים של ניסיון בהתקנת דלתות בפעם הראשונה, ואתה יכול להיות בטוח שהעבודה תבוצע על ידי מיטב הדלתות ושירותי המנעולן בצפון הארץ.

אם מפתח הבית שלך נגנב

אחת ההוראות הראשונות שלך היא לשנות את המנעול על הדלת שלך כך שאף אחד לא יקבל גישה לבית שלך. מנעולים המותקנים על דלתות הכניסה שלך מותקנים לעתים קרובות על ידי שירותי מנעולן ללא רישיון, ואם הם חלשים או לא יעילים, אבטחת בתיך עלולה להיפגע. בעת משבר אבטחה, מנעולי החירום שלנו יכולים להצפין ולהחליף את המנעולים שלך כדי שיהיו חסינים.

מנעולים המותקנים על ידי מנעולן אבטחה כוללים מנעולי בורג

מנעולים חכמים, מנעולי דלתות דיגיטליים, מנעולי אבטחה גבוהים, מנעולי בורג, מנעולים, מנעולי דלתות מרפסת, מנעולי דלתות הזזה, מנעולי מקלדת ומנעולים אלקטרוניים. המנעולנים שלנו יחליטו איזה סוג מנעול המתאים ביותר לצרכי האבטחה של ביתכם ומתי יש להסיר את המנעול הישן ולהתקין מנעול חדש. אנו מתקינים מנעולי אבטחה גבוהים לדלתות ומגורים, כולל מנעולי חלונות ותיבות.

הדרך המקיפה ביותר להבטיח אבטחה

היא הסרת המנעול הקיים מהדלת, כולל השילוב של ידית הדלת למנעול ידית הדלת, והתקנת מנעול חדש במקומו. רוב שיטות פתיחת הדלתות כגון קטיף, שימוש במפתח לחיצה ומנעול עבודה. למנעולן בטבריה יהיו גם כלים נחוצים אחרים לידיות ולמנעולים של דלתות, כגון כלי נעילה, מפתחות, דיבלים ותליונים (נקראים גם תליונים).

בהתאם לעיצוב והחומר, אתה יכול לשלם בין 40 $ ל 300 $ כדי לקנות מנעול דלת חדש, בין אם מדובר במנעול מפתח / כפתור פשוט ובין אם בשילוב נעילה / ידית באיכות גבוהה עם טכנולוגיה חכמה.
למידע מורחב על מנעולן לדלתות מגורים כדאי לבקר באתר eyalock.co.il

כששירות מנעולן מצפין מחדש את המנעול שלך

כל מה שצריך הוא מפתח אחד להיכנס ולצאת מהדירה. נתק את המנעול מהדלת בעזרת מברג, קח אותו לחנות החומרה המקומית או לחנות המפתחות והטכנאי יצפין אותו מחדש תמורת 5 – 10 דולר. ניתן להשיג את הנוחות של מפתח יחיד המתאים לכל המנעולים בבית שלך, כולל אלה במוסך, על ידי חיבור אותו סוג מנעול לכל דלת.

במקרים אלה

על בעלי בתים להתאמץ לפנות לשירות מנעולן מקצועי אשר ידריך אותם בתהליך החלפת מנעולים ויסייע להם לשמור על בתיהם בטוחים ככל האפשר. בין אם אתה נועל את הדלתות והחלונות או את כל מערכת האבטחה של הבית שלך, אתה יכול להיות בטוח שהכל תקין. בין אם אתם מחזקים דלת, מתקינים מנעול חדש או מתקינים מצלמות אבטחה, תמיד צריך לזכור שחלונות הם המקומות הפגיעים ביותר לפולשים.

 

מנעולים חכמים פורצים דרך בענף המפתחות ופועלים להמציא מחדש את פני הביטחון הפנימי. בעלי בתים רבים מתקינים מנעולים על בתיהם ומניחים שמנעולים אלה שומרים על דלתותיהם מאובטחות.

דילוג לתוכן