צמידי טניס לאישה ולגבר

כפי שכל הנשים יודעות, לא קל להלביש ולהוריד צמיד ללא איברים. אברט שאלה את השוטר כשחיפשה את הצמיד הראשון שלה. פרקי הידיים והידיים של גברים הם לרוב גדולים יותר מנשים, ולכן הם צריכים לענוד צמידים גדולים יותר כדי להיראות מוצלחים.
על מנת לראות פרטים מורחבים על צמידי טניס לאישה ולגבר באפשרותך לבקר באתר stern925.com

צמידי יהלומים לגברים אינם מוכרים כמו סגנונות תכשיטי גברים אחרים סטנדרטיים

כגון שעונים וטבעות, אך הם הופכים פופולריים יותר ויותר. צמידי יהלום בזהב לבן וצמידי אבני חן קלאסיים כמו ספיר, אודם ואמרלד נראים מהממים בשילוב עם תלבושות וטבעות תואמות. תוכלו לראות יותר גברים ברחובות ולמסלולים עונדים צמידים עם מבטא יחיד או מוערמים כדי להוסיף השפעה נוספת.

מעיצובים נשיים עדינים ועד סגנונות גבריים מובנים

יש לנו מבחר עצום של תכשיטים וצמידים לגברים ולנשים. חנות זו בהשראת כמה מסגנונות הצמיד האהובים עלינו. צמידי הזהב והיהלום המותאמים אישית שלנו משדרים מעמד וסגנון עם קישורי זהב קובניים איקוניים וצמידי טניס יהלומים מעולים.

אנו נוטים לחשוב שרק נשים עונדות יהלומים על צמידי טניס

אך תתפלא מהטווח המדהים העומד לרשות הגברים. רוב צמידי הטניס משתמשים בסגנונות יהלומים בחיתוך עגול, אך חלקם כוללים פלטינה בחיתוך אמרלד בצמיד הטניס וזהב לבן 18 קראט נסיכה בצמיד. צמידי טניס משתמשים לרוב במספר יהלומים קטנים, מה שאומר שהם נמדדים במשקל קראט כולל, וגיליתי שזה אומר גודלו של יהלום גדול.

צמידי טניס יהלומים שחורים וכחולים הם התלבושת המושלמת לאוספי תכשיטי גברים ונשים

אתה יכול לבחור צמיד אלגנטי ויוקרתי כמו זה עם יהלומים שחורים סביב פרק כף היד. צמידי טניס יהלומים הם יקרים אך יכולים להיות עשויים זירקוניום או כסף סטרלינג, שהם נוחים וניתנים לנשים ונערות רבות.

לבישת רצועת טניס יהלום לגברים

היא דרך מצוינת להציג מראה מלוטש ומתואם. למראה אלגנטי יותר ולבוש רשמי, צמיד אלגנטי עם יהלומים צלולים תואמים יכול להיות אלגנטי ומעודן. יהלומים נוטים לעלות בערך לאורך זמן, ולכן רכישת צמיד טניס יהלומים לגברים תהיה קנייה חכמה שלעולם לא יוצאת מהאופנה.

קולקציה זו מציעה מגוון רחב של תכשיטים משובחים במחיר מדהים. אנו מציעים צמידי טניס יהלומים שחורים לגברים במחיר הטוב ביותר. צמידי עור ונירוסטה לגברים הם יצירת אמירה נהדרת.

צמיד הטניס המוזהב

הוא צמיד שרשרת דק וגמיש המכיל סט אחד של יהלומים תואמים, משדר מעמד ומוסיף זוהר וקסם למראה. היהלום השחור הטבעי בסביבת הטניס של צמיד מבריק זה שוקל כ -130.2 קראט. זהו צמיד מבריק באיכות AAA המשובחת ואחד היהלומים השחורים המשובחים.

בשנות העשרים השואגות

נשים לבשו מספר צמידים המכונים צמידי נצח כחלק מסגנון הדש שלהן. צמידי הזהות לגברים של היום מציעים מגוון רחב יותר של אפשרויות, כאשר זהב צהוב וזהב ורד עם יהלומים ואבנים יקרות הם הפופולריים ביותר. הערעור הנצחי של הצמיד, בשילוב עם יכולתו להפוך משמלת יום לערב, הופך אותו לצמיד פופולרי ולבחירה חכמה לנשים.

אנו ממליצים לבדוק צמידי טניס שונים

כדי לראות איזה סגנון ותפאורה אטרקטיביים יותר עבורך, בין אם מדובר בצמיד טניס זהב לבן 14 קראט או צמיד בעל שתי שורות במקום יהלום אחד. שאלה המתעוררת לעתים קרובות היא האם לגברים צריך להיות צמיד יהלומים, אך העובדה היא שצמידי יהלומים לגברים הם בעיצוב נכון וניתן ללבוש אותם במקומות ובאירועים רבים. שלא לדבר על זה שגברים יכולים להוריד כל סגנון של צמיד יהלומים; חלק מהגברים נראים טוב יותר עם צמידים פשוטים ונקיים, בעוד שאחרים גונבים את ההצגה עם צמידי יהלומים עשירים.

צמידים גלה סגנונות חדשניים המשלבים תועלת עם עיצובים קלאסיים ליצירת אביזר מושלם לאדם המודרני

אחת מחברות התכשיטים הטובות ביותר בארה"ב, Frost NYC, מציעה מבחר מרשים של סגנונות וסוגים של צמידי יהלומי גברים. צוות המכירות המועיל שלהם זמין תמיד כדי לעזור לך למצוא את צמיד הגברים שאתה רוצה. יתרון נוסף של ג'יימס אלן הוא הצילום ברזולוציה גבוהה שלה שמקל על השוואת יהלומים וצמידי טניס עם תכשיטים אחרים במבחר הפריטים השונים שלה.

חתיכי יהלומים

חישוקים, עגילים ומתכות יקרות כגון זהב, פלטינה, כסף ונירוסטה הם טרנדים לתכשיטים לגברים שהופכים להיות יותר ויותר מיינסטרים. ספורטאים, ראפרים וכוכבי היפ הופ עונדים תכשיטי זהב ואבני חן גדולים, כולל צמידי טניס לגברים, והשניים מראים לאנשים בכל פעם עד כמה הם מצליחים לקחת על עצמם את עושרם. אין קיצור לספק יהלומים טבעיים ואתיים כמו וילות יהלומים, לכן וודאו שהקונה גאה ביהלומים שהם קונים.

ב- Diamond Mansion, ערך מרכזי הוא שכל מקורות היהלומים הינם ללא קונפליקטים. אנו פועלים לפי ההנחיות של תהליך קימברלי למניעת כניסת יהלומי סכסוך לשוק. אנו גם מקלים על הקונים בעזרת מדריך רכישת היהלומים שלנו.

לעולם לא תאחסן אותו בקופסת התכשיטים שלך ותחכה למקום הנכון ללבוש אותו

צמיד טניס הוא אבן לבנה בצבע יהלום מבריק והיא ההתאמה המושלמת לבנות בגיל העשרה המעניקות לאחרים מראה מודרני ואופנתי. מקלחת רצועת הטניס על פרק כף היד עלולה לגרום לסבון ומוצרים אחרים שמשאירים סרט על היהלום, מפחיתים את זוהרו וגורמים לו לנצנץ פחות מהרגיל.

דילוג לתוכן