למה כדאי לעבוד עם Time Doctor

Time Doctor, שהושק על ידי Staff.com בשנת 2012, הוא תוכנת ניהול זמן שמאפשרת לבעלי עסקים להיות צוות לעבוד איתו, בכל זמן ובכל מקום. TimeDoctor אידיאלי עבור צוותים בינוניים עד גדולים המשתמשים באפליקציות מרובות לניהול הצוותים המרוחקים שלהם. בנוסף לרישום שעות העבודה שלך, ל- Time Doctor יש כמה כלים נהדרים שיעזרו לך לעקוב אחר העובדים המרוחקים שלך. תוכל גם להשתמש באפליקציית שולחן העבודה כדי לראות כיצד העובדים שלך מבלים את זמנם במצב לא מקוון ולעקוב אחר המיקום הגיאוגרפי שלהם כאשר אתה מפעיל את האפליקציה לנייד. אם אתה מנהל צוות שעובד מרחוק, אתה יכול ליהנות מכל הנוחיות על ידי הפעלת תכונת ניטור המסך.

זה מאפשר לחברות לעקוב אחר פעילויות עובדיהן ללא צורך בהתקנת תוכנה במחשבים שלהן וגישה לנתונים מהמכשירים הניידים שלהן.

בהתאם לשימוש שלך

אתה יכול גם לשפוט כמה זמן העובדים שלך מבלים מחוץ למחשבים שלהם ומה הם עושים כשהם שם. זכרו זאת ועליכם למצוא את FixRunner כפתרון מעולה למגוון רחב של מקרים לשימוש ביתי. יכולתו של Time Doctor לעקוב ולאסוף נתונים ולעזור לך להבטיח שחברי הצוות שלך יהיו פרודוקטיביים ככל האפשר. הם יכולים גם להשתמש בנתונים שלהם בכדי לפתוח בשיחות על פרודוקטיביות במשרד ולעודד תיקון עצמי והרהור על אופן ההוצאה של זמן העבודה, שכן העובדים מקבלים גם דוחות שימוש זמן משלהם.

במהלך בדיקת הכלי במהלך בדיקת התוכנה שלו

גילינו שהוא משתמש באפליקציית שולחן עבודה נפרדת למעקב אחר זמן. בעוד ש Time Doctor מאפשר לך ליצור פרויקטים ומשימות, דוחות אלה מאפשרים לך לקבוע כמה זמן השקעת בכל אחד מהם. TimeDoctor מציג רשימה של כל האפליקציות ואתרי האינטרנט המשמשים את העובדים, כמו גם את הזמן שהם מבלים בהם.

תוכלו לברר האם העובדים שלכם מבצעים הכי טוב או שהם זקוקים לעזרה לשיפור היעילות שלהם

לפני שתחליט להשתמש ב- Time Doctor כדי לעקוב אחר זמן העובדים שלך, חשוב להעריך ולעקוב אחר התנהגות הקנייה שלהם – כך שהעובדים שלך יבינו מדוע אתה עוקב כל כך מקרוב אחר פעילויותיהם.

Time Doctor יכול לעזור לך לעקוב אחר

בדיוק היכן שהצוות שלך מבלה מרחוק את הזמן ולהבטיח שהוא עובד ביעילות. Time Doctor עוזר לך לעקוב בדיוק היכן ואיך חברי הצוות שלך מבלים את השעות שהם עובדים, ומסייע לך לטפל בנקודות חולשה בתפוקת העובדים שלך ולתת לך הבנה טובה יותר של איך הם מבלים את זמנם.

Time Doctor מאפשר לך לעקוב אחר משימה אחת בלבד בכל פעם, משפר את הריכוז ומפחית את הסבירות לריבוי משימות, מה שמגביר את הרגישות לשגיאות ומפחית את היעילות הכוללת.

Time Doctor גם מזכיר למשתמשים לא לעקוב אחר זמנם בעת ביקור באתרים שאולי אינם קשורים לעבודה

Time Doctor אינו חוסם את הגישה לדפים אלה, אך הוא מתעד את הזמן שהעובד בילה בדף ומספק לך דוח. עובדים יכולים גם לעקוב אחר הזמן בו הם לוחצים על כפתור ההתחלה כדי להגיע למשימה, והוא יכול לאפשר למשתמשים לציין אם עבדו באותה תקופה או לא. TimeDoctor גם יפסיק לפקח על שעות העבודה אם אין פעילות במקלדת או בעכבר לזמן מה, אך עדיין יכול לעקוב אחר שעות העבודה בעתיד.

Time Doctor אינו מציע כרגע שילוב ישיר במערכת השכר שלך

אך אם הצוות שלך משתמש באפליקציית Time Doctor לנייד כדי לעקוב אחר זמנם, יש לך אפשרות להפעיל מעקב GPS. אם אתה עוקב אחר השעות שהעובדים משקיעים במשימות שונות, ניתן לייצא את הנתונים לפתרון שכר ולחייב אותם בגין שכר עבודה. נוסף על כך, ניתוחי ניהול הזמן של TimeDoctor מרשימים, ומאפשרים לך למדוד ולאסוף נתונים על שעות העבודה, השעות והשעות בשבוע של העובדים על ידי יישום מדידות זמן או זמן עבודה ומדדים אחרים.

אם אתה מנהל מספר רב לקוחות

תעריך שהרופא יאפשר לך לגשת ללקוחות ללא עלות נוספת. ערכתי מחקר על Time Doctor ונראה שאחת המטרות העיקריות של תוכנה זו היא לעזור לחברות לנהל את עובדיהם המרוחקים. לחשוב שחוסר הפרודוקטיביות של העובדים הוא הבעיה הגדולה ביותר של החברה שלך, לאבד כסף בגניבת זמן או להחמיץ מועדים, TimeDoctor שווה את העלות עבורך. רכיבה על גל הכנסת מעקב אחר זמן לעובדים יכולה להועיל לא רק לעובדים ו מנהלים, אך גם את החברה.

Time Doctor מאוד שימושי עבור חברות מכיוון שהוא מבטיח שצוות הניהול יכול לפקח מרחוק על פרודוקטיביות העובדים וכי העובדים יכולים גם לראות את מידע שהתוכנה אוספת

תוכנה זו אינה רק דרך מצוינת לפקח על עובדים, אלא יכולה לשמש כלי מרתיע ומניע שימושי להשאיר את העובדים בעבודה.

דילוג לתוכן