השוואת מחירים של Time Doctor

לפני פחות מחמש שנים, יוצג כלי שקיפות מחירים מקוון שיאפשר למטופלים להשוות את עלות הליכים שאינם במצב חירום לפני הזמנתם, כתרופת פלא שתביא סוף סוף לשליטה על עלויות הבריאות. לראשונה חולי מדיקר הצליחו להשוות מחירים עבור הליכים בבתי חולים באזורם. המחירים מתואמים מאוד, כאשר ספקים מחויבים בגין השירות הגבוה ביותר באמצעות אותו מבטח. זה כולל מחירים דומים מאוד, כגון $ 1, השונה מהממוצע עבור רפואה, או $ 2 עבור רפואה חוץ.

שים לב שבמקרים מסוימים המחירים אינם קבועים ולמשרדי הרופאים עשויים להיות מחירים שונים

הסיבה לכך היא שרופאי אמוול רשאים לקבוע מחירים בעצמם בתחומי טיפול מסוימים, דבר שכמעט אינו מפחית את החיזוי לחולים. יצטרכו לקבוע פגישות מרובות ולעתים לשלם מספר עותקים כדי למצוא את המחיר הטוב ביותר.

במקרים בהם ניתן לרכוש את הטיפול

החולים אינם יכולים לעבור לרופא מרדים זול יותר באמצע הניתוח. מכיוון שרבים מהטיפול בבית החולים הוא לא זמין, הם לא יכולים להשתמש בסל הקניות המקוון שמקבלים לפעמים חולים, גם אם תוכנית הבריאות של מעסיקם מעודדת אותם לעשות זאת.

המחירים ב- Medicare המסורתית אינם משתנים בין שוקי הבריאות

ומחקרים קודמים הראו כי מבוגרים, חולים חולים נוטים יותר להיות מבוטחים פחות מאשר חולים רפואיים צעירים, בריאים וצעירים יותר. שקיפות המחירים גוברת, אך חברי המבוטחים המסחרית והלא מבוטחים נאלצים להתמודד עם הוצאות כיס ותנודות מחירים. מטרת מחקר זה עשויה לקבוע איזה אמת מידה יש לבחור, אך ישנן כמה סיבות להיזהר מהשוואת עלויות VA עם עלויות Medicare, ומסיבות שונות. האיכות משתנה ולא ניתן להשוות אותה, ושיטות להתאמת האיכות כדי להקל על השוואת מחירים יהיו קשות וסובייקטיביות.

תומכי שקיפות מחירים טוענים כי מחירי פרסום יפעילו לחץ גדול יותר על מערכות הבריאות להוריד מחירים

כדי להתחרות בצרכנים שקונים שירותי בריאות, וכי המבטחים יעמדו בפני לחץ גדול יותר לנהל משא ומתן על הנחות. זה יאפשר לחברות פרטיות ליצור פלטפורמות המאפשרות לחולים להשוות מחירים בקלות ולבחור בתי חולים. חברות טכנולוגיה יכולות ליצור פורטלים וכלים נוספים להשוואת מחירים המעודדים עוד יותר את התחרות ומאפשרים שקיפות רבה יותר בקביעת מחירי הבריאות. יש צורך לעזור לחולים להבין טוב יותר את העלות האמיתית של שירותי בריאות בארצות הברית.

צרכנים מנוסים ייהנו מהאפשרות לתקשר עם ספקי שירותי הבריאות שלהם

כדי להשיג הבנה טובה יותר של עלות ביקוריהם אצל הרופא על מנת לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף. למרות ששקיפות מחירים היא צעד חשוב לקראת הפיכת הטיפול לזול יותר עבור מטופלים, זה עשוי להיות בלתי סביר לצפות מהרופאים שיידעו את הפרטים המדויקים של מה המטופלים יכולים לשלם, במיוחד בהתחשב בכך שחברות הביטוח קובעות שיעורי החזר. יש לכלול את איכות הטיפול גם בתמחור, מכיוון שמחירים גבוהים יותר אינם מתואמים בהכרח עם שיפור באיכות הטיפול.

למרות שמוקד העבודה היה ברכישת שירותים על בסיס מחיר

הוא מודה שמחיר הוא רק שיקול עבור המטופלים כאשר הם בוחרים ספק. עם זאת, הוא מודה כי גורמים רבים אחרים ממלאים תפקיד בבריאות – כמו תמחור בריאות, כמו איכות הטיפול וזמינות הספקים. גם אם צרכנים משתמשים באתרי השוואה באופן שהם צריכים, שאלה עד כמה הם יכולים להשפיע על המחירים בפועל. החוקרים משערים כי אם הם אכן ניסו לייקר את השירותים, הם "בהחלט יכולים לשלם יותר כסף", הוא אומר.

צרכנים שמחפשים רופאים וקלינאים ב- Care Compare יכולים לראות מה הם יכולים לעלות באזור שלהם

PS אותם משפיעים על החלטות הבריאות שלהם. זה נוגע גם לשימוש ברשומות רפואיות אלקטרוניות (EHR) כדי להציג את מחירי הסחורות והשירותים השונים לרופאים זוטרים. החשיבות של קניית מחירים בבריאות הודגשה על ידי שיעורי האשפוז העולים בהתמדה, המחירים התנודתיות והמודעות הציבורית ההולכת וגוברת לעלויות הבריאות, כמו גם מספר גדל והולך של מומחים וצרכנים בארצות הברית.

הצרכנים יכולים גם לראות את מחירי בתי החולים בפועל על ידי לחיצה על סמל השוואת המחירים בפינה השמאלית העליונה

הטבלה שלהלן משווה את מחירי שירותי הניטור, הציוד, הפונקציות והאפשרויות המוצעות על ידי בתי חולים ומרפאות שונים באזורכם, כמו גם במדינות ובמדינות אחרות. באתר השוואת המחירים של Care Compare יש מספר אפשרויות העומדות לרופאים ואחיות.

דילוג לתוכן