איך עובדים עם Time Doctor

קרלו בורג'ה הוא המייסד של Time Doctor, תוכנת מעקב זמן לעובדים מרוחקים. הוא הוביל את פיתוח ה- Time – תוכנה שיכולה לשמש חברות שמנהלות עובדים מרוחקים. TimeDoctor היא תוכנת ניהול זמן חוצה פלטפורמות בחינם, בקוד פתוח, שיכולה לעזור לך להבטיח פרודוקטיביות מרבית עבור הצוות שלך.

בעוד ש- TSheets לא קיבלו את אישור המו"ל לפיתרון למעקב בזמן

Time Doctor נבדק על ידי חברות המעוניינות לנטר ולהתריע בפנינו על התנהגות עובדיהן באמצעות מעקב אחר זמן. בכך שהוא מאפשר למעסיקים לעקוב אחר פעילויות העובדים שלך, הבוס שלך יכול להבטיח שזמן החברה לא יתבזבז. כאשר אתה משתמש ב- TimeDoctor כדי לעקוב אחר זמן העובדים שלך, חשוב להעריך ולזכות ברכישות עובדים – כדי שהעובדים יבינו מדוע הפעילות שלהם כל כך פיקוח. השתמש בנתוני הזמן של רופא בכדי לפתוח בשיחה על פרודוקטיביות במשרד ולעודד תיקון עצמי והרהור על אופן בילוי זמן העבודה, כאשר כל עובד מקבל גם את דוח השימוש בזמן שלו.

כדי לעקוב אחר זמן, משתמשים מורידים את אפליקציית שולחן העבודה Time Doctor, העוקבת אחר כמה זמן הם השקיעו בעבודה על פרויקט מסוים. תוכל גם להשתמש בו כדי לראות את משך הזמן המושקע בכל משימה ולעקוב אחר המיקום הגיאוגרפי של העובדים שלך כאשר אתה מפעיל את האפליקציה לנייד. כשאתה עובד עם עובדים ואיך הם מבלים את זמנם במצב לא מקוון, TimeDoctor יכול להיות מועיל.

ניתן להגדיר את Time Doctor לצילומי מסך של צג המשתמש בפרקי זמן מוגדרים מראש של 3-30 דקות עבור חברות המנהלות עובדים מרוחקים. זה יכול גם לקחת צילום מסך של מחשבי העובדים במהלך עבודתם, אך זו תכונה אופציונלית.

Time Doctor מפסיק לעקוב אחר פעילות מקלדת או עכבר לזמן מה

אך יכול לתת למשתמש את האפשרות לציין אם הוא עובד באותה תקופה או לא. טיים דוקטור גם מזכיר למשתמשים לא לעקוב אחר זמנם בביקור באתרים שאולי אינם קשורים לעבודה, ואף קיים דו"ח "שימוש בזמן רע" המתעד כמה זמן עובד מעביר מחוץ למגבלת הזמן הנחשבת בלתי מוגבלת.

לדיווח

Time Doctor כולל אפליקציית שולחן עבודה המיועדת בעיקר למעקב אחר זמן, אך למשתמשים יש אפשרות להוריד את האפליקציה הנייד TimeDoctor. מנהלים יכולים לאפשר לחברי הצוות שלהם להשתמש גם בגירסאות שולחן העבודה וגם בנייד של האפליקציה, כמו גם בגרסאות Android ו- iOS.

ישנן גם מספר תצורות ברמה גבוהה שניתן לבצע על מנת להתאים את Time Doctor לעסק שלך

כולל שימוש בממשק ה- API לשילוב היישומים והתוכנות המותאמים שלך כרצונך. גם תפיסת שעות בתוכניות שונות איננה בעיה, מכיוון ש Time Doctor שילב למעלה מ -60 אפליקציות צד שלישי. TimeDoctor משתלב גם עם Zapier, שמאפשר בתורו להתחבר למבחר של מאות תוכניות אחרות.

אם הצוות שלך משתמש באפליקציית Time Doctor לנייד כדי לעקוב אחר זמנם, יש לך גם אפשרות להפעיל מעקב GPS. אתה יכול להריץ את זה ברקע כדי לעקוב אחר פעילות העובדים כדי שיוכלו לעקוב באופן ידני אחר הזמן שלהם.

Time Doctor משתלב עם הכלים שלך

כך שתוכל לראות את זמן המעקב שלך בכלי ניהול הפרויקט שלך. כשאתה פותח מסמך של Google, Time Doctor מסנכרן את השעות ואת שמות הקבצים במעקב עם הפורטל שלך. ניתן גם לאסוף ולמדוד בזמן אמת על ידי הטמעת כלי מעקב בזמן כגון Google Docs, Google Drive ויומן Google.

הדבר החשוב ביותר בעת הגדרת Time Doctor

הוא כיצד ברצונך לעקוב אחר זמן העובדים שלך. משם תוכל ליצור פרויקטים ומשימות ולהגדיר אינטגרציה עם כל כלי ניהול פרויקטים בו אתה משתמש כעת, כך שהזמן ניתן לעקוב במערכת שלך. אם זמן המעקב הוא הדרישה היחידה שלך, TimeDoctor יספיק, גם אם נותר רק מעט רצוי.

מעקב אחר זמן עם Time Doctor פשוט כמו התקנת אפליקציית שולחן העבודה

הורדת סיומת Chrome, הוספת משימות בהתאם ולחיצה על כפתור ההפעלה. קל להפעיל אותה, אך לאחר שעברת את עקומת הלמידה הראשונית, תזדקק לתמיכת לקוחות בשלבים הראשונים של TimeDoctor. אתה שמח לדעת שהתוכנה כוללת אפשרויות תמיכה רבות אם יש לך שאלות או בעיות ביישום.

התכונה האחרת שהופכת את Time Doctor נהדר לבעלי עסקים

היא האינטגרציה עם Paypal (ובקרוב פלטפורמות תשלום אחרות) כדרך לשלם את ה עובדים על זמנם שבילה ישירות דרך ממשק Time Doctors. בעזרת מערכת משולבת זו, TimeDoctor יכול לחסוך לך יותר לחץ על ידי תשלום לעובדים כאילו שילמו להם לפי שעה או בתעריף קבוע. אם אתה מנהל מספר לקוחות, תעריך את יכולתו של הרופא לספק גישה ללקוח ללא עלות נוספת.

דילוג לתוכן