חנות פרחים בוטיק

אזור המשלוחים של פלורה נורת 'כולל את רוב דולוט ואזור סופיריור ברדיוס של 15 קילומטרים, כמו גם חנות מתנות דארלינג, סטודיו לעיצוב פרחים ברובע המלאכה של דולות לינקולן פארק. Shelter Place ו- Ampersand מקבלים הזמנות מוקדמות לאיסוף ומשלוח פרחים ב- SF ושליחת פריטים ברחבי הארץ כגון נרות, אריזות טיפוח וקטורת.

עצור על מנת להריח את הזרים הרבים על המדרכה על עמודי העמק האלה. עירוני פרחים של קסטרו היא מכה פרחונית עליזה, מושלמת לפרחים יומיומיים במחירים סבירים. רכשו סידורי סחלבים או הירשמו לקבלת משלוחי פרחים טריים מובטחים לביתכם.

הזמינו משלוחי פרחים מקוונים של האהבה הנמכרת ביותר ופרחי הלוויה עם גבעולי ורדים

חינניות, הידראנגאה וציפורנים. אנו יכולים לעזור לך למצוא ולספק את המתנה הפרחונית או הצמחית המושלמת לחגוג את הרגעים החשובים ביותר בחייך, מתנות יום הולדת או סידורי פרחים ליום הולדת שבטוח תאהבי. צור קשר עם שורשים בית של צמיחה לביצוע הזמנה למשלוח פרחים.

שורשים בית של צמיחה מציע מגוון של עציצים ופרחים ועצי נוי

חנות פרחים בעפולה

משלוחי פרחים בעפולה

סידורי הפרחים מעוצבים

מועברים ומסודרים על ידי פרחים מקצועיים. אם יש מקרה אחד שבו פרחים יפים מתאימים מהצפוי, זהו חג האהבה. לא משנה מה האירוע, אוסף ירוק העד של FTD של גבעולים צבעוניים, צמחים פורחים וסידורים ריחניים יחמם את ליבם של אנשים ברחבי הארץ עם שירות משלוחי הפרחים שלנו.

אם אתה צריך להזמין סידור פרחים ברגע האחרון

יש לנו משלוח פרחים באותו היום. אם אתה מבצע הזמנה לפני 14:00 אחר הצהריים באזור הזמן של הנמען שלך, נציע משלוח מזורז באותו היום של הפרחים, הצמחים והמתנות שלנו. אנו עסק רענן ופורח להפליא וחנות הפרחים המועדפת עלינו, אך חווינו עיכובים במסירת מיני פרחים מסוימים.

מוכר בזכות שירותו המוסמך

האספקה האמינה והסידורים היפים שלו, חנות הפרחים מציעה משלוחים לאותו היום ויוצרת מגוון אינסופי של סידורים בין אם אתה מחפש זרי יום הולדת צבעוניים, סידורי יום נישואין רומנטיים, פרחי ברכה לתינוק חדש, פרחים טובים יותר או סידורי הזדהות. אתה יכול גם לבקר בשני הבוטיקים שלה בווסט ברנסייד ובפרל פרבר, שם תמצא אוסף משתנה של משקפיים מודרניים והיסטוריים, קרמיקה, צמחים פנימיים וחיצוניים, כרטיסי ברכה, מתנות ייחודיות ועוד. עקב COVID-19, מבחר המניות ב- Flowers of the Valley מוגבל, אך אנו מציעים הסדרים באותו יום ומשלוחים מקומיים.

לסידורי בוטיק יש מבחר מרהיב של דוגמאות פרחים המסודרות במומחיות של חנות הפרחים שלנו במדריד ובברצלונה

יש לנו סידורי פרחים איכותיים שרק פרח מוכשר יכול להזמין עבורך במתנה – ורדים, סחלבים, סלי שי, עצי בונסאי, צמחי פרחים, זרי חתונה או כל סידור פרחים אחר.

מה שמייחד את הפרחים האחרים שלנו

הוא היכולת שלנו לשלב סידורי פרחים טריים ואלגנטיים עם מתנות ייחודיות ומתחשבות, מה שהופך אותם לחגיגה ייחודית לכל אירוע. אזור פורטלנד מלא בפרחי פרחים הידועים בשירותם המוסמך, במשלוח אמין ובסידורים יפים.
כדי לקרוא פרטים נוספים אודות חנות פרחים בוטיק בעפולה יש להעיף מבט ב- rootshopping.com

פרחי בוטיק רוצים לשקם את היופי והרעננות של שדה או אחו עם פרחים איכותיים

הם ידועים במבחר המגוון שלהם של פרחי גן איכותיים ומזדמנים היוצרים סידורים פשוטים, עיצובים פרחוניים והתכנסויות משוכללות. הם מדגישים את יופיים ועוזרים לנו לשלב סידורים בחללים שלנו. פרח בוטיק פופולרי נוסף הוא בשרניים לטרריום.

נוסדה בשנת 1910

FTD היא ספקית מובילה של סידורי פרחים וזרי פרחים יפים כבר למעלה ממאה שנה. חנות הפרחים בעיר העתיקה היא חנות מענגת עד אפס מקום עם צמחים ייחודיים ומעוררי השראה, גבעולים וממצאים אחרים המציעים שירות מהיר וידידותי לצד סידורים יפים של הפרחים המשובחים והצמחים הירוקים. מנוי פרחים זמין תמורת 75 דולר לשבוע או 75 דולר לחודש, וכל הפרחים מגיעים ממקומי במיניאפוליס, נתמכים על ידי חקלאים מקומיים וגדלים בגינה של המייסדת ז'נבייב וילסון.

כמה ימים לפני חג האהבה

אם אתה חושב לקנות פרחים כדי לעשות משהו מיוחד לעצמך, ספק מספר הזנקות משלוחי פרחים בכמה לחיצות על אותו זר ייחודי באותו היום. כדי לברר עד כמה השירותים האלה טובים, העברנו שישה מהם למבחן, הזמנו זר כדי לראות כיצד כל חבילה עמדה במשלוח והונפקה כעבור מספר ימים. כדי לקבוע אילו שירותים יכולים לארגן ולספק סידורי פרחים סטנדרטיים שניתן לשלוח לצרכנים מחוות הזמנו 50 זרי פרחים (או כמעט 50 כפי שגילינו) מכל שירות והערכנו כיצד נמסרו הפרחים כדי לקבוע מהו הטוב ביותר עבור מה שאתה מחפש.

להלן סיכום של חנויות הפרחים האהובות עלינו בערים התאומות

עם מבחר בונוס של דולוט. אנו מספקים פרחים מדי שבוע בסופי שבוע בדה מוין ובפרבריה והאזורים הסובבים אותה. אנשים שקונים מניות יקבלו זרים טריים חתוכים מדי שבוע מיולי עד ספטמבר מהפרח האורגני CSA, שעולה 210 $ בשנת 2020.

כמה פרחים אומרים לעצמם לא לקבל כניסות

ורבים עוברים לרסן. איסוף ומשלוח ללא מגע. כמה פרחים מעבירים את סידורי הפרחים שלהם באינטרנט, אחרים מגיעים לאינסטגרם כדי להראות לאנשים איך להכין משהו בבית, ואחרים עושים משהו שהם עשו בעצמם. Laughlins, מאפייה מקומית, פתחה וניפצה את חלונותיה בקופסאות פרחים למעריצים שרצו לשלוח להם פרחים טריים.

 

דילוג לתוכן