הפקת סרטון אנימציה

על מנת ליצור או לשכור חברת הפקת אנימציות משלך לפני שתתחיל בה, חשוב להכיר את תהליך הפקת האנימציה לפני שתעשה זאת. מחקר פרויקט מקדים הוא כה חשוב מכיוון שהוא מצביע בכיוון הנכון לתהליך הבא, הכולל קונספטואליזציה, תסריט, סטוריבורד, אנימציה, קול, הפקת מוזיקה ומלאכת הסרטון עצמו. אם אתה מכיר את התהליך, אתה תהיה מוכן להגיע לראש הפרויקט שלך, ותנצל את מלוא היתרונות של צורת אמנות זו כדי לייצר תוכן מרהיב.

בין אם אתה עושה זאת בעצמך ובין אם יש לך גישה לצוות פנימי

הגדרת התהליך ליצירת סרטון אנימציה פשוט יכולה להיות משימה מרתיעה. מצד חברת האנימציה, נדרש הסבר על תהליך הפקת הווידיאו על מנת לערב את הלקוחות. הוא מסביר את כל הייחודיות שלו וניתן לבצע אותו רק על ידי חברת הפקות אנימציה מוכנה עם מומחיות מוצקה וכישורים רכים חשובים.

שלבים אלה משתנים מאוד בהתאם לסוג הסרטון

מסגרת הזמן, סגנון האנימציה והתקציב. בדומה להפקת סרט אקשן לייב, גם האנימציה של סרטון דורשת תכנון לפני הפקה הכולל מחקר ותדרוכים לעדכון צוות ההפקה על התכונות והאלמנטים המיועדים של סרט האנימציה.

DNAMEDIA סטודיו לעיצוב דיגיטלי (מיתוג, רשתות חברתיות, אתרים אינטרנט, סרטוני אנימציה ועוד

הפקת סרטוני אנימציה ותלת מימד

בניית עיצוב קידום אתרים

 

תוכן וידאו ממותג מאפשר לך להסביר את המוצר או השירות שלך בצורה קלה להבנה

בקיצור, סרטון אנימציה משכנע מסביר רעיון, מוצר או שירות על ידי פירוקו לתמונות נעות פשוטות ומושכות. כאן אדבר על תהליך האנימציה וההפקה של חברת סרטי האנימציה שלנו וארכיב את כל החלקים לסרטון הסבר.

למרות שאתה יכול להגדיר את הטון ולהעביר את המסר באמצעות שיווק הווידאו שלך, אנימציות ותוכן מונפש הם דינמיים ויכולים לעזור לך להתבלט במרחב הדיגיטלי.

אנימציה

היא אחת הצורות הנפוצות ביותר של תוכן וידאו המצוי באינטרנט ובטלוויזיה. אנימציה והפקת סרטוני אנימציה כוללים יצירת גרפיקות תנועה דו-ממדיות ותלת-ממדיות ממוחשבות, עיצובי דמויות, אנימציות מצוירות ביד וטיפוגרפיה ליצירת אשליה של דמויות נעות בסרטים ובסרטים. אחד הדברים הגדולים באנימציה והפקת וידאו הוא שהיא מציעה אינסוף אפשרויות, ואתה יכול ליצור הפקת וידאו סטנדרטית חיה המתקיימת בשירות מגבלות המציאות.

ישנם גורמים רבים הנכנסים לפעולה, והם מגדירים מהי חברת הפקת וידאו מונפשת ומה שנחשב לטוב הוא אחד הטובים ביותר. עליך לבחור חברת וידאו אנימציה ספציפית לעבודה, ויש צורך במוצר באיכות גבוהה כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

לכל אופציה יש יתרונות וחסרונות

להלן מספר דרכים בהן תוכלו ליצור סרטון אנימציה: אם אתם מתכננים ליצור סדרת סרטוני אנימציה כדי לייצר מכירות אדירות, אתם צריכים צוות של כותבי תסריטים, אנימטורים ואומני קול, ועליכם לתת להם גישה לכל המכשירים הדרושים. ותוכנה. אפשרות זו היא רכישה חד פעמית ויכולה לעלות לכם עשרות אלפי דולרים. האיכות וזמן ההפקה של סרטון האנימציה תמיד תלויים בכישורי צוות הבית שלכם. אולי עדיף לך מיקור חוץ אם אתה מתכנן פרויקט וידאו מונפש חד פעמי.

ברגע שיש לך מושג טוב כמה הסרטון בשבילך הוא, תדע כיצד להשתמש בשיקול דעת טוב כדי לבחור את החברה שעבורה תצלם את הסרטון שלך. לאחר שתיצור קשר עם חברת ההפקה ותעסיק אותם, הם יהיו מוכנים להתחיל בהפקת הסרטון שלך.

תקוותנו

היא רשימה זו של חברות הפקת הווידיאו הטובות ביותר עבור חברות שאנו מאמינים שיעשו את ההבדל בשוק, שתעזור לך למצוא את ההתאמה הנכונה להפקת סרטוני האנימציה שלך ולאחל לך את הטוב ביותר בהצלחה במיזם המרגש הזה. מצא את האנימטור המושלם, אולפן האנימציה וצרכי שיווק הווידיאו בשוק ההפקה שלנו.

מונע על ידי מצוינות ורצון לייצר אנימציות שוברות לב המסבירות מיהו הנינג'ה

שיכללנו את שיטות כתיבת התסריט, סטוריבורד ועיצוב ופרסום סרטוני אנימציה והיינו רוצים לשתף אתכם בידע שלנו. בכל שלב, צוות האנימציה שלנו עובד איתך לעצב את הדמויות והעלילות לסרטון שלך. רבים מציעים תסריטים שנכתבו מתוך מחשבה על אנימציות, אך אנו שמחים לעזור להבטיח שהכל תואם את סגנון הסרטון וההסברים המונפש.

לאחר שקיבלנו את הסכמת הלקוח

אנו משתמשים במושג מבוסס וידאו כדי ליצור תסריט משכנע המעביר את המסר המועבר. לאחר מכן אנו מבצעים חיתוך וידאו לשילוב רצף האנימציה. אתה יכול להתחיל עם סקריפט וידאו עבור מוצר בעל התכונות והיתרונות הבאים.

חלק ניכר מתנועת התוכן המונפש שלך מושפע מהטון של המוסיקה

נתמך בתיאור כתוב של טון היעד ודוגמאות ויזואליות (כולל תמונות מהסרטון) כדי ללכוד את המראה והתחושה הרצויים. מעצבי הסאונד שלנו בוחרים אפקטים קוליים מרגשים המשלבים את סרטון ההסבר עם מוסיקה השומרת על הסגנון הכללי ומצב הרוח של האנימציה.

חברת אנימציה מבצעת הפקות וידאו מסבירות ומציעה סרטוני לימוד

סרטוני תמיכה בעריכה, מודעות וסגנונות וידאו רבים אחרים. חברי חברת הווידאו המסבירה המקורית עובדים על פירוק מושגים מורכבים בעזרת אנימציות כדי שהן יהיו מובנות. עם זאת, זהו אחד משירותי הפקת הווידיאו הוותיקים ביותר שהוקמו בשנת 2011. הם החלו ליצור סרטוני הדגמה מונפשים בשם "בוגר" ולאחר מכן צילמו גרפיקת תנועה בשידור חי, פרסומות וסרטוני הסבר.
עבור מידע בתחום של הפקת סרטון אנימציה כדאי לבקר באתר dnamedia.co.il

 

דילוג לתוכן