לימודי מחול מקצועי

מספר מכללות ברחבי הארץ מציעות תוכניות ריקוד מצטיינות וחדשניות לסטודנטים שאפתנים. תוכניות ריקוד רבות במכללות ובאוניברסיטאות מציעות קורסים בכוריאוגרפיה, אימפרוביזציה והפקת מחול. המחלקה למחול באוניברסיטת צ'פמן מציעה לסטודנטים תוכנית חינוך מקצועית ומחול מקצועית עם הפקות באיכות גבוהה.

קורס המחול מיועד לסטודנטים בכל רמות הניסיון המעוניינים לפתח את כישוריהם הטכניים והאמנותיים במבנה וסביבה עצמאיים

זוהי תכנית הכשרה ל -12 חודשים לסטודנטים מקומיים ובינלאומיים עם אשרת F-1 שהם בני 18 לפחות. נראה כי קורס מופעי המחול כשיר ומיועד לסטודנטים שרוצים ללמוד מופעי ריקוד, תנועה ותיאטרון.

בית ספר למחול בניגון יהודי – הללו, מציע מגוון אפשרויות לימודי ריקוד, בניהם:

לימודי מחול

לימודי מחול בירושלים

סטודנטים לומדים היסטוריה של מחול על מנת להבין את ההתפתחות של ז'אנרים שונים של מחול ואת מיקומם בתוך המבנה הגלובלי

לימוד המחול מקנה ידע כיצד פועל המחול לתלמידים ומיישם צורות שונות במסגרת כורוגרפית. הלימודים המקצועיים שלנו הם אינטנסיביים ומכוונים לרקדנים בני 15 ולבוגרי אוניברסיטה כמו גם רקדנים מתקדמים ומקצועיים מתקדמים.

סטודנטים למדעי המחול לומדים קורסים להכנתם למגוון מקצועות המחול

לרבות, אך לא רק, שחקנים מקצועיים, אנשי חינוך, כוריאוגרפים, מנהלי אמנות, מבקרים ואקדמאים. החינוך למחול והקורסים האקדמיים המוצעים על ידי המחלקה שלנו הם קפדניים ומכוונים לסטודנטים המעוניינים ללמוד מנקודות מבט רבות על מופעי ריקוד. בנוסף לביצועים וכוריאוגרפיה, הפקולטה למחול תדריך את הסטודנטים והשותפים במגמות גדולות, מינוריות ומגוון רחב של הזדמנויות קריירה בלימודי ביצועי ריקוד.

תכנית המחול לתואר ראשון באמנויות (BFA) משלבת גישה שמרנית עם תכנית לימודים אמנותית ליברלית המכינה את הסטודנטים לחיים וקריירה יוצאי דופן כרקדנית מקצועית

ב- RWU, הסטודנטים מקבלים תואר ראשון באמנויות בלימוד מחול וביצועים על ידי ביצוע מחקר תנועה רציף, פיתוח וניתוח ביצועים. התכנית המקדימה, מכוונת התהליכים וההופעה של התואר הראשון באמנויות לימוד במחול (ליו פוסט) בוחנת מגוון תפקידים לאנשי מקצוע במחול על ידי בחינת כמה ממסורות המחול הגדולות בעולם: ריקוד אפריקאי ואסיאתי, מודרני ג'אז, בלט וריקודי טאפ.

התואר הראשון בלימודי מחול מאפשר לסטודנטים בעלי ניסיון ריקוד ועניין רב בנושא לשלב את שניהם לקורס לימוד

סטודנט לתואר שני ילמד לא רק כיצד ללמוד מחול, אלא גם כישורים אינטלקטואליים וחיים. סטודנטים השואפים לתואר ראשון בלימודי מחול יכולים לבחור ללמוד מחול מכיוון שהוא מציע פרשנויות של מוסיקה, מסורות וצורות תנועה.

סטודנטים הלומדים ריקוד באוניברסיטת קנט סטייט חייבים להשלים לפחות 120 שעות אשראי

לשמור על 2.5 GPA לפחות בכל הקורסים העיקריים ובסך הכל 2.0 GPA לתואר. לאוניברסיטת דרקסל יש תוכנית BS במחול מקוון המסייעת לרקדנים מקצועיים לעבור לקריירה לאחר הופעה. סטודנטים למחול Drexels BS יכולים לקחת קורסי מחול בנושאים כגון תורת המחול, כתיבת ריקודים וביקורת וכן כוריאוגרפיה כדי להתכונן לסוף קריירת הריקוד שלהם.
לעוד מידע בנושא של לימודי מחול מקצועי בירושלים נא לבדוק כאן: halelu.co.il

מחלקת המחול של האקדמיה לאמנות KU מציעה תואר BFA / BA במחול עם הכשרה משולבת בבלט

מודרני, טכנולוגיית ג'אז ומחול וכן קורסים בתורת המחול, כוריאוגרפיה ופדגוגיה. בוגרים רקדו עם ג'ניפר מולר בנימה של בלט עכשווי, רקדו עם אנסמבל מחול תיאטרון סוקולוב, פרויקט מחול קים יאנג מי, להקת ריקודי שורשי ג'אז ורבים אחרים. התכנית מציעה תואר ראשון (BA) בלימודי מחול וביצוע עם תכנית לימודים בה אנו מבינים את הביצועים כאמצעי תשאול ומחקר ביקורתי, כאמצעי לביטוי יצירתי וככלי למעורבות ציבורית.

הם לומדים רקדנים וכוריאוגרפים בולטים הנחשבים בתרבויות רבות ליסוד המחול כמו גם קורסים בכתיבה

מחקר, טכנולוגיה, היסטוריה, סימון ואנתרופולוגיה. הלמידה האקדמית של התלמידים היא מטרתו ומשימתו של המחלקה ללימודי תיאטרון, מחול והופעות (TDP) המלמדת ביצועים כאמצעי לתשאול ביקורתי, ביטוי יצירתי ומעורבות ציבורית. תכנית בין -תחומית זו משלבת את לימוד המחול עם סביבות אמנותיות ליברליות לחקר אינטלקטואלי ויצירתי ובונה על אולפני הקורסים של מחלקת המחול של מכללת ברנרד, הממוקמת בעולם המחול: הון הפקות, תיאטרון מילר, ניו יורק לייב ארטס ו מקומות אחרים, עם מגוון עשיר של קורסי מחול המאפשרים לתלמידים לפתח דיאלוג ומעורבות ביקורתית עם ההיסטוריה, התרבות, התיאוריה וצורות הביצועים המערביים והלא מערביים, ולשפר את הלימודים בתחומים אחרים.

רוב המבקרים והכותבים שלומדים ריקוד הם רקדנים וכוריאוגרפים מקצועיים לשעבר

חטיבת בית הספר למחול של הארט היא תוכנית חממה קפדנית ומרוכזת בהקשר אוניברסיטאי המציעה לתלמידיה השכלה מחול מקיפה וחינוך אקדמי מגוון. סטודנטים אחרים מסיימים במגוון תחומים הקשורים לאמנות ומפתחים קריירות באוניברסיטאות, ללא מטרות רווח ותחומים מקצועיים בתחום הבריאות, החינוך והעסקים.

BA בלימודי מחול

היא תוכנית גמישה המאפשרת לסטודנטים להשלים לימודי ליבה בתחומים מוכווני ריקוד כגון תיאטרון, חינוך, בריאות, עסקים, פסיכולוגיה, תקשורת ועוד. במהלך התוכנית של שלושה חודשים הסטודנטים משתתפים בסדנאות מחול עכשווי ומעבירים מצגות בתיאטרון KNJ. סטודנטים המעוניינים בתכנית האינטנסיביות לבלט קלאסי, במעבדת המחול המסחרי בברודווי או בתוכנית עכשווית צריכים להעריך את התוכניות הללו על ידי הערכת לימודיהם המקצועיים במעבדת המחול המסחרי בברודוויי או שיעורי הבלט שלהם.

אם אתה מגיש תואר ראשון בתכנית מחול, אתה צפוי לשלוח קורות חיים מקצועיים ולפחות שני סרטונים של חמש דקות של הופעות מקצועיות.

 

דילוג לתוכן