האם שווה לטוס לטורקיה?

אתה לא צריך לדאוג יותר מדי לגבי עלות הטיסה לטורקיה הודות למבחר הרחב של חברות תעופה בעלות נמוכה באזור. הטיול הזול ביותר לטורקיה עולה בסביבות 83$ לאדם ליום למטיילים המעוניינים לקחת טיסות גיבוי, להתמודד עם אי נוחות או להגביל בדרך אחרת את הוצאות הנסיעה. המחיר הממוצע לטיול בן 7 ימים לטורקיה הוא 870 דולר למטיילים בודדים, 1,416 דולר לזוג ו-1,054 דולר למשפחה בת 4 נפשות. טיסות זולות ומ-2123 דולר ל-3608 דולר למחלקה ראשונה.

בטורקיה

ההבדל בין השבוע הזול ליקר ביותר הוא כ-$473, כך שתוכלו לחסוך בקלות כ-70% על ידי שימוש במדריך הטיסה החינמי שלנו והזמנת כרטיס מראש. עם זאת, אם תזמינו מראש, תוכלו להזמין טיסה בכיוון אחד בתוך טורקיה במחיר שבין 20 ל-60 דולר ארה"ב.

זו כנראה הדרך הטובה ביותר לטייל, מכיוון שהיא תחסוך לך זמן ומאמץ. התחבורה בטורקיה היא זולה למדי, כך שאינך צריך לדאוג יותר מדי מהגדלת תקציב הנסיעות שלך.

עם זאת, מדובר במדינה גדולה, וימי הטיול יכולים לפעמים להיות ארוכים ומעייפים. זו מדינה גדולה, ונסיעה בנהיגה עצמית מאפשרת לראות את טורקיה מנקודת מבט אחרת, אבל זה יעלה הרבה זמן, אנרגיה וכסף.

אוטובוסים בטורקיה יובילו אותך כמעט לאן שאתה צריך

הם נוחים מספיק ובעלי תמורה יוצאת דופן לכסף. זוהי האפשרות הזולה ביותר לנסיעות למרחקים קצרים וארוכים ברחבי הארץ ולרוב מציעה מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וחטיפים על הסיפון. ומסיבה טובה; הנסיעה לטורקיה בטוחה, מהנה, קלה ובמחיר סביר.

בגלל היעדר מידע מעודכן באינטרנט, החלטתי להרכיב את מדריך הטיולים בבלוג הזה כדי לעזור לאחרים לנסוע לטורקיה. תכננתי עבורכם את המסלול המושלם בן 10 ימים בטורקיה למתחילים.

כדי להיכנס לטורקיה כנראה תצטרכו להגיש בקשה לויזה, כן, גם אמריקאים. אנא בקר בדף משרד החוץ הטורקי כדי לגלות אילו דרישות מיוחדות יש למדינה שלך כדי להיכנס לטורקיה. מכיוון שהטיול הראשון שלי לטורקיה היה הפתעה (פספסתי טיסת המשך), הגשתי בקשה וקיבלתי ויזה לטורקיה בזמן שהמתנתי בתור אצל קצין ההגירה. אם תשכח את הסיסמה שלך, אתה תחסום עד שתתקשר לשירות הלקוחות ב… טורקיה.

בסך הכל

הטיסה שלי הותירה הרבה לרצוי ושהבואינג 777-300 הוא מטוס שאמנע ממנו בעתיד. כדאי לטוס במחלקת תיירים טורקיש אייר בכל טיסה של יותר משש שעות רק אם יש לכם קו יציאה או מושב גבוה יותר. עבר חודש מאז שלקחתי את הטיסה הזו, וכל מפרק בגוף שלי עדיין זוכר את זה.

התמזל מזלי לבלות שישה שבועות בטיול ברחבי טורקיה

שבמהלכם הצלחתי לראות את רוב המדינה. לאחר הביקור בטורקיה, אני מרגיש שעיניי פקוחות למה שיש למדינה להציע ואין לי מהסס להמליץ על טורקיה כיעד לטיול לחברי, למשפחות ולקוראים שלי. אנו חושבים שבטוח לביקור בטורקיה, אך אנו תמיד ממליצים לכם להיזהר ולהמליץ לטייל בחוכמה, במיוחד לערים מרכזיות.

אלא אם כן אתה עיתונאי או פשוט לא רוצה לנסוע למקומות מסוכנים

סביר להניח שתדבק במקומות הקלאסיים שטורקיה מפורסמת בהם. טורקיה נמצאת ב-10 היעדים המובילים כבר זמן רב ולדעתנו היא ראויה להבחנה הזו. כן, טורקיה הייתה ותמיד הייתה יעד טיול פופולרי ויעד טיול בטוח.

עם זאת

אנו עדיין אוהבים וממליצים על טורקיה כיעד לחופשה ובמאמר זה, אנו נותנים לכם כמה טיפים כיצד להישאר בטוחים ולהיות מעודכנים במהלך הטיול שלכם. טורקיה עשירה באתרים מפורסמים ובחופים יפים ומזמן הייתה תלויה בתיירים ברוב עושרה. טורקיה, כמו יעדי טיול רבים אחרים, ספגה סטיגמה בגלל האירועים האחרונים שפגעו במוניטין של המדינה.

חיפוש מהיר בכל פורום טיולים בטורקיה יגלה ששאלות היעד השכיחות ביותר בשנה האחרונה קשורות לשאלה האם טורקיה בטוחה או לא

ולא האם כדאי לבקר בה. התשובה הרחבה מאוד שלי היא כן; נסיעה לטורקיה בטוחה וטורקיה אינה מטבעה "יעד מסוכן" לטיול. יש לציין שממשלת טורקיה נותרה במצב חירום שהוגדר על ידי עצמו, ולממשלות ארה"ב, קנדה ובריטניה יש כיום אזהרות מסע במדינה.

האיסור על נסיעה לרוסיה (עקב תאונה מחוץ למדינה) צמצם את התנועה שלהם ב-80% בשנת 2016

לבסוף, מלבד בעיית הנסיעה בין שתי המדינות, גם בתוך טורקיה, היינו צריכים לחלוטין לשנות את מסלול הטיול שלנו. זה הפך את החיים לקשים הרבה יותר לתייר כמוני שלא יכול היה להזמין מקום דרך הרציף.

טסתי את Turkish Airlines economy כמה פעמים

תחילה עם חבר להרפתקה מרגשת באיסטנבול, ובפעם השנייה עם אבי בטיול המדהים שלנו לישראל ולירדן. התרגשתי מאוד לראות איזה סוג של אוכל יש במחלקת עסקים של טורקיש איירליינס… בסך הכל, אבל גם בהשוואה לניסיון העבר שלי עם האוכל הזול שלהם. כשנודע לי שאתקבל לפסגת הנסיעות החברתיות ברוונה ושהוצאות הכנס שלי ימומנו על ידי מועצת התיירות של אמיליה-רומאניה, התחלתי לחפש טיסות והתרגשתי לראות את המסלול של טורקיש איירליינס במחלקת תיירים. …

כדי להטיס את טורקיש אייר מסן פרנסיסקו לבולוניה, איטליה, יידרשו 13 שעות טיסה ו-15 שעות עצירת ביניים באיסטנבול בנמל התעופה החדש באיסטנבול. טיסות ישירות לאיסטנבול עולות בדרך כלל כ-900 דולר הלוך ושוב מניו יורק עם טורקיש איירליינס.

טיסות פנים יכולות להיות זולות במיוחד

ועם מדינה גדולה כמו טורקיה, סביר להניח שתחסוך זמן, במיוחד אם אתה רוצה לנסוע מאיסטנבול לקפדוקיה, למשל. טורקיה היא מדינה ענקית ואחת הטעויות הגדולות ביותר שאתה יכול לעשות בעת נסיעה היא לזלזל בכמה זמן לוקח להגיע ממקום אחד למשנהו. תכנון טיול בטוח הוא תמיד קשה, במיוחד במדינה כמו טורקיה.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך להישאר בטוח בטורקיה כשאתה מטייל לבד. טורקיה בטוחה לחלוטין למטיילים בודדים, אבל תמיד טוב לדעת את המצב.

מה שמדאיג אותך הוא לנסוע בבטחה לטורקיה וליהנות קצת; הכל ניתן להשגה בקלות. המשך לקרוא לכמה טיפים חשובים לטיול לטורקיה ומה אתה יכול ומה אתה לא יכול לעשות לטיול מושלם וללא טרחה לטורקיה.

דילוג לתוכן