למה צריך כרטיס קול מקצועי לאולפן?

אם המחיר והעוצמה של המחשב שלכם אינם ממצים את עצמם, בחירת כרטיס הקול המקצועי הטוב ביותר יכולה להסתכם בזיהוי חומרת האודיו המשמשת בהקלטות שלכם כזו שברצונכם ליצור. מצא את האולפן שבו בוצעו ההקלטות האהובות עליך וגלה באיזה ציוד אודיו הם משתמשים באולפן שלהם. זה יכול לכלול הקלטת כלים, קולות או סוגים אחרים של סאונד.

למרות שאתה יכול להשתמש בכרטיס קול (כגון טלפון נייד או מחשב)

כדי להקליט אודיו בסיסי כמעט לכל דבר, אתה צריך ממשק שמע כדי לבצע הקלטות מקצועיות נהדרות. ניתן להשתמש בכל מכשיר מודרני עם כרטיס קול מובנה להקלטה בסיסית, אך במידה מסוימת ניתן להשתמש בממשק האודיו רק לשיפור הסאונד של ההקלטה. עם זאת, כדי לבצע הקלטה מקצועית באמת, אתה צריך ממשק אודיו טוב יותר או כרטיס קול.

אתה כבר כמעט בוודאות יכול להקליט ולהשמיע במחשב הנייד

ה-PC, ה-Mac או הטאבלט שלך, אבל רכישת ממשק אודיו תיקח אותך צעד לקראת סאונד מקצועי יותר. ממשק אודיו הוא כרטיס קול חיצוני המציע הרבה יותר צדדיות, עם יותר יציאות, כניסות שונות ותכונות כמו מתח פנטום שאינם זמינים כאשר הוא מחובר לכניסת המיקרופון של המחשב שלך. בנוסף לאספקת היציאות הנחוצות לאכלס הכלים והמיקרופון שלך, ממשק השמע מציע גם איכות צליל טובה יותר מכיוון שהוא תוכנן במיוחד להפקת מוזיקה.

למכשירים אלו יש קדם מגבר מובנה שמשפר את הסאונד ומשפר את הטונאליות והאיכות של כל אלמנט במוזיקה שלך

הקדם מגבר המובנה מאפשר להקליט בסים חשמליים וגיטרות חשמליות תוך הגברה של האותות. אתה יכול לשפר את צליל ההקלטות שלך במידה מסוימת, במיוחד בטלפונים ובטאבלטים, עם מיקרופון מתקדם יותר.

כרטיסי קול יכולים לעבוד עבור השמעת שמע אקראית במשחקים או צפייה בסרטים כאשר ייתכן שלא תזדקק לאיכות שמע מדויקת במיוחד

הרבה יותר טוב להוציא קצת כסף ולהשקיע בכרטיס קול שיוכל לשחזר פסקולים בצורה נכונה ומדויקת כדי שתוכלו לדעת את כל הפרטים. הצופים מאזינים למוזיקה כל הזמן, לכן שיפור איכות המוזיקה שלך עם כרטיס קול מקצועי להקלטת אולפן היא חובה אם אתה רוצה להתבלט.
עבור מידע אודות אודיו וידאו ולמה צריך כרטיס קול מקצועי לאולפן? מומלץ לגלוש לאתר audiovideo.co.il

למרבה המזל, רוב מוצרי האודיו כיום משתמשים במחשבים, והבחירה שלך באחד חשובה מאוד. בואו נראה אם ניתן להשתמש בכרטיס קול במקום ממשק שמע עבור מוניטורים באולפן והקלטת קול.

שימושים טיפוסיים בכרטיסי קול או בפונקציות של כרטיסי קול כוללים אספקת רכיבי שמע עבור יישומי מולטימדיה

כגון יצירת מוזיקה, עריכת וידאו או אודיו, מצגות, חינוך ובידור (משחקים), והקרנת וידאו. עבור משתמשי מחשב הזקוקים לכניסת אודיו רבה אך יש להם שטח מוגבל של מארז המחשב, כרטיס קול מקצועי חיצוני הוא גם בחירה טובה. אתה יכול להשתמש בהם כדי להקליט אודיו בסיסי, אבל במכשירים אלה, כרטיס הקול הבסיסי אינו מספיק במובנים רבים, במיוחד בהשוואה לממשקי אודיו חיצוניים. כרטיס הקול של הטלפון או המחשב שלך אינו מחובר כהלכה להקלטת מוזיקה או צלילים אחרים (במיוחד ברמות איכות גבוהות).

אלא אם עשית התאמה אישית של מחשב נייד

סביר להניח שכרטיס הקול לא תוכנן במיוחד להפקת סאונד, ולכן הוא יהיה מוגבל מבחינת איכות. כרטיס הקול המותקן במחשב, בטלפון החכם או בטאבלט שלכם הוא כבר ממשק שמע, אך הפונקציות שלו להקלטה או מיקס מוזיקה מוגבלות מאוד. כדי לקבל סאונד במחשב הנייד, ה-PC, Mac או הטאבלט שלך כדי שתוכל לעבד ולערוך אותו, אתה צריך להיות מסוגל להמיר את הצליל לאות דיגיטלי, ולהיפך.

באולפן ההקלטות שלי

אני משתמש בממשק האודיו Focusrite Scarlett 2i2 כי הוא זול יחסית, יש לו את כל היציאות שאני צריך, ונשמע טוב מאוד. קלות שימוש והקלטה באיכות גבוהה: אחד היתרונות העיקריים של ממשק שמע על פני כרטיסי קול מובנים הוא שבגלל גודלו הפיזי הגדול והנגישות הקלה יותר, ניתן לשלב במכשיר מגוון רחב יותר של סוגי כניסות שמע.

מיקרופון USB טוב אם אתה רק רוצה להקליט שירה או אולי לעשות כמה פודקאסטים

אבל אם אתה רוצה להיות רציני ביצירת מוזיקה, מיקרופון XLR שמחובר לממשק שמע נותן לך הרבה יותר גמישות. הצליל שהמיקרופון והמכשירים קולטים עובר דיגיטציה ומאוחסן במחשב שלך. כל התהליך מאפשר לך לעבוד עם המוזיקה המוקלטת שלך דרך תחנת העבודה הסאונד הדיגיטלי שלך. ציוד זה גם ממיר אותות אודיו אנלוגיים לרצף של אפסים ואחדים כדי שהמחשב שלך יבין.

ההבדל בין מיקסרים לכרטיסי קול

הוא שמיקסרים לא יכולים להעביר שום מידע למחשב. בעוד שמנהל התקן השמע המובנה בלוח האם יכול לאפשר לך לצפות בסרטים ולהאזין למוזיקה, הוא אינו יכול לספק את העיבוד הדרוש לך לשמע באיכות מקצועית. הקלטה באמצעות מנהל התקן האודיו המוגדר כברירת מחדל במחשב שלך עלולה לגרום לרעש מוגזם ולאיכות קול או מכשיר ירודה.

אז

אם אי פעם הקלטת חלק ווקאלי והאזנת להופעה שלך בהשהיה של חלקיק שנייה באוזניות, או השתמשת במקלדת MIDI כדי לנגן על סינתיסייזר תוכנה, אבל חווית עיכוב בין לחיצה על מקש ל האזנה לצליל, אז ממשק השמע יפתור את הבעיה הזו. בכל פעם שאתה מאזין דרך רמקולים או מקליט סאונד חדש, ממשקי שמע משחזרים ייצוג מדויק יותר של הצלילים, מה שהופך אותם לחיוניים לחלוטין להפקת סאונד במחשב. זה הופך להיות קל יותר להשתמש במחשב שלך כדי ליצור מוזיקה ולהקליט סאונד באופן כללי ללא צורך בממשק שמע חיצוני נפרד. רובם מציעים את היכולת לחבר מוניטורים מקצועיים באולפן, מיקרופונים להקלטה וסוגים אחרים של אותות למחשב שעליו ניתן לבצע הקלטות אודיו באיכות גבוהה.

מהבחינה הזו

תפקידם ומטרתם הם יותר כמו לוגר נתונים רב-ערוצי ייעודי ומערבל ומעבד אודיו בזמן אמת, תפקידים שמתאפשרים רק במידה מוגבלת עם כרטיסי קול טיפוסיים לצרכנים. כרטיס הקול ה"צרכני" הטיפוסי מיועד לתעשיית הבידור הביתית, המשרדית והכללית תוך התמקדות בהשמעה ושימוש מזדמן, במקום לענות על הצרכים של אנשי מקצוע בתחום האודיו.

במשך שנים רבות

לכרטיסי קול יש רק ערוץ אודיו דיגיטלי אחד או שניים (המפורסמים ביותר הם סדרת Sound Blaster והמוצרים התואמים שלה), למעט סדרת E-MU, Gravis GF-1 ו-AMD Interwave, שיש להם תמיכה בחומרה. • עד 32 ערוצי שמע דיגיטליים עצמאיים. כרטיס הקול החדש מגיע עם יותר I/O (XLR ומחברים), אך מנקודת מבט של הקלטה, עלינו לסקור, לבדוק ולהשוות את כרטיס הקול וממשק האודיו כדי לקבוע אם אחד מהם טוב יותר מהשני. … בהשוואה בין כרטיסי קול וממשקים, אחד היתרונות המרכזיים בהקלטה הוא נוחות השימוש וההקלטה האיכותית. ממשק השמע הוא ללא ספק אחד מכרטיסי הקול הטובים ביותר להקלטת מוזיקת אולפן.

על מנת לקרוא מידע על כרטיס קול מקצועי לאולפן ניתן לבדוק כאן: audiovideo.co.il

דילוג לתוכן