איך לקנות חנויות איביי בצורה נכונה

אנו נספר לך את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להיכנס לעולם המרתק של מכירות eBay, החל מהדרישות של חשבון מוכר ב- eBay וכלה בהקמת חנות eBay משלך. אנו נבחן גם את מדיניות הכללים והכללים של eBay כדי להבטיח ש- eBay תוכל לתמוך ברעיונות העסקיים שלך במסחר אלקטרוני. במאמר זה, אנו נדריך אתכם בעצות המובילות ביותר למפיצי eBay שהמצטרפים החדשים צריכים לזכות ב- eBay ולדחוף להמשך מכירות מסחר אלקטרוני באמצעות מכירות רב-ערוציות.

הקפד לקרוא את המדריך שלנו למכור ב- eBay

כדי למצוא פריטים שאתה יכול למכור. רשמנו להלן את כל הטיפים למכירת eBay לפריטים שאנו מוכרים וכל מהיסודות של מכירות eBay ועד לפרטים כיצד להקים את חנות eBay שלך. כדי לרשום פריט בחנות eBay, לחץ על כפתור "למכור" בראש הרשימה שלך, אשר יוביל אותך לקטגוריה שתואמת את המוצר שמצאת.

תוכל להציג את כל רשימות המוכרים שלך בחנות eBay ובחנות eBay במיקום מותאם אישית לחיפוש

מוכרי חנויות eBay יכולים להתנהג בכלי סחורה מתקדמים המאפשרים להם לשלוט באילו מהפריטים שלהם מוצגים בדף המפתח של הקונה. בעלי חנויות EBay יכולים להשתמש ב- setStoreCategory כדי לשנות את המיקום של כל פריט בחנות שלהם, כמו גם את שם ותיאור הפריט.

אם אתה מנוי לחנויות eBay

אתה יכול להשתמש ב- eBay Sellers Hub כדי ליצור מבצעים, הנחות ומסרים שיווקיים אחרים. אתה יכול לעבור לעסק איביי חזק יותר על ידי תשלום עבור מנוי המכונה מנוי "חנויות eBay". אם שילמת עבור המנוי (המוכר לחנויות eBay), תוכל להפעיל אותו עם מנוי מלא של חנות eBay או מנוי לזמן מוגבל למשך יום אחד או שבוע בחנות EBay.

עכשיו נראה פשוט פשוט לרשום מוצר ולהתחיל למכור אותו

אבל אתה צריך לחבוש כמה כובעים לעסק שלך. כדי לפתוח חנות ב- eBay, עליך לבחור מנוי לחנויות eBay, ואז תחויב במחיר קטגוריה ב- eBay. פרטי העמלה כוללים כלי המסייע בבחירת האפשרות הנכונה לחנות eBay עבורך. EBay מציע לך מנוי "חנות eBay" ליום או לשבוע בחנות eBay תמורת 10 דולר לחודש. לאחר שהחלטת איזה סוג חנות eBay ברצונך לפתוח, וודא שאתה עומד בדרישות להגדרת סוג החנות שלך. בדוק את התמונות שלמטה כדי להשוות באופן מלא בין חנויות eBay ובדוק אם הן מתאימות לעסק שלך.

אם כבר ניהלת חנות מסחר אלקטרוני משלך בלגלוג על החנות שלך בשוק eBay

ודא שאתה מחבר את החנות לחשבון eBay שלך. אם כבר יש לכם חשבון איביי, לחצו על הקישור "פתח חנות איביי" למעלה, שיעביר אתכם לדף בו תוכלו לפתוח חנות אמיתית באיביי. לחץ על הקישור פתח את חנות eBay וכאשר אתה מוכר לראשונה ב- eBay, עקוב אחר ההנחיה להגדרת חשבון eBay חדש ולחץ על "הירשם".

כשאתה פותח חנות ב- eBay

חשוב להשתמש בכלי הקידום הנגדי של eBay. אם אתה מעוניין למכור פריטים רבים ב- eBay ולמכור מדי פעם פריט אחד או שניים כדי לקבל קצת כסף נוסף, אינך זקוק לחשבון PayPal או כל צורת תשלום אחרת עבור חנויות eBay שלך. לאחר שפתחת חשבון מכירה פומבית ומכרת רבים מהפריטים שלך ב- eBay, כל עסקאות התשלום שבוצעו באמצעות PayPal יעבדו כרגיל.

אם אתה מכיר את הכללים שעוקבים אחריהם מוכרי eBay וכיצד לעקוב אחר אלגוריתם החיפוש של eBay, אתה מגדיל את סיכויי ההצלחה שלך. הקפד לנקוט בצעדים הנכונים כדי ללמוד על המדיניות והחוקים של eBay לפני שתצטרף.

אם אתה מתחיל וברצונך ללמוד עוד על Dropshipping ב- eBay באופן כללי

ייתכן שתמצא את זה מועיל לקרוא את המאמר שלנו ב- eBay Dropshipping. אנו נבדוק מדוע כדאי לשקול לפתוח חנות ב- eBay אם אתה קמעונאי מקוון, כיצד להגדיר אותה ומה לעשות כאשר נגמר לך הזמן. אם ברצונך למכור באתר משלך וגם ב- eBay, הקמת חנות היא קלה יחסית, אך אנו בוחנים כיצד תוכל לשלב הזמנות eBay בתהליך המילוי הקיים שלך, כגון משלוח, עיבוד הזמנות, עלויות משלוח, וכו ', אז אתה צריך לדאוג לזה. אבל אם אנחנו רוצים שתמכרו יותר ב- eBay, עליכם להתמקד בפרטים.

אם אתה מקבל כזה

עליך ללמוד את היסודות של שיווק חנות eBay שלך כדי להפיק את המרב מההשקעה שלך. השקיעו זמן ומאמץ ביצירת עיצוב חנויות eBay ותיצרו את הבסיס האסטרטגי לעסקי אטסי. עדיף למוכרים מתחת לרמה מסוימת להירשם לתכנית מנוי של PayPal או eBay מאשר לפתוח מכירה פומבית. אם יש לך חנות עם פריטי אספנות או אם הם כבר סיימו, מומלץ למכור אותם ב- eBay כמו גם באתר שלך, למשל בחנות המקוונת שלך או דרך הבלוג שלך.

דילוג לתוכן