תוכנת חקר שוק צ'ילי האנטר – Chili Hunter

מאמר זה יציג כמה כלים למחקר מוצרים בתחום מוצרי טיפוח משלוח שיוכלו לעזור לכם למצוא מוצרים רווחיים. כשתהיה מוכן, בוא נתחיל עם תוכנת Drop Shipping וכלי מחקר Drop Drop Products. תוכנה זו מראה לך היכן תוכל להתאים את המחירים שלך באמזון, אך תוכל לעשות זאת ב- eBay במקום בו היא זקוקה לשיפור. הכלי יעזור לך במחקר המוצרים שלך בחינם, אך כשתהיה מוכן, אנא הרשה לי להתחיל עם המוצר dropshooting.

נרשמתי לתוכנת הדרופשיוט שלהם לפני חג המולד ואמליץ עליה בחום. אם אתה רוצה להקים את זה כעסק, כדאי להשקיע בתוכנות מחקר שוק שעוזרות לך למצוא מוצרים רווחיים.

לחלופין, תוכלו להשתמש בתוכנות מחקר שוק אחרות כמו גוגל אנליטיקס, המתמחה במציאת המוצרים החמים ביותר. לחלופין, תוכלו להשתמש בתוכנות מחקר שוק אחרות כמו גוגל אנליטיקס או גוגל טרנדס, המתמחה במציאת המוצרים החמים ביותר).

לחלופין, תוכלו להשתמש בתוכנות מחקר שוק אחרות כמו Google Analytics או Google Trends, המתמחה במציאת המוצרים החמים ביותר.

Webtipster הוא כלי נהדר לשימוש בשיטת משלוח המשלוח בחיפוש הספקים. בדוק כיצד לבנות מנוע חיפוש ומשקאות Ebay משלך כדי למצוא את התפארותך.

זהו בודק רשימות כפול שמוצא מוצרים ב- eBay ומציג תצוגה ברורה של העסק שלך, אנשים שקונים בפלטפורמה. כלי זה התמקד בעבר בתמחור, אך כיום מציע מגוון רחב של מוצרים, החל ממזון ומשקאות ועד ביגוד ומוצרי בית.

אם אתה קורא מאמר זה ואינך בטוח אם אמזון

eBay או דרופשיפינג העסק שלך מתאים לך, נסה למצוא פריטים על ידי חיפוש ידני של אמזון. אפליקציית רשת זו מאפשרת לכם לסנן דרך מיליוני מוצרים של אמזון כדי למצוא את הרעיונות המתאימים למוצר שלכם, ממזון לבגדים, ביגוד לחפצים ביתיים ואפילו בגדים ואביזרים ביתיים. השתמש באפליקציית אינטרנט זו כדי לסנן מיליוני מוצרים של אמזון כדי למצוא את הרעיונות הנכונים. אתה יכול גם למצוא פריטים ב- eBay מבלי שתצטרך לחפש ידנית באמזון באמצעות יישום זה.

למציאת מוצרים רווחיים

לחץ על מאגר המוצרים ובחר קטגוריה או ענף, הזן את מילות המפתח שלך למוצר והזן אותן בתיבת החיפוש למוצרים. למציאת מוצרים רווחיים: למציאת מוצרים רווחיים, לחץ לחיצה ימנית על מאגר המוצרים, בחר בקטגוריה / ענף והזן את מפתחות המוצר שלך. למציאת מוצר רווחי: לחץ לחיצה ימנית על מאגר מוצרים ולחץ על מאגר המוצרים.

כלי הדרופשיפינג מאפשר לך לייבא הזנות מוצרים מאיביי לתוכנה

הנקודה המדהימה בתוכנת הצניחה של אמזון היא שהיא מספקת את הביצועים הטובים ביותר וממירה מוצרים תוך זמן קצר. זהו כלי נהדר לעסקים קטנים ובינוניים, אך הוא נהדר גם עבור חברות גדולות עם מספר גדול של עובדים ומגוון רחב של מוצרים לבחור אותם באחד ל- – jIFFY ולהמיר אותם למוצר שלך. הדבר המדהים הוא שהביצועים הטובים ביותר מועברים, המוצרים הופכים והופכים לעוונות. והדבר המדהים הוא היכולת המדהימה שלה להפוך את כל המוצרים שלך למוצר מסחר אלקטרוני מבלי שתצטרך לשלם עבורו.

יש לנו יכולת מובנית למצוא את הפריטים הנמכרים ביותר שאמזון מצאה ב- eBay

תוכלו לבחור מתוך מגוון פריטים חמים, מהפופולאריים ביותר ועד הפחות פופולאריים, ותוכלו לסנן האם המוצר מעולה או לא. אנו מוצאים את הפריט החם על סמך מכירות אחרונות ושומרים אותו בסוד מכל המוכרים האחרים, אך אין מגבלה על מספר הפריטים הקיימים לרכישה או על מחיר המוצר עצמו, רק רשימה של פריטים "חמים" ומחיר טווח לכל פריט בטווח של 1,000 עד 2,500 דולר. ויש לך אפשרות לרכוש פריטי מכירה חמה מאמזון יש ממצאים בפלטפורמות מכירה פומבית כגון אמזון, איביי, קרייגסליסט וכו '. סנן לפי פריט, בין אם הם נמצאים בפריים, לא רק עבור הפריטים המובילים, אלא גם עבור פריטים אחרים. . וזה מסנן דברים שאינם נכונים.

לדוגמא

Salefreaks כולל תכונה בשם קופון האנטר שעוקבת אחר כל הפריטים באמזון שיש להם קופונים והנחות, כמו גם כל קופונים או הנחות שיש להם בפריטים אחרים באותו טווח מחירים כמו לפריט באמזון. . לדוגמא, בדוגמה שלנו, שילבנו תכונה בשם "צייד קופונים" שמתעד ומסנן כל פריט באמזון שמכיל קופון או הנחה.

כפי שהשם מרמז

צ'ילי האנטר מציע כלים שימושיים רבים לגריטת הנשירה של eBay למוצרים הטובים והרווחיים ביותר. זה חוסך לך מחקר ידני עבור כל מוצר וחוסך לך זמן עם כמה מכלי המחקר הטובים למשלוח מוצרים, כולל אמזון, eBay ו- AliExpress. כפי שמציעים השמות, צ'ילי האנטר, תוכנת הטיפינג המושלמת של אמזון ו- eBay, מציעה לכם שלל כלים מועילים, החל מציידים של קופונים וכלה בהנפקות ב- eBay ועד לנפילות ב- eBay המגרדות את המוצרים הטובים והרווחיים ביותר של eBay אתה. וכפי שהשם מרמז, צ'ילה האנטר מציעה לך כלים שימושיים רבים, צ'ילי האנטר סיפק לנו כמה כלים שימושיים, כגון קופון האנטר, קופון האנטר ל- Amazon Dropshopper או eBay Dropshipper, שמגרדים את המוצרים 'הטובים' או 'הרווחיים ביותר' של eBay. בשבילנו.

דילוג לתוכן