שיפוץ חדר אמבטיה

בעת הפיכת חדר קטן ללופט, הטריקים של עיצוב אמבטיה הם עיניו של חברך. בעת שיפוץ חדר אמבטיה קטן, הקפד לשקול מראות גדולות בכדי לגרום לו להרגיש קליל ומרווח, ומראות ללא מסגרת המכסות את הקיר כולו יעילות במיוחד. חדרי אמבטיה עם כיורים כפולים חדשים מציעים מקום רב יותר לשיפוצים.

זה לא משנה את גודל חדר האמבטיה

אבל אם תשנה את המיקום והפריסה של כיורים, אמבטיות ושירותים, ההוצאה שלך על שיפוץ אמבטיה קטן יכולה להרקיע שחקים מ -1,500 $ ל -15,000 $. הממוצע הארצי לשיפוץ חדר אמבטיה קטן יותר הוא 6,500 $, אך ניתן לבצע שיפוץ במחיר זה אם תבחרו בחומרים מעוצבים ובגופים איכותיים. שיפוץ מלא של חדר הרחצה הראשי צריך לכלול אמבט ומקלחת נפרדים, כיור כפול ועוד מקום לארונות ולגופים.

אם אתה רוצה לשנות את לוח הצבעים ואת סגנון העיצוב הכללי של חדר האמבטיה שלך עם אלמנטים דקורטיביים חדשים

אתה יכול לשמור על שיפוץ אמבטיה DIY שלך מתחת ל -5,000 $ או פחות. אם אתם מצפים להזדקן בביתכם הנוכחי, או פשוט רוצים להפוך את חדר האמבטיה שלכם נוח לבני משפחה מבוגרים, הפיכת חדר האמבטיה שלכם לעיצוב אוניברסאלי מקיף יכולה להיות השקעה טובה. אל תחפשו שיפוץ מלא, ניתן להשיג רעיונות לעיצוב חדרי אמבטיה קטנים על ידי החלפת כמה אביזרים ישנים, שינוי ערכת הצבעים ואפילו החלפת מצעים וצבעים חדשים.

המרות לאמבטיה יכולות להשפיע רבות על נוחות החיים

שלא לדבר על ערך המכירה שלהן. בדיקת עלות השיפוץ הממוצעת של חדר אמבטיה היא מעט מסובכת מכיוון שהתשובה תלויה במספר גורמים, כולל גודל, שטח, גיל הבית וכמות העבודה שיש לבצע. העלות הממוצעת של חדר אמבטיה משופץ בדנוור היא בין 4,500 $ ל -12,000 $.

שיפוץ חדרי אמבטיה

הוא פרויקט שדרוג חדר אמבטיה פשוט המשפר את המראה והתחושה של הבית שלך תוך הפחתת העלות בתקציב DIY שלך. מודרניזציה של שירותים, כיורים, אמבטיות ומקלחות יכולה לעשות הבדל עצום במראה של חדר אמבטיה, במיוחד אם המתקנים הקיימים מיושנים. החלפת חדרי אמבטיה היא תהליך המאפשר לך לשפר את חדר הרחצה הנוכחי שלך מבלי לקרוע קירות או להסיר ארונות מאמבטיה מרעננת בסתיו ועד שיפוץ מלא.

ארונות

ראשי מקלחת נפתחים וברזים זמינים במגוון גימורים המאפשרים להוסיף נופך של אישיות לעיצוב וסגנון חדר אמבטיה. שיפוץ חדרי אמבטיה מספק גם הזדמנות טובה לשימוש חוזר בברזים, כלים סניטריים ואמבטיות מתגלגלות באיכות גבוהה, שכולן דרכים ניתנות להצלה וחסכוניות לשדרוג ברזים קיימים, במיוחד אם אתם צובעים מחדש את האמבטיה או מוסיפים סביבות חדשות. עם Bath Planet, תוכל יום אחד להחיות את הסגנון והנוחות של חדר האמבטיה שלך באמצעות מוצרים איכותיים במחירים הניתנים להתאמה אישית.

בהכרת הנחיות התכנון של אגודות המטבח והאמבטיה הלאומיות

אתה ומעצב אמבטיה שלך יכולים לעצב פריסה בטוחה ופונקציונאלית העונה על הצרכים והסטנדרטים שלך. לפני שתתחייב לפרויקט גדול או קטן יותר, שקול את מגבלות החלל שלך, חומרים רצויים ועלויות כלליות לשיפוץ אמבטיה. לאחר שתדון בצרכים שלך עם אחד מחדשי השירותים המומחים של כוכבי אמבטיה, נוכל לספק לך הצעת מחיר מדויקת.

אם תצאי מהמקלחת ותגלו ששכחת לקחת

מגבת מארון הפשתן במסדרון, אתה מבין שהוספת שטח אחסון היא חלק חיוני בכל פרויקט שיפוץ אמבטיה. אם חדר האמבטיה שלך מרגיש מעט מכוסה על ידי ארונות או חדר שינה נוסף ליד, תכנון הסבה פותח את האפשרות לפנות מקום עבור ארון פשתן מובנה גדול יותר. האפשרויות כוללות הוספת תאורת אווירה לחדר האמבטיה שלך או הוספת תאורת מבטא לחדר, אך תאורה יכולה להיות קשורה למראה כמו פונקציה.

עלויות המרה לחדרי אמבטיה נכים

זה יכול לעלות בין 1,500 $ ל 9,000 $ להמיר חדר אמבטיה כך שיתאים לאנשים עם מוגבלויות. מקלחות הליכה הן אחד הרעיונות הפופולריים ביותר לשירותים מכיוון שהם תופסים מקום והשילוב של אמבטיה ומקלחת הוא הטוב ביותר מבין שני העולמות. יום אחד, הסבה לאמבטיה עשויה להיות כרוכה בהתקנת מערכת מקלחת חדשה, שירותים, כיור וכיור.

פרויקטים של בנייה

כולל שיפוצים באמבטיה, הם השקעה, וזה נורמלי לתהות האם הם כדאיים. שיפוץ חדרי אמבטיה ומטבחים יכול להביא תמורה גדולה בהשוואה לפרויקטים אחרים של שיפוצים. שיפוץ ושיפוץ חדרי אמבטיה היא אחת ההשקעות הטובות ביותר שתוכלו לבצע עבור ביתכם בדה מוין.

על ידי הבנת העלות של שיפוץ חדר אמבטיה ב- Des Moines

איווה אתה יכול להגדיר ציפיות מציאותיות ויעדי פרויקט מציאותיים, כך שתוכל לתכנן ולהתכונן לשיפור הנוחות, הפונקציונאליות והערעור האסתטי של החלל. חדר אמבטיה ששופץ לאחרונה הוא חלל בו תוכלו להתכונן ליום בבוקר, לשטוף את הלחץ של העולם בערב ולהירגע. סיימנו את כל פרויקטי השיפוץ שלנו בגודל ובקנה מידה שאנו יודעים שיפעלו במסגרת התקציב שלך כדי ליצור סגנון אמבטיה בו תתאהב.

תוספת של חדר אמבטיה מודרני יכולה להעלות את ערך המכירה מחדש של בית, ושיפוץ טוב עשוי למשוך קונים ולגרום למחירי דירה גבוהים יותר להיראות סבירים יותר.

אם אתה צריך להזיז עוד אלמנטים מרכזיים, לפחות נסה לחבר את האסלה לרצפות ולצינורות קיימים כך שיהיו פחות סיבוכים בהתקנת האינסטלציה ועלות החלפת חדר האמבטיה תישאר נמוכה.
עבור מידע אודות שיפוצניק נא לבדוק כאן: theguru.co.il

דילוג לתוכן