מבחנים פסיכוטניים – למי זה מתאים?

!!!!!!!!!!

אנא עזרו לי, אני בבעיה אמיתית ולא אקח יותר מחברי

רבים מאיתנו מבצעים את הבדיקות כשאנחנו חולים כי אנחנו פשוט חייבים. אולי לא טוב לנו כשזה מגיע לסבלנות גם לעמוד במבחן.

המקרה שלי יוצא דופן במובנים מסוימים. אני סטודנט אבל אני מובטל ולרוב אני מודאג מאוד. אני סובל ממתח גבוה, דואג יותר מאנשים רבים, וחליתי בדלקות קשות בחזה בחודשיים האחרונים עקב באג בריאותי ואיבדתי את מקום העבודה עקב מחלה זו. במשך 6 שבועות בקושי יכולתי לשבת במקום אחד מספיק זמן לענות על שאלה. הייתי צריך שחבר יקרא לי את השאלות ואז יענה עליהן. כל כך נלחצתי שבסופו של דבר הייתי צריך להגיד לחבר שלי לדלג על קריאת השאלות כדי שהמוח שלי לא יפריע לי כל כך. הדרך שבה זה עובד היא שאתה מסתכל על השאלות, ואז חבר שלך נכנס ועונה עליהן. אתה מסתכל עליהם, אבל זו לא הבעיה שלך לענות להם כיוון שחברך עונה להם, אתה יכול רק לנחש מה הם עשויים להיות.

אני לא באמת עושה את אותה הבדיקה לעתים קרובות כמו שאנשים רבים עושים, אבל כשאני עושה את זה תמיד יש לי את הפחד איך אוכל להתמודד עם המבחן האחרון. היו 2 אנשים שעשו לי את המבחן בפעם הקודמת.

אבל, רק עכשיו, החברים שלי החליטו שהבדיקה תהיה הטובה ביותר אם יעשה לי 'בדיקת פסיכו' לפני שיהיה לי משלי לראות איך אני אגיב עליה.

אז, עשיתי לי בדיקה, כי אמרו לי שזה יהיה רעיון טוב בשבילי לראות איך אני מתמודד עם זה וגם, הם אמרו, זה יעזור לי לברר מה היה זה שהדגיש אותי עד כדי כך שהייתה לי דלקת גרועה בחזה. אני יכול להבין את הצד שלהם בזה, אבל זה עדיין נראה לי מוזר.

אחותי שזה עתה עשתה את הבדיקה שלה כדי לבדוק אם היא רוצה לעבור את אותו קורס כמוני, היא רצתה לעשות לה בדיקה ממשית, שם הפסיכולוג מדבר איתך ושואל אותך שורה של שאלות , אבל הם אמרו לה לא, שהם יכולים לעשות לה רק בדיקה נוספת כי הם רק רצו לראות איך היא התמודדה עם זה, אבל הם באמת חושבים שעלי לעשות בדיקה לעצמי כדי לראות איך אני מתמודד עם בדיקה כזו. . אני פשוט לא יכול להבין למה אני רוצה לעשות בדיקה אמיתית.
למידע נוסף על Logipass ומבחנים פסיכוטניים – למי זה מתאים? ניתן לגלוש לאתר logipass.net

וככל שאני חושבת על זה יותר, מה אם כל העבודה שלי שאני עושה כרגע נעשתה רק בגלל הדרך שבה אני מגיב לבדיקות. כלומר, בעבודה שלי יש להם רשימה שלמה של בדיקות כרגע שהיא בעצם לבריאות שלך. אבל האדם שעושה את הבדיקות האלה הוא רק האדם שעומד להיות איתי בבית אחר כך שלא נוכל לבצע בדיקות כל הזמן. זה נראה לי קצת בזבוז זמן לבצע בדיקה רק כדי שאדם שעושה את הבדיקה יוכל לעבור את הבדיקה שוב למחרת.

זאת אומרת, אם זה משפר אותי בבדיקות שמחמירות אותי אם עשיתי בדיקה אחת יותר מאשר שהן צריכות לגרום לי לבצע בדיקות נוספות, או שאולי פשוט לא תעשה לי את הבדיקה.

ובכן, הבחור שהציע לי מבחן אמר דבר אחד שיהיה לי קצת קשה לקבל. הוא אומר שיכולתי להסתדר טוב בחיי, אבל משום מה, הוא אומר, עבדתי קשה מדי. הוא אומר שעבדתי כל כך קשה שזה ממש גרם לי לחלות. הוא אומר שאחת הדרכים שלי להתמודד עם כל הבעיות שלי הייתה לעבוד יותר מדי
למידע מורחב על מבחנים פסיכוטניים – למי זה מתאים? ומבחנים פסיכוטניים באפשרותך לגלוש לאתר logipass.net

דילוג לתוכן