טיפים לקוסמטיקה – איך נוצרים עיגולים שחורים מתחת לעיניים, ואיך נפטרים מהם?

ולדורף מציין כי ניתן להשתמש בהליכי הידוק עור לא פולשניים כגון אולטרותרפיה תרמית, לטיפול בעיגולים כהים סביב העיניים המספקים הרמה טבעית לפני שהם הופכים לחמורים. היא גם ממליצה על מוצרי Aricna וקרמי ויטמין K כדי להאיר עיגולים כהים הנגרמים כתוצאה ממחזור הדם והלימפה סביב העיניים.

טיפולים רפואיים אם תרופות ביתיות אינן מספקות פתרון של עיגולים כהים מתחת לעיניים

על אדם להתייעץ עם רופא או רופא עור לייעוץ לגבי טיפולים רפואיים. ניתוח מסוג זה, הנקרא blepharoplasty, יכול לראות עיגולים כהים עקב הפקדות שומניות ועור נוסף סביב אזור העין מופחת. אם הליכים קוסמטיים אינם אופציה, אתה יכול להשתמש בקרמים לעיניים ללא מרשם ומוצרי טיפוח העור כדי להפחית את מראה העיגולים הכהים.

עייפות וחוסר שינה הם סיבה לעיגולים כהים אך ישנן סיבות אחרות כגון אלרגיות ותהליך הזדקנות טבעי

עיגולים כהים מתחת לעיניים כבר אינם מסוכנים כפי שהיו בעבר אך יכולים להצביע על בעיות בריאות בשאר הגוף ולגרום לעייפות בגיל מבוגר. האזור סביב העיניים נראה כהה יותר מכיוון שכלי דם צרים יכולים לגרום להיפרפיגמנטציה או לדילול העור סביב העין.

עיגולים כהים יכולים להיגרם ממגוון גורמים

מגנטיקה וכלה באלרגיות לעור, אומר ד"ר אנג'אלי מהטו, רופא עור יועץ במרפאת קדוגן בלונדון ומחבר הספר The Skincare Bible. על פי מס '7, שלושת הגורמים העיקריים הקשורים לעיגולים כהים הם עור דק, היפרפיגמנטציה (עבה יותר) ומספר מוגבר של נימים. עיגולים כהים שכיחים ביותר בקרב אנשים עם היפר-פיגמנטציה של העיניים, דבר הנפוץ יותר בעור אסיאתי, מכיוון שלבעלי עור כהה יש יותר מלנין (הפיגמנט המעניק לעור את צבעו) מאשר אנשים בהירים.

ד"ר היידי ולדורף

רופאת עור מוסמכת ובעלת חברת ולדורף דרמטולוגיה ואסתטיקה, אומרת כי הגורם השכיח ביותר לעיגולים שחורים באזור החלול מתחת לעיניים הוא אובדן שומן עמוק. רופאי עור מסכימים כי התייבשות ואנמיה יכולים להשפיע גם על האופן שבו העיניים והעור מייצרים עיגולים כהים.

הרמה זו יוצרת מרווח בין העור לכלי הדם שמתחת ומפחיתה את מראה העיגולים הכהים סביב העיניים. עיגולים כהים מתחת לעיניים ניכרים בעפעפיים התחתונים מכיוון שהעור שם הוא אחד הדקים ביותר בגוף, שיכול להדגיש תכונות תת -עוריות.

קומפרסים קרים יכולים להפחית נפיחות וכלי דם מורחבים ועין אחת מוגדלת יכולה להקטין את מראה העיגולים הכהים, אומרת מישל גרין, רופאת עור קוסמטית שיש לה טיפול משלה בניו יורק.

עישון טבק יכול להגביל את זרימת הדם ולגרום למראה חיוור של העור

ולהדגיש עיגולים כהים סביב העיניים. דרך נוספת שאלכוהול יכול לתרום לעיגולים כהים סביב העיניים היא באמצעות שתייה מרובה, המשבשת את דפוסי השינה הרגילים בכל הגוף. חדשות רעות לאנשים עם שיניים מלוחות: עודף נתרן במזון יכול להגביר הצטברות נוזלים מתחת לעיניים, מה שעלול להוביל לעיגולים כהים.

בעוד שכולנו מנסים להסתיר עיניים עייפות למראה בעזרת קונסילר או שפתון בהיר בהיסח דעת

עיגולים כהים מספרים לנו מדי פעם ומספרים לעולם כמה מעט הצלחנו לישון. מחקר משנת 2017 שפורסם בחברה המלכותית למדעים פתוחים בחן את ההשפעה של חוסר שינה על המראה וגילה כי לאנשים שישנו ארבע שעות יש עיגולים כהים יותר גלויים בעיניים מאשר לאלה שישנו שמונה שעות.
לעוד מידע בתחום של מוצרי דרמלוסופי וטיפים לקוסמטיקה – איך נוצרים עיגולים שחורים מתחת לעיניים, ואיך נפטרים מהם? ניתן להעיף מבט ב- delif.co.il

לאחר שהחלטת להתייעץ עם כמה מומחים לגבי הגורמים לעיגולים כהים

ניתן לחסל אותם באמצעות קרמי עיניים הידרוקינון ללא מרשם המבהירים עור כהה, דהוי סביב העיניים. המדריך האולטימטיבי שלנו למוצרי יופי הוליסטיים לעיניים יעזור לכם להאיר את מראה העיגולים הכהים הללו ולהפחית את מראה הקמטים בעזרת טיפולי יופי תוצרת בית שתוכלו ליישם בעצמכם. חמישה רופאי עור מובילים מסבירים כאן את הגורמים לעיגולים כהים, מציעים שינויים באורח החיים והרגלים בריאים כדי למזער את המראה המכוער הזה, ומסבירים כיצד למצוא את קרם העיניים ההידרוקווינון הטוב ביותר.

טיפול בלייזר יכול לסייע בעיגולים כהים הנגרמים על ידי ייצור מלנין מוגזם (פיגמנטציה כהה נגרמת גנטית מחשיפה לאור השמש על העור)

אומר OKeefe. דילול העור ואובדן רקמת השומן עלולים לגרום לעיגולים כהים מתחת לעיניים וחומרי מילוי הם אופציה אפשרית. לחלב יכולה להיות גם השפעה מבהירה על העור, מה שיכול להיות מועיל בהתמודדות עם עיגולים כהים.
למידע נוסף בתחום של טיפים לקוסמטיקה – איך נוצרים עיגולים שחורים מתחת לעיניים, ואיך נפטרים מהם? יש לבקר ב- https://delif.co.il/

קרם העיניים של Neutrogena

שתוכל למצוא אצל רופא העור שלך, לא מכוון רק לעיגורי לחות וכהה, אלא מתמקד גם באנטי אייג'ינג, שכן הוא מנוסח עם מגוון של חומרים פעילים כגון פפטיד, נוירו- פפטיד מרגיע, ויטמין C, קרם לחות, נוגדי חמצון, מרכיבי לחות וקפאין להפחתת נפיחות, התייבשות ושקיות עיניים שעלולות לגרום לגירוי. טבעות עיניים מורכבות מקווים עדינים מתחת לעיניים, הבולטות יותר באבוקדו, המזין את העור ומעניק לו מראה מלא ותוסס. נויטרוגן לא רק פועל נגד קווים דקים ועיגולים כהים מתחת לעיניים, אלא גם שומר על העור שמנמן וצעיר עם גימור מטופל.

ויטמינים A ו- C מספקים הגנה נוגדת חמצון

וויטמין C מזין את העור להבהיר עיגולים כהים סביב העיניים. התה מכיל טאנינים המפחיתים ביעילות נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים ולחות בשקיות תה עוזרת לחלחל ולהבהיר את העור סביב העיניים. הכי טוב במהלך היום לעור רגיל או מעורב הייתי אומר שללילה משחה משפרת את המראה של קווים דקים או עיגולים כהים הודות לפפטידים העוצמתיים שלה, הגוננים את הגיל.

דילוג לתוכן