המדריך השלם לעבודה עם עוזרים וירטואלים VA

העוזר הווירטואלי יכיר אתכם, ידגיש את כישוריכם ושירותיכם וישתף כיצד לעבוד עם עוזרים וירטואליים, היכן ניתן למצוא משרות של עוזרים וירטואליים באופן מקוון, היתרונות של עבודה מרחוק ואילו כישורים חשובים לכם.

מדריך זה אמור לתת לכם את כל הדרוש לכם לעבודה עם עוזרים וירטואליים ולעזור לכם להימנע מטעויות בתהליך

אם יש לך ניסיון עם עוזרים וירטואליים או שזו הפעם הראשונה שאתה שוקל עבודה זו, אנו מקווים שהיא הועילה. אם אתה מוכן להגיש מועמדות למשרת עוזר וירטואלי, ל- MotherWorks יש הרבה עבודות עוזרות וירטואליות. המדריך לעוזרים הווירטואליים של FabJob הוא משאב נהדר למי שרוצה לשלם עבור העוזרים הווירטואליים שאתה מציע. בין אם יש לך ניסיון ישיר ובין אם אתה מחפש משרות עוזרות וירטואליות למתחילים, הנה דרך להתחיל.

אם שקלת אי פעם להעסיק VA במהלך חיי העבודה שלך, מדריך זה יעזור לך להחליט האם עוזר וירטואלי מתאים לך ויעניק לך הבנה טובה יותר כיצד VA יכולים להגדיל באופן דרמטי את התפוקה שלך.

לאחר מכן, נעמיק בשאלות שעליך לשאול לפני שנדבר עם עוזר וירטואלי, כמו גם כמה מהיתרונות והחסרונות של עוזרים וירטואליים.

השאלה הבאה שעליך לשאול את עצמך

היא כיצד עוזר וירטואלי יכול לעזור לך לנהל את זמנך, ונדבר על דרכים להתייעל באמצעות שימוש בעוזרים וירטואליים. כשאתה מעסיק או מאמן עוזר וירטואלי, חובה מוחלטת להיות מודעת לאילו משימות אתה הולך לקחת על עצמך ממנו. קבל הבנה טובה כיצד הם עושים דברים ומה שאתה צריך לדעת לפני שתעסיק אותם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לברר כיצד להאציל משימות במהלך התהליך, מתי להגדיר ולהכשיר אותן וכמה זמן להשקיע בכל משימה.

הטיפ הברור ביותר כאן חייב להיות לוודא שאתה מגדיר משימות חוזרות לעוזר הווירטואלי שלך. ככל שהמשימה חוזרת יותר, כך תצטרכו להשקיע יותר זמן בה ופחות זמן היא תעלה לכם.

אם אינך חושב שאתה זקוק למישהו כרגע

אני ממליץ לך לנסות עוזר וירטואלי כחוויה חינוכית. אם יש לך עוזר מקומי, ראה כיצד זה משתווה לעבודה עם עמיתך הווירטואלי. תוכל לשקול להעסיק עוזר וירטואלי ב- VA שיעשה חלק מעבודתך, אך אם אתה זקוק לתמיכה נוספת לאחר שהתבססת ב- VA, אנו ממליצים לך להכשיר עוזרים וירטואליים באופן מקוון.

כמובן, תפקידו של כל עוזר וירטואלי הוא מעט שונה, אך ניתן לצפות במרכיבים כלליים. ראשית, צור רשימה של כל המשימות והתהליכים שברצונך להעביר לעוזר הווירטואלי שלך.

אם אתם מחפשים עוזר שיעשה עבודה מוסמכת ביותר או אם תוכלו למצוא מישהו עם מיומנות מסוימת

עוזרים וירטואליים הם הדרך ללכת. מדריך זה להקמת עוזר וירטואלי בחינם נותן לך את כל המידע הדרוש לך כדי לחפש את ההתאמה המושלמת. ישנם מספר סוגים שונים של עבודות שעוזר וירטואלי יכול לעבוד עליהן באופן מיידי.

עוזר וירטואלי (VA)

הוא בעצם רק מנהל אישי וירטואלי ותגלה שיש מספר סוגים שונים של עבודות שעבורם תשתמש במדריך זה. עוזר וירטואלי, או VA, הוא עוזר מרחוק התומך בך כעוזר אישי (PA). בדיוק כמו כל מקום עבודה מרוחק אחר, אתה זקוק למשרד ביתי משלך כדי לעבוד עם עוזרים וירטואליים.

אתה יכול לעבוד מרחוק עם עוזר וירטואלי, אך ברצונך לעבוד בזמן ספציפי של משרד או ממשרד ביתי בזמן ספציפי.

חברות מסוימות נותנות לך עוזר וירטואלי ראשי ומוסיפות כמה שיותר עוזרים בכדי לבצע את העבודה בזמן

ישנן דרכים רבות למצוא עוזרים וירטואליים, החל ביצירת תיאור תפקיד ורשימה. חשוב לדעת איזה עוזר וירטואלי מתאים ביותר למשימה שברצונך למיקור חוץ. סוגים שונים של עוזרים וירטואליים הם עוזרים אנושיים, עוזרי מחשבים או אפילו עוזרי רשת.

אז עכשיו

כשיש לך תיאור ברור של התפקיד כעוזר וירטואלי, התכונן עם Typeform לאיסוף מידע נוסף על המועמד. בחלק הבא אנו נותנים לך פרטים נוספים על מה שאתה יכול לצפות מהעוזר הווירטואלי שלך וכיצד להקים עוזרים וירטואליים. יש לשקול הרבה דברים כשאתה עובד עם עוזר וירטואלי בפעם הראשונה, אז הוסף את הפוסט לסימניות. עכשיו, בואו נגלה מה ההבדל בין מינוי VA לבין העסקת עוזר וירטואלי לעסק שלכם. מהן כמה מהשאלות החשובות ביותר שעליך לשאול את העוזר הווירטואלי שלך לפני שתעסיק אותו לעבוד בשבילך ועבור העסק שלך, ואיך אתה מזמין אותו? בחלק הבא הבא, אעמוק בשאלת מפתח שעליך לשאול את עצמך לפני שאשאל אותם על גישתם.

דילוג לתוכן