שיפור מכירות בחנות אמזון – איך עושים את זה?

זהו, שבעה טיפים להגברת המכירות באמזון בשנת 2021: בצע אופטימיזציה של רישומי המוצרים שלך, קבל הרבה ביקורות, זכה ברכישות, השקיעו במודעות, השתמש בסגל מותגים, זכה בתחרות ושלב ניהול מלאי עם השאר. הפונקציות העסקיות שלך. מאופטימיזציה של שמות מוצרים ומחירים ועד לקידום הוכחה חברתית באמצעות ביקורות, יש כמה דברים פשוטים שתוכל לעשות כדי לשפר את המכירות שלך כבר מההתחלה.

שימוש בתוכניות סקירה כגון תוכנית Amazon Vine או תוכנית Early Reviewer יכול לעזור לך להגדיל את המכירות המקוונות שלך

סקירות מוכרים וסקירות מוצרים ישפרו את דירוג המוצר שלך וישפיעו במידה מסוימת על ה-BSR שלך. משוב לקוחות ומשוב חיובי חשוב מאוד באמזון. ביקורות הן חלק חשוב מכל רישום מוצר של אמזון, ומשתמשים רבים בודקים אותן לפני שהם מחליטים אם לקנות מוצר או לא.

קבלת הרבה ביקורות טובות מהלקוחות שלך והפיכתן לגלויות בפני קונים פוטנציאליים

היא דרך מצוינת לבנות אמון במותג שלך, וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות שלך באמזון. על ידי קבלת משוב על המוצרים שלך, אתה מגדיל את מספר הצפיות בדפים שלך.

המוצר הנבחר יישלח לאחר מכן לאחד מבוקר אמזון שנבחר

לאחר שתקבל הודעה שהמוצר שלך נמסר לנמענים המיועדים, אנא שלח דואר אלקטרוני ושאל אם הם מוכנים לכתוב ביקורת על המוצר שלך בדף הרישום של אמזון. כדי לראות מה אתה יכול ומה אתה לא יכול להגיש בבקשת סקירה של אמזון, בדוק את רשימת הבדיקה השימושית הזו.

אתה יכול להשתמש בתוסף SellerApp Review Request Chrome כדי להפוך את הביקורות שלך לאמזון לאוטומטיות. הגדלת החשבון וביקורות המוצרים שלך תדחוף את אמזון לקדם טוב יותר את הרישומים שלך.

לבסוף

הדרך הטובה ביותר להגדיל את המכירות שלך באמזון היא לגלות אילו מהמוצרים שלך נמכרים הכי טוב ולהכפיל את זה. אם אתה רוצה להגדיל את המכירות באמזון, אתה צריך לבדל את המותג שלך מהמתחרים, להגביר את המודעות למוצר ולמשוך לקוחות ממוקדים. עליך לדבוק באלגוריתם ה-SEO של אמזון ולערוך לקוחות עם רשימות המוצרים שלך.

אנא ודא שציינת את שם המותג הנכון, מפרטי המוצר, החומר, הצבע והגודל. אתה יכול להציג את כל המוצרים שאתה מציע על ידי הבאת קונה לדף המותג שלך ומכירה בלתי מוגבלת של זמנים.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של שיפור מכירות בחנות אמזון – איך עושים את זה? ו<a href='https://rpgecom.com/%d7%a0%d7%99%d7%94%d7%95%d7%9c-%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9e%d7%96%d7%95%d7%9f/'>ניהול חנות אמזון ניתן לבדוק ב- rpgecom.com

בצע אופטימיזציה של הרישומים שלך עם תמונות מעולות וחומרי קידום מכירות שמטעים את הלקוחות שלך לקנות (זו אמנות) כך שהלקוחות שלך באמת יקנו

כי אם הם מבקרים במודעה שלך כל הזמן ולא יקנו, אמזון תדחוף את המודעות שלך . ומטה בתוצאות חיפוש המוצר. מותגים צריכים גם להשקיע באופטימיזציה של SEO, במיוחד עבור אמזון מכיוון שזו סביבה תחרותית מאוד מבחינת תמחור, תיאורים, ביקורות ומוצרים חלופיים. אם אתה רוצה לזכות ב-Buy Box, לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולהגדיל את המכירות באמזון, אתה צריך לשמור על מחירים תחרותיים של המוצרים שלך. הדרך הטובה ביותר להגדיל את המכירות שלך באמזון היא להשתמש בכלי לתמחור חוזר (עם תקרות מחיר מינימליות, כמובן) כדי להילחם ללא הרף ולזכות בקופסת הרכישות.

כעת תוכל גם להפוך את המוצרים שלך לזמינים כדי להשתתף במבצעי אמזון ברק. הנחה בלעדית של Prime היא הנחת מחיר המיועדת לחברי Prime וניתנת לגילוי בעת הרכישה על ידי קונה באמזון.

מוצרים ממומנים הם דרך מצוינת להביא תנועה נוספת למודעות שלך באמזון

קידום מוצרים הוא דרך מצוינת לקדם את המוצרים שלך באמזון כדי להגדיל את הנראות ולהגדיל את המכירות. אתה יכול להגדיר מוצרים ממומנים לקידום מוצרים ספציפיים על ידי הקצאת מילות מפתח לרשימה והצעת המחיר לקליק עבור כל מילת מפתח. כאשר קונים לוחצים על המותג הממומן שלך, אתה יכול לציין אם הם ילכו לחנות אמזון כדי לקנות את המותג שלך או יעברו לכל עמוד שבו המוצר שלך מוצג באמזון.

דרך חנות אמזון

אתה יכול לשתף את המותג והמוצרים שלך עם הצרכנים. אתה יכול להשתמש בחלון הראווה כדי ליצור חנות ממותגת של אמזון כדי להציג את כל המוצרים שלך, ואמזון לייב היא דרך מצוינת למשוך מעריצים ולהגדיל את המכירות באמזון באמצעות רכישות בסטרימינג. חברות יכולות גם להגדיל את המכירות באמזון על ידי יצירת חבילות מוצרים. אתה יכול להשתמש בהם כדי לקדם מוצרים ספציפיים או מותגים שלמים.

זוהי קופסה לבנה בצד ימין של רשימת המוצרים של אמזון

שבה הקונים יכולים להוסיף מוצרים לעגלת הקניות. Box Buy Amazon הוא שדה בצד ימין של דף פרטי המוצר. הקונים יכולים ללחוץ כאן כדי להוסיף פריטים לעגלת הקניות. קופסת הקניות כל כך פופולרית כי היא מגדילה מאוד את הסיכויים שלך למכור סחורה.

אמנם אתה כמובן יכול לזכות ב-Buy Box מבלי למכור את המוצרים שלך דרך אמזון אם רק התחלת למכור באמזון

Fulfillment by Amazon נותן לך את ההזדמנות לזכות בקופסת Buy (ולהגדיל את המכירות שלך) מהיום אחד. אמזון מוכרת 24/7, ויצירת חשבון FBA עבור מוצרים שאתה יודע שימכרו היטב בהחלט תגביר את המכירות שלך.

כאשר אתה מפעיל FBA על המוצרים שלך

אתה יכול למנף את הרשתות והמומחיות של אמזון כדי להבטיח שההצעות שלך זכאיות ל-Prime ולמשלוח חינם. אתה שולח את המוצרים שלך למרכזי הגשמה של אמזון, ואנחנו אורזים ושולחים את המוצרים ללקוחות ומספקים שירות לקוחות.

למידע נוסף

בקר באתרי הספקים (SFP) ו- Amazon Small and Light (SNL). יש כל כך הרבה מה לשחרר כאן עד שנדרש ספר כדי לשתף את הכל, אבל התמקדות ברב המכר בדפי קטגוריית המוצרים של אמזון יכולה לעזור לך לדעת אם הפריטים שלך מתומחרים מספיק כדי להגדיל את המכירות והרווחים. מכיוון שיש כל כך הרבה מוכרים באמזון, חשוב שהקונים יוכלו למצוא את המוצרים שלך.

אמזון בודקת את מילות המפתח בכותרות המוצר שלך כדי לדרג את הרישום, אז עליך לכלול מילות מפתח רבות ככל האפשר בכותרת בת 500 התווים. כדי לעזור לך לפתור בעיה זו, אמזון מספקת כלי מילות מפתח לאופטימיזציה של כותרות הרישום שלך.

כל ביקורת חיובית תגרום למוצר שלך לדרג גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש של אמזון. קונים באמזון אוהבים לראות הרבה סלבריטאים וביקורות חיוביות, ויש סיכוי גבוה יותר שיבצעו המרה כשהם עושים זאת, ובכך יגדילו את המכירות שאתם מחפשים.

שיפור מתמיד של דירוג המכירות שלך באמזון על ידי שימוש במבצעים

היא דרך מצוינת להגביר את הנראות שלך בחיפוש מוצרים באמזון, אשר בתורו יעזור לך להגדיל את המכירות שלך באמזון. לדוגמה, קמפיינים שיווקיים במדיה חברתית יכולים לעזור לעסק שלך לבנות מודעות למותג ומכירות באמזון. פרסום באמזון עוזר לך להציג את המוצרים שלך במוצרים מתחרים ובאתרי שותפים של אמזון כדי להגביר את המודעות והמכירות למותג.

בדומה למוצרים ממומנים

אמזון מספקת גם מודעות חיפוש כותרות, שהן מודעות ממוקדות מילות מפתח שיכולות להופיע בראש תוצאות החיפוש. תכונה נוספת שכדאי להזכיר היא שאמזון מספקת מודעות בשני פורמטים. אם אתה מפרסם, אתה יכול גם להוריד דוח שאילתת חיפוש מ-Amazon Advertising Console כדי לראות אילו ASINs מניעים את מכירות המוצר שלך.

דילוג לתוכן