קטלוג מטבחים מעוצבים – מטבחי דניאל

היכרות עם מגמות מטבח מעוצבות, ולמה לצפות בשנה הקרובה.

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו אנחנו מבשלים, אוכלים ומבלים עם חברים ובני משפחה. זה גם המקום שבו אנו נוטים לעשות את מיטב החשיבה שלנו. בעולם שנראה יותר ויותר יוצא מאיזון, המטבח הוא מקום בו אנו יכולים למצוא שקט וסדר בחיי היום-יום שלנו.

מטבח מעוצב היטב לא רק מתפקד היטב, אלא גם אסתטי למראה. זה הרחבה של האישיות שלך. אם אתה רוצה שהמטבח שלך יהיה ביטוי למי שאתה, אז אתה צריך שהוא יהיה ייחודי – שיקוף של הטעמים, הצרכים והרצונות שלך.
למידע נוסף בתחום של קטלוג מטבחים – מטבחי דניאל וקטלוג מטבחים מעוצבים – מטבחי דניאל עליך לבקר ב- daniel-k.co.il

במאמר זה אעביר לכם כמה טרנדים שנראו במטבחים בשנה האחרונה ואילו טרנדים צפויים לשנת 2019.

בשנים האחרונות המטבח הפך למרחב חברתי יותר בתוך הבית. מקום שבו מתאספות משפחות לבשל יחד. המטבח הוא כיום יותר מסתם חלל לבישול והכנת אוכל, הוא גם הרחבה של אירוח וסלון.

מטבחים הם כבר לא רק מקום מעשי להיות בו; הם כעת חלק חשוב בעיצוב הבית שלך. המטבח המודרני הפך להיות חלל תועלתני לכזה שהוא פונקציונלי ומסוגנן.

במאמר זה נבדוק את מגמות העיצוב במטבחים בשנת 2019, כמו גם מה אתה יכול לצפות בשנה הקרובה למטבחים.

מבוא לנושא: מדוע כולם מדברים על מטבחים לוגיים ומה המשיכה שלהם?

המטבח הלוגי הוא מטבח שעוצב מתוך מחשבה על מטרה מסוימת. אין לו את אותה משיכה לכולם, אבל למי שרוצה לחסוך זמן ומקום, הוא מושלם.

המטבח ההגיוני הוא לא רק להיות יעיל עם מקום וזמן. יש לו גם משיכה אסתטית. כל הרעיון של המטבח ההגיוני הוא שהוא יהיה אסתטי ופונקציונלי בו זמנית.

מטבח הגיוני יכול להיות קטן או גדול, תלוי כמה מקום פנוי יש לכם בבית או בדירה. אתה יכול להשתמש בכל מיני חומרים כדי ליצור את חלל הבישול המושלם שלך כמו אריחי זכוכית, משטחי שיש ומכשירי נירוסטה למראה אלגנטי, או שאתה יכול ללכת על משהו פשוט יותר כמו אריחים לבנים אם אתה מעדיף גישה מינימליסטית.

מעצבים חושבים כעת כיצד לעצב את המטבח עבור האנשים שגרים בו. המטבח הוא כבר לא רק מקום להכנת מזון ואחסון, אלא מקום בו תוכלו להירגע, לארח, לעבוד ולבשל.

המטבח הלוגי מעוצב מתוך מחשבה על פונקציונליות ומתבסס על זרימת עבודה יעילה שהגיונית למי שגר בו. הוכח שעיצוב מסוג זה חוסך זמן, כסף ומתח.

עיצוב מטבחים התפתח עם הזמן מהיותו חלל פונקציונלי לאזור של רגיעה ובידור. שינוי זה הונע על ידי הצרכים של משקי בית מודרניים שיש להם צרכים מורכבים יותר מבעבר.

חמשת החומרים החדשים המובילים למטבחי מעצבים

קטלוג מטבחים מעוצבים: מטבחי דניאל: חמשת החומרים החדשים המובילים למטבחי מעצבים

המטבח הוא חלל בבית שעבר שינויים גדולים במהלך השנים האחרונות. לפני כמה עשורים, זה היה רק מקום לבשל. כיום, אנשים התרגלו לעשות יותר מאשר רק לבשל במטבח שלהם. הם משתמשים בו כהרחבה של מרחב המחיה שלהם וכמקום בו הם מבלים את רוב זמנם. לכן עיצוב המטבח הפך חשוב מאי פעם. מאמר זה יבדוק כמה מהחומרים המשמשים בדרך כלל לעיצוב מטבחים מודרניים ומדוע יש לקחת בחשבון בעת עיצוב מטבחים.

מבוא:

קטלוג מטבחים מעוצבים – מטבחי דניאל: חמשת החומרים החדשים המובילים למטבחי מעצבים המטבח הוא חלל בבית שעבר שינויים גדולים במהלך השנים האחרונות. לפני כמה עשורים, זה היה רק מקום לבשל. כַּיוֹם

קטלוג מטבחים מעוצבים – מטבחי דניאל: חמשת החומרים החדשים המובילים למטבחים מעוצבים

המטבח הוא מקום בו אנו מבלים זמן רב בחיי היום יום שלנו. זה גם מקום שצריך להיות נוח ופרקטי. ישנם סוגים רבים ושונים של חומרים שניתן להשתמש בהם ליצירת מטבחים מעוצבים, כל אחד עם היתרונות שלו. להלן חמישה חומרים חדשים ומובילים למטבחי מעצבים ומה שהם מציעים.

1) למינציה – זוהי האפשרות המשתלמת ביותר וכזו שמציעה לך את האפשרות ליצור עיצובים מותאמים אישית למטבח שלך במחיר סביר. אתה יכול גם להשיג אותו בכל צבע או דוגמה שתרצה, מה שאומר שאתה יכול להתאים אותו עם הארונות שלך או מכשירי חשמל אחרים.

2) משטחים מוצקים – משטחים אלו עשויים מחומר אקרילי ועמידים בפני שריטות, חום וכתמים. הם גם מגיעים במגוון רחב של צבעים כך שאתה יכול לבחור אחד שמתאים לסגנון שלך בצורה מושלמת!

3) משטח

דילוג לתוכן