מחפשים דירה? חברת תיווך תחסוך לכם זמן וכסף

תחום הנדל"ן רחב מאוד, יש בו תחרות רבה ואם אין לכם הבנה בתחום, קשה מאוד להגיע לנכס חדש או מושכר באופן עצמאי.

יש צורך בהכרות של אותו השטח, הבנה של מונחי נדל"ן והכרות מעמיקה בתחום. ברוב המקרים, אנשים שבוחרים לחפש באופן עצמאי מבזבזים המון זמן ולא מגיעים לנכס שאיחלו לעצמם למצוא.

בדיוק בשביל ההבנה הזו, קמו חברות תיווך נדל"ן שיתנו לכם כמה אפשרויות ויענו לכם על כל הצרכים שהצבתם בדרך המהירה ביותר ליעד.

 

חברות תיווך בישראל

ישנם חברות תיווך בכל רחבי הארץ, תיווך בקריות, תיווך בתל אביב ותיווך גם בפריפריה הרחוקה, במועצות אזוריות ועוד. לפני הכל, ברגע שהחלטתם איפה לחפש את הדירה הבאה שתגורו בה או את הנכס שתרכשו, מומלץ ללמוד על האזור היטב, להכיר את חברות התיווך שפועלות בו, לקבל המלצות מחברים או אנשים באזור ולקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. תהליך חיפוש דירה יכול גם לקחת זמן רב, תלוי באזור, גודל הבית והדרישות שלכם, אך גם תלוי בחברת התיווך ברגע שהשכרת את שירותיה וכדאי שיהיה על מי לסמוך!

 

אם אתה שוכר את שירותיו של סוכן נדל"ן שעובד עם סוכנים נוספים

במקרה כזה, אתם תוכלו להמשיך את חייכם בצורה רגילה, ללכת לעבודה ולא להפסיד כלום מלוח הזמנים בשגרת חייכם.

לאחר הפגישה הראשונית עם סוכן הנדל"ן, הוא יקבל את כל הדרישות שלכם ויחפש עבורכם את דירת החלומות הבאה לה חיכיתם.

 

חברת ניהול נכסים

חברת ניהול נכסים צריכה לתמרן בין כל הנכסים שהיא מנהלת, לדעת למי היא משכירה את הנכסים, לעשות סינון ולדאוג למצב הדירה או הבניין. לחברה שכזו אחריות רבה, אבל על ניהול זה היא מקבלת את כספה ונותנת שקט לבעל הנכס.

כמו כן, אותה חברת ניהול נכסים עוסקת בשכר דירה, מבצעת שיחות טלפון, מבצעת תיקונים, מאריכה חוזי שכירות, אוכפת חוזי שכירות, מגרשת דיירים בעת הצורך ועוד הרבה תמורת תשלום קטן באופן יחסי. אם אתה פונה לבית המשפט, החברה יכולה להפנות אותך לעורך הדין הפנימי שלהם, שהוא בדרך כלל עורך דין מנוסה בתחום הנדל"ן וברגע שיש לך בעיות עם דייר מסוים או דירה, עדיף שתיהיה מגובה בחברה רצינית שעומדת מאחוריך ולא לבד במערכה הזו.

בנוסף, שכירת מנהל נכסים שיבדוק את הדיירים שלך יכולה לסייע בהגנה עליך מפני בעיות בדמי שכירות, דיירים שאינם משלמים, פינויים קשים ותביעות אפליה שיכולות לנבוע מתהליך מיון לא עקבי. ניהול נכסים טוב יערוך סקירה מעמיקה של הדיירים, כולל בדיקות רקע פלילי, רישומי תעסוקה ובדיקה של היסטוריית השכירות שלו ואתם, תיהיו רגועים, שזו המטרה הסופית של התשלום.

תחשוב על מנהל כסוג של סוכן נדל"ן: המטרה שלך היא למצוא את הדייר האידיאלי לדירה שלך. תחשוב על מתווך כסוכן מניות שמוכר נדל"ן, ותפקידם לדאוג לאינטרסים של בעלי הנדל"ן, בשמכם.

מתווך דירות ומשמעות תפקידו

מתווך דירות הוא סוג של סוכן נדל"ן הפועל כמתווך בין דיירים פוטנציאליים, בעלי נכסים וחברות ניהול השכרות. כפי שתראו בסעיף הבא, מתווכי דירות אינם זולים, אך הם יכולים לחסוך לכם שכר דירה וזה יכול לעזור להצדיק את העלות.

בבחירת סוכנות להשכרת דירות, חשוב לדעת כמה נכסים תוכלו להתאים לצרכים שלכם. עדיפות לפנות לאחת מחברות הנדל"ן המובילות באזור שלכם שם מציעים לכם מגוון רחב של נכסים לבחירה או יעזרו לכם למכור את הנכס הקיים שלכם כיום.

 מתווך דירות יכול לעזור לך לצמצם את התחרות על דירה טובה, לעזור לך למצוא את השכונה המתאימה לך ולעזור לך לנהל משא ומתן על שכר דירה נמוך מזה שאתה יכול לעשות בעצמך. 

 לקבוצת ניהול יש צוות קשוב הבקיא בניהול נדל"ן ומציע פורטל דיירים אינטואיטיבי מקוון המאפשר לשלם חשבוניות מסביב לשעון ולבדוק אותן, כך שחשוב שגם יהיה חברה מתקדמת  בכל הנוגע לטכנולוגיה והתקשרות אתכם ועם הדיירים הגרים בנכס שלכם.

ביטוחים ביטוחים ביטוחים

אבדן שכר דירה והגנה על אחריות במקרה שדייר או מבקר נפגע כתוצאה מבעיות תחזוקת רכוש. אם לחברת ניהול הנכסים אין צוות אחזקה או שאינה מסוגלת לספק את השירותים הנדרשים, היא יכולה לפנות לרשת קבלנים לפתור את אותה הבעיה.  חשוב לוודא שאתם מבוטחים מכל כיוון ומה מגיע לכם בעת פניתכם לחברת ניהול נכסים כדי שלא תצאו מופתעים ברגעי האמת.

ביטוחים חשובים מול חברת הניהול, הדייר שגר באותו הנכס, הרכוש בדירה ועוד. חשוב באמת לוודא שכיסיתם את כל האפשרויות כי אי אפשר לדעת מה יכול לקרות בעתיד הקרוב או הרחוק.

לסיכום, מומלץ מאוד לשלם את אחוזי התיווך, ניהול הנכס שקניתם, תחזוקה שוטפת ועוד. אם אתם אנשים עסוקים בחיי היומיום, אתם לא תתחרטו על הכסף שאתם משקיעים בזה מכיוון שהתהליך ייגמר מהר יותר מאשר אם תנסו לבד, ללא גוף גדול, הבנה בתחום וקשרים.

 

דילוג לתוכן