מזרן אורטופדי – למי זה כדאי?

מזה שנים, מזרונים אורטופדיים מומלצים על ידי כירופרקטורים ויצרני מזרונים כפתרון לשינה לא שקט לסובלים מכאבי גב. בעוד שמזרנים אורטופדיים מומלצים לרוב על ידי אנשי מקצוע רפואיים לסובלים מכאבי גב או מפרקים, קשה לדמיין מישהו שלא ייהנה מהנוחות והתמיכה של עריסה. מזרון אורטופדי מציע את הנוחות והתמיכה הדרושים לסובלים מכאבי גב, דלקות פרקים ובעיות מפרקים. מזרון מעוצב כהלכה יכול להקל על כאבי גב ולמנוע כאבים במפרקים פגועים.

מזרון אורטופדי

הוא משטח שינה מוצק יותר המספק תמיכה מותאמת אישית לגב ולמפרקים, שומר על עמוד השדרה במצב ניטרלי בזמן השינה. מה שאתה צריך זה מזרון התומך במשקל הגוף שלך כדי להחזיר את עמוד השדרה למצב המנוחה הטבעי שלו. כפי שצוין קודם לכן, רמת המוצקות של מזרון אורטופדי היא קריטית כדי להבטיח שהמזרון מקל על כאבים ותומך בצורה נאותה בעמוד השדרה.

אם המשטח רך מדי

המזרן יתאים לקימורים טבעיים אך לא יתמוך. כפי שאמרנו, הימנעו ממזרון שנמצא בקצה אחד של סולם המוצקות של המזרן. תיאורטית, מיטות מתכווננות יכולות לפתור את בעיית המוצקות האידיאלית של המזרן. מצד שני, מזרון מוקצף רגיל יכול להיות קשה יותר להזזה ובדרך כלל אין לו קצוות קשים, מה שמקשה על אנשים עם מוגבלות פיזית להשתמש בו.

מזרנים היברידיים (מיטות שעולות על מערכות תמיכה סליליות עם קצף זיכרון, לטקס או חומרים אחרים) הם לרוב מקום נעים להיות בו, ומספקים את האיזון הנכון בין תמיכה ונוחות.

בדומה למזרנים היברידיים אחרים

גם המזרן הקלאסי של Saatva מורכב משכבות של קצף וקפיצים פנימיים. רבים טוענים שהמזרון סייע להגברת הנוחות והפחתת כאבי גב. בעוד סוקרים רבים טוענים שהמזרון Purple Hybrid Premier עוזר להם לישון טוב יותר, יש אומרים שה- Purple Hybrid Premier גרם לאי נוחות בגב כאשר ניסו להתרגל לקירור של המותגים.

לקוחות טוענים ש- Helix Midnight טוב לזוגות, ורבים אחרים טוענים שה- Helix Midnight מסייע בהקלה על כאבי גב. מזרון זה נועד לתמוך באלו שישנים על הצד ולספק הקלת לחץ על הירכיים והכתפיים.

כל מזרני Stearns & Foster עשויים עם קצף וסליל בעיצוב ייחודי הפועלים במקביל

כדי לספק הקלה יוצאת דופן בלחץ ותמיכה לילה אחר לילה. המזרונים שלנו מיוצרים באמצעות טכנולוגיות מדעיות מתקדמות שיספקו לכם שינה נוחה ובריאה. המזרן שלנו סופג את שחיקת הגוף ומספק אפקט קירור הודות לקצף הזיכרון ג'ל שלנו.

על פי סקר שנערך על ידי Nectar, 90% מהלקוחות שלהם אומרים שמזרן קצף הזיכרון שלהם עוזר עם כאבים כלליים כמו גם כאבי צוואר וגוף. בביקורות, קונים רבים שניסו את המזרן הזה טוענים גם שהם חווים פחות כאבים בלילה.

למי שסובל מכאבי לילה ובוקר, מזרון חדש עשוי להיות הפתרון. מזרון קצף אורטופדי יכול לעזור לישנים עם כאבים במקום שהגוף שלהם לוחץ הכי הרבה על המזרון, במיוחד הצד.

המזרן האורטופדי בעל מוצקות בינונית ומעוצב בצורה ארגונומית להקלה על כאבי גב

נקודות לחץ כואבות, דלקות, נוקשות שרירים, שרירי מפרקים ועוד. מגביר את זרימת הדם בגוף להפחתת אי נוחות והפחתת לחץ על כלי הדם . טכנולוגיית היציבה תוכננה לכוון, לתמוך ולחזק את הגב ואת הליבה שלך, מה שעוזר להפליא למי שמחפש את המזרון האורטופדי הטוב ביותר מכיוון ש-50 אחוז מהמשקל שלך נמצא במרכז המזרון בזמן שאתה ישן.

קצף הזיכרון Bio-Pur(r) ב-Amerisleep AS2 Hybrid מעט גבוה יותר בסולם הקשיות

הקשיחות הנוספת תספק עילוי רב יותר למי שזקוק לה, מונעת צניחה ותהפוך את ה-AS2 Hybrid למזרן מעולה עם ריפוד עליון עבור ישנים בגב, בטן ובגב גם בישנים וגם בישנים גדולים. הסיבה לכך היא שליבת התמיכה של סליל הכיס במזרן מסוג זה ניתנת להתאמה וחזקה, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור מזרונים אורטופדיים שכן הסלילים מספקים דחיסה היכן שצריך וחוזק היכן שצריך. כמו מזרונים המספקים שחרור לחץ טוב, גם מזרנים השומרים על יישור עמוד השדרה תקין לא יהיו קשים מדי ולא רכים מדי.
עבור פרטים מורחבים בנושא של מזרנים מומלצים ניתן לגלוש לאתר vertex-il.co.il

מצד שני

הוכח כי מזרונים רכים גורמים יותר נזק מתועלת לכאבי פרקים. לכן חשוב לוודא שלכל מזרון המפורסם כ"אורטופדי" יש למעשה את האיכויות להקל על כאבי גב ומפרקים ולשמור על עמוד השדרה בהתאמה נכונה. במילים פשוטות, כל מזרון שנועד ליישר את עמוד השדרה שלך, לתמוך במפרקים ולשפר את היציבה שלך נחשב לאורטופדי, אם כי הוא לא תמיד מסומן ככזה.

נראה שכל מזרון בשוק כיום מפורסם כ"אורטופדי"

כולל כאלו שרבים סובלים מהם כיום. במהלך העשורים האחרונים, ענף המזרונים הפך למגוון עד כדי כך שישנה גרסה כמעט לכל סוג מזרון הקיימת המתאימה לאנשים עם בעיות אורטופדיות. ניתן ליישם את האורטופד בקלות על מזרונים רק כדי להגדיל את המכירות. במילים פשוטות, מזרון ארגונומי הוא כזה שתומך בכאב כרוני.

אמנם אתה יכול גם למצוא בקלות מזרני קצף זיכרון

אבל מזרני לטקס טבעי הם הטובים והמומלצים ביותר מכיוון שהם טבעיים, נושמים יותר, בעלי הקומפקטיות הנכונה והם היפואלרגנים בשונה מהראשונים. אין צורך להפוך מזרני לטקס ולא תרגישו את בן הזוג זז במיטה אלא אם מסגרת המיטה זזה.

המותג מספק מספר מזרונים למגוון רחב של סגנונות שינה ותקציבים

אם אתם מחפשים מיטה תומכת יוקרתית שתעזור לכם לקבל את השינה הטובה ביותר האפשרית, למזרן סיטי יש כמה אפשרויות נהדרות בקולקציית השחור שלהם. למרות שלקצף זיכרון יש קווי דמיון בכך שהוא עוזר לשמור על עמוד השדרה במצב הנכון, חשוב להבין שמדובר בסוגים שונים של מזרנים המיועדים לצרכים ספציפיים.

דילוג לתוכן