מופע סטנד אפ לאירועים פרטיים

אנו ממליצים לכם לארח סטנדאפיסטים מקצועיים באירוע שלכם. הם מרימים את האווירה, מצחיקים ואחת החוויות הטובות ביותר שאתם יכולים להעניק לעובדים שלכם או סתם לחברים הקרובים. בין אם אתם מחפשים מופעי סטנד-אפ ברמה הגבוהה ביותר לטובת אירועי חברה, קונגרסים, מפגשי בידור, ירידי סחר, נשפי פרסים או מועדוני הסטנדאפ. 

 

 אינספור סיבות להעסיק קומיקאים לאירועים אישיים ומשפחתיים

ישנם חברות הפקה שיכולות למצוא בשבילכם סטנדאפיסטית מושלמת למסיבת חתונה, בר בת מצווה או כל אירוע אישי אחר או מסיבה פרטית בביתכם. תפקיד הקומיקאים הוא למצוא חומרים שיתאימו לאותו האירוע והם מנסים להתאים אותו לאירוע שלכם ספציפית עם בדיחות אישיות על החברים, משפחה וכל דבר שתרצו בתיאום מראש איתם יכול להתבצע ומאוד להפתיע את הקהל.  למשל, אם מדובר באירוע חברה, אותו הקומיקאי יכול ללמוד קצת על בעלי התפקידים, בדיחות פנימיות של העובדים, בדיחות על המנהל וכו'.

 מופעים למגוון חברות ואירועים שונים

חברות, כנסים בתעשייה, שגרירויות, אירועי צדקה ומסיבות פרטיות. אתם יכולים לארח אירועים חד פעמיים ומופעים חוזרים, שבועיים, חודשיים ושנתיים. כמו כן, בכל הנוגע לאירוח מופעי סטנד-אפ חיים לבר שלך, מלון, בית ספר, אירוע עסקי, אירוע צדקה, בית או חגיגה פרטית, הכל זה אפשרי.

הקומיקאים  יעסקו בהופעות אישיות ואירועי חברה וירטואליים אחרים במהלך הקורונה כשכולם ממשיכים לתמוך בעסקים ולבנות תרבות ארגונית סביב קומדיה. מעבר לזה, חברות רבות כבר עשו זאת והזמינו מופעים דרך הזום והעובדים אהבו ממש והתחברו לקונספט החדשני.

כמעט כל סטנדאפיסט מגיע עם צוות ההפקה שלו והם מחויבים להפוך את האירוע שלכם להצלחה ולדאוג שהכל מתבצע כמו בתוכניות ולפי הזמנים.

 

כל הדרכים למציאת הסטנדאפיסט המושלם עבורכם

כדי לחפש את מיטב הסטנד-אפים למבוגרים, ילדים או כל קהל יעד שיש כדי להשתמש באתרים שונים ברשת שזו ההתמחות שלהם ושם יש מאגר גדול מאוד של אפשרויות, מעבר לכך, כיום יש גם אפליקציות שבהם אפשר לראות את כל המופעים בקרבתכם ולהיות מעודכנים בכל יום.  ישנם קומיקאים שעוסקים אך ורק באירועים פרטיים בבית או לאירועי בוטיק. כמובן שאם תרצו להביא קומיקאי ברמות הגבוהות ביותר ודמות מוכרת בבידור הישראלי, המחיר יהיה בהתאם. ישראל היא מדינה קטנה וכאן נכנס היתרון בתחום. אם באמת תרצו לברר איך מגיעים למפיק של סטנדאפיסט מסוים, כנראה שתצליחו כי בישראל כולם מכירים את כולם, כמו שאוהבים להגיד וזה גם נכון.

 

אחד הגורמים החשובים ביותר לאירועים פרטיים קטנים

הוא להבין שקומדיה עם קבוצה קטנה יכולה להיות קצת יותר מסובכת מאשר למשל בית מגורים פרטי. הופעה אצל ארגון או חברה גדולה היא לא משהו שכל הקומיקאים עושים וישנם כאלה שרואים את זה כאתגר ללמוד על החברה, לעשות מחקר על העובדים וכו'. ברוב המקרים,אם אותו קומיקאי עבד על חומר חדש במועדון או בר הופעות, הוא יגיע משופשף יותר ומוכן להופעה פרטית בבית או לאירוע בוטיק קטן, כל אחד מחליט לשים לעצמו גבולות, היכן להופיע, מול כמה אנשים ומתי.

גורמים אלה משפיעים על העלות הממוצעת של שכירת קומיקאי למסיבה או אירוע

סטנדאפיסטים למבוגרים ישעשעו את הקהל שלכם בהופעה חיה מבריקה המביאה את גורם הוואו למסיבה ומרשימה את האורחים שלכם בהופעת בידור שידברו עליה בתקופה שלאחר מכן לא מעט. סטנדאפיסט יכול להתאים את זמן ההופעה שלו כך שיתאים לך ולאירוע שלך, אך בממוצע סטנדאפים למבוגרים מקצועיים מבצעים כ -60 דקות.

אני המום ועצוב בכל פעם שמישהו אומר לי שהם שכרו קומיקאי לאירוע שלהם וזה לא הצליח וחברים לא נהנו. כל קומיקאי צריך ליהנות ולהזכיר זיכרונות נעימים מהאירוע שלו ובטח הקהל או החברים אצלם הוא התארח.

הקומיקאים הוולגרים המופיעים בתוכנית הלילה ידועים, לפחות בתעשיית הבידור, כוולגריים. כיום, כמעט כל תוכנית מצחיקה מעבירה פינה של הומור או בשילוב מופע סטנד אפ קצר. מעבר לזה, רבים מהמנחים היום בטלוויזיה הגיעו מתחום הבידור או עשו בעבר מופעי סטנדאפ.

 

מקום לאירוע שלך

למצוא מקום בו נוכל להשכיר את המופעים הציבוריים השבועיים שלנו ושם זמינים חבילות אוכל, שתייה וחנויות קייטרינג כדי להתאים את המופע.  מומלץ להתחשב בכל המוזמנים ולא לעשות את האירוע בשבת והם לא יוכלו להגיע, אם אתם עושים אירוע לחברים ולקרובים שלכם אז תחשבו על הכל. יש אירועים פרטיים שעושים בבית וישנם שמשכירים מקומות כמו האנגרים למסיבת רווקים, יום הולדת 50 לאבא ואופציות רבות אחרות.

 

הסטנדאפיסטית הדר לוי

הדר לוי שמוכרת לכם מתוכניות הטלוויזיה השונות, פעם בתור מנחה, פעם כאורחת במופע סטנדאפ. ומובילה את תחום הבידור בישראל כבר שנים רבות. הדר עושה אירועים פרטיים לחברות שמזמינות אותה להרים את מורל העובדים והתגובות מדהימות. מעבר לזה, יש לה הופעות שונות ברחבי הארץ ואפשר להישאר מעודכנים תמיד באתר שלה לגבי תאריכים ושעות.

דילוג לתוכן