למה חשבונות אמזון נחסמים

גל לקוחות אמזון התלונן ברשתות החברתיות כי חשבונות אמזון פריים שלהם נחסמו באופן מסתורי על ידי אמזון. ראש הממשלה של אמזון נעול במשך שבעה ימים ללא אזהרה, על פי דיווח חדש של הניו יורק טיימס.

באפריל 2020

אמזון שינתה את מדיניותה עבור מספר חשבונות וכעת מאפשרת למוכרים לפתוח מספר חשבונות ללא הסכמתה של אמזון. על המוכרים להתכונן להליך אישור ממושך, אולם מכיוון שאמזון יכולה לחסום חשבונות להצעות שאינן עומדות בדרישות החוק. אמזון החלה לחסום יותר ויותר חשבונות אמזון מכיוון שהמדיניות שלה החמירה הרבה יותר ומשפיעה מזיקה על משתמשי הנשירה.

האם אתה יודע כיצד לפתוח את חשבון אמזון שלך ולעזור לך לפתוח מחדש את חשבון הספק שלך כדי שתוכל לעשות עסקים שוב? אם אינך בטוח מה לעשות, אנא שלח דוא"ל או התקשר לאמזון אם הם יוכלו לעזור לך לשחזר את חשבונות אמזון החסומים שלך.

הערה

אם יש לך חשבון אמזון, אנו ממליצים לך לשקול את האפשרות חשבונות מנוהלים, המאפשרת לבצע הזמנות של אמזון תוך שמירה על חשבון אמזון שלך. אם אמזון מזהה פעילות חשודה שגורמת למערכת האבטחה שלך להציג באג ולהשהות את חשבונך לצמיתות, אמזון תשהה את חשבונותיך. חשבונך לא ישוחרר עד שהמוכר יוכל אז לשכנע את אמזון כי זוהתה הסיבה להפרה וכי ננקטו צעדים למניעת הפרות נוספות. שירות זה מגן על החשבון מפני גישה אליו ממכשיר או מיקום אחר.

אם אמזון השעתה את הרשאות המכירה שלך, זכור שיש פתרונות להחזרת חשבונך למסלול.

אם אתה ניגש לחשבון אמזון מבוסס ארה"ב ממדינה אחרת

ודא שאתה משתמש ב- VPN פרטי כדי לציין שאמזון ממוקמת בארה"ב. אם תקצה אותה כתובת IP למספר ספקים באותו VPN, הרובוטים של אמזון יזהו זאת כמשתמש הפותח חשבונות ספק מרובים באותו מקום, בניגוד למדיניות הקיימת של אמזון. חשבונות אמזון בארה"ב, אך אין לך אפשרויות רבות כמו במדינות אחרות, למעט חלק מהשיטות המפורטות להלן.

העניין

הוא שאמזון נוטה פחות לחסום את חשבונך במהלך תהליך האימות הדו-שלבי. אם אינך רוצה לחסום את חשבון אמזון שלך מטעמי אבטחה, עקוב אחר הכללים כפי שהם כוללים אותו, והשחק על פיהם כדי שלא תפחד כל כך "חשבון אמזון שלך חסום למטרות אבטחה." אם אתה מקבל דוא"ל אזהרה זה, עליך לבדוק בחשבון אמזון שלך כדי למצוא כל פעילות חריגה בחשבון.

אמזון משתמשת בכמה קריטריונים

כדי לקבוע אם אתה מפר את התנאים וההגבלות והמדיניות שלה, מה שאולי באופן לא מפתיע גורם לחסימתך או לחסימתו. שים לב כי סיבות מסוימות מתרחשות כאשר חשבון אמזון נחסם וכאשר חשבונות המוכר מוזגים מסיבות שונות, אמזון מזהירה את בעל החשבון מה הביא להשעיית ו / או השעיית חשבונו. אם אתה מוכר באמזון ויש לך מספר חשבונות אמזון, ייתכן ששמת לב שאתה נתקל ב"סיבות "מסוימות כאשר חשבון אמזון שלך חסום.

כאשר אמזון מזהה תוכנה זו

היא חוסמת את תהליך ההזמנה האוטומטי, וזה יכול להשפיע על חשבון אמזון שלך. אם אתה נכנס לחשבון אמזון שלך ואין לך סיבה להיכנס מכיוון שאין לך אשראי בכרטיס מתנה, סביר יותר להניח שאתה נעול מחוץ לקינדל פייר, לוח האש של אמזון או אמזון הד.

רוב המוכרים ששואלים כיצד לשחזר חשבון אמזון חסום נתקלים באותה בעיה כמו שחשבונם חסום או מושעה

אין שום סיבה שאמזון תחסום את חשבון המוכר בלי לתת סיבה משכנעת, אבל זה גם הופך אותך לפגיע. מה אתה יכול לעשות אם חשבון המוכר של אמזון שלך נחסם באופן זמני אם אינך יכול להתחבר?

זה אחד מהגורמים לכך שאמזון נועלת אותו

ובדרך כלל איסור מסיים למעשה את הקריירה של מוכר באמזון. יתכן שאפשר לפתוח חשבון אחר, אבל אמזון די טובה ברחרח חשבונות דמה. אני ממליץ לשמור על ההזמנות היומיות שלך תחת PS200 ליום אם אתה משתמש בחשבונות אמזון מרובים, ואמליץ לא לשמור על הזמנה יומית של יותר מ- PS 200 ליום, גם אם זה להזמנה אחת.

אם אתה מוחק או סוגר את חשבון אמזון שלך

אני מזמין אותך ליצור קשר עם שירות SOS amz כדי לנסות לבטל את חסימת חשבונך. הסבירו כי החשבון נחסם בטעות לאחר שרכשתם מוצר וכי אתם זקוקים למומחה חשבון שיאמת ושחזר את הנתונים שלכם. הסבירו כי שגיאה חסמה את חשבונותיכם לאחר שקניתם את המוצר ועליהם לבדוק את פרטיכם ולהשיבם אליכם. הסבירו כי חשבונכם חסום עקב טעות כשאתם קונים את המוצרים שלכם ואתם זקוקים למומחה חשבונות שיבדוק את כל פרטיכם ויחזיר אותם אליהם.

דילוג לתוכן