כיצד להגדיר ולעבוד עם מחשב ענן

מחשוב ענן יכול להיות אומר דברים רבים ושונים בימינו, והביקוש הולך וגובר לאנשי מקצוע בענן, ולכן בדיוק עליכם לבנות קריירה בתחום מחשוב ענן. ישנם מספר סוגים שונים של שירותי ענן, אך הנה כיצד – גם.

הדבר היחיד שמשתמש צריך בכדי שיוכל להריץ

הוא תוכנת הממשק של מערכת מחשוב הענן, שיכולה להיות פשוטה כמו דפדפן אינטרנט, ורשת הענן דואגת לשאר. יישום הממשק נדרש כדי לגשת לפלטפורמת תכנות הענן של מחשוב ענן. רשת זו נועדה לאפשר ליישומי ענן לתעדף פעולות פחות קריטיות, מה שמאפשר לנצל את מלוא מחשוב הענן ומסירת השירותים מבוססי הענן שלה. ארכיטקטורת מחשוב הענן מורכבת משני רכיבים עיקריים: שירותי שירותי אספקה מבוססי ענן (CDS).

מכיוון שמחשוב ענן מנהל את הרשת מרחוק

ספקי ענן אינם זקוקים לצוותי IT כדי לשמור על ויסות, הפצה ואחסון נתונים. בעוד שהארגון שלך יכול לפרוס מגוון רחב של תפקידים ממכירות ושיווק ועד משאבי אנוש ומחשוב ענן, מנהלי מחשוב ענן אחראים לכך שתפקידים שאינם IT ירגישו בנוח עם מחשוב ענן.

אם אתה מכיר את מפת הדרכים שלך לקריירה בתחום מחשוב ענן

עליך לדעת מהי. כדי לראות אם אתה יכול לעבור לענן כעובד במשרה מלאה בעבודתך הנוכחית או העתידית, עיין ב- CompTIA Cloud כדי לוודא שיש לך את הכישורים שהמעסיקים מחפשים. במילים פשוטות, מחשוב ענן הוא האחסון והגישה לנתונים ולתוכניות דרך האינטרנט. מחשוב ענן עצמו מתייחס למבנה בו אחסון מחשב ושירותים אחרים מגיעים ישירות מהענן, שרת מרוחק מחוץ לאינטרנט, וזה Techspeak לתאר את התוכנות והשירותים המופעלים בו. הענן אינו רק מחשב או שרת, כפי שהוא "האינטרנט", בכך שהוא נגיש מכל מקום בעולם.

מחשוב ענן הוא אספקת משאבי ושירותי מחשוב, מה שאומר שמשאבים אלה אינם שייכים למשתמש הקצה אלא שייכים ומנוהלים על ידי ספק הענן. הענן עצמו מתייחס לאספקה מבוססת אינטרנט של כוח מחשוב וכוח עיבוד, כמו גם אחסון נתונים ותוכניות.

מחשוב ענן פירושו שחומרת המחשב והתוכנה בה אתה משתמש

הנמצאים על שולחן העבודה שלך או בכל מקום ברשת הארגונית, מסופקים ונגישים על ידי חברה. הנתונים נשמרים בענן, מה שאומר שאתה אמור להיות מסוגל לגשת אליהם כל עוד יש לך חיבור לאינטרנט.

מחשוב ענן

הוא למעשה שם כדי לשלוט בכולם ויצריך יותר ויותר אנשי מקצוע מיומנים, וזה אמור להספיק כדי שתוכלו להמשיך בקריירה בתחומה. לאחר שתגדיר את סביבת מחשוב הענן שלך, תוכל לגשת לאן שאתה צריך. זה גם יעזור לך להכיר יותר את סביבות הענן, מה שבסופו של דבר יעזור לך לקדם את קריירת מחשוב הענן שלך.

מאמר זה יספק לך 15 מיומנויות ספציפיות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך בתחום מחשוב ענן. מאמר זה מספק מבט מקרוב על היתרונות של מחשוב ענן ומעניק סקירה מפורטת של 15 מההיבטים החשובים ביותר של טכנולוגיית הענן.

אף על פי שמחשוב ענן

הוא תחום רחב, כדי ללמוד עליו עליכם להיות בעלי כישורים שקשורים להיבטים הטכניים של עבודה ותפעול ברמה גבוהה. הבנת היסודות של טכנולוגיית הענן, כיצד היא פועלת ברמה הגבוהה ביותר, היא הכרחית עבור מספר רב של מקומות עבודה, לא רק בענף הענן. לאחר שתתוודע למחשוב ענן, תוכל להשתמש בשירותי מחשוב ענן ציבוריים או פרטיים גם אם אינך מפתח תוכנה. לחלופין, אתה יכול לבחור בחברה שלא מתמקדת במיוחד במחשוב ענן, אלא בענף המשתמש בענן או שבתעשייה שלה חסר מומחה למחשוב ענן.

שרתי ענן יכולים להיות ממוקמים בכל מקום בעולם ולספק שירותים מרחוק בסביבת מחשוב ענן

PCS יכול לספק לך את כל שירותי הענן הדרושים לך כדי לנצל עד תום את מחשוב הענן. אם ברצונך להתחיל קריירה בתחום מחשוב ענן, יתכן שמפתה לבחור ב- AWS, ספקית שירותי הענן הציבורית הגדולה ביותר בצפון אמריקה והשנייה בגודלה באירופה. מחשוב ענן נוצר כדי לאפשר לו לנהל עומסי עבודה במערכת.

יישומי מחשוב ענן עובדים על ידי וירטואליזציה של כוח המחשוב של השרתים ליישומים מפולחים, מונעי תוכנה, המציעים יכולות עיבוד ואחסון. פלטפורמות מחשוב ענן יכולות להרכיב מספר מבוזר של שרתי ענן המחוברים לצומת רשת יחיד.

אחד העקרונות הבסיסיים של מחשוב ענן

הוא שאתה כבר לא צריך לדאוג לקנות שירות ולספק מחשוב אמין למישהו אחר. מחשוב ענן נותן לך את היכולת לקנות את מה שאתה צריך, להשתמש בשירות בהתאם לצרכים שלך ולשלם עבורו לאחר השימוש בו. התחזוקה של אפליקציית מחשוב הענן שלך קלה מכיוון שאין צורך להתקין אותה במחשב המשתמש וניתן לגשת אליה מכל מקום בעולם, אפילו ממיקום מרוחק. שירות מבוסס אינטרנט, אתה פשוט מתמקד במשימה שלך ומשאיר לך להחליט כיצד להציע שירות זה.

דילוג לתוכן