כיצד יש להתנהל עם חשבון איביי חדש

בעל חשבון eBay כדי לקנות אוצרות ולמכור פריטים משלך לפני שאתה קונה הוא דבר שכיח למדי. בעוד ש- eBay מוכרת בעיקר באמצעות מכירות פומביות, חלק מכם שחושבים לפתוח את חנות eBay שלכם עשויים להיתקל בבעיות במכירה של eBay בעיקר באמצעות מכירות פומביות.

מצד שני

חשבונות עסקיים של eBay מיועדים לחברות שרוצות להשתמש ב- eBay כפלטפורמה למסחר אלקטרוני כדי למכור לעסקים הרשמיים שלהן. חשבון אישי מיועד למשתמשי eBay מזדמנים שרוצים למכור את הפריטים שאינם בשימוש, וחשבון עסקי מיועד לאנשים שרוצים למכור מספר רב של מוצרים. האתר מציע את האפשרות להקים חשבון ארגוני אם אתה מתכנן למכור כמויות גדולות של חשבונות אישיים של מישהו. כדי לפתוח חשבון עסקי ב- eBay, עליך לשלם את דמי המוכר המשויכים לרישום ומכירת מוצרים, בדיוק כפי שהיית עושה עם חשבון אישי.

תחויב על ידי eBay בסוף החודש בדמי המוכר

אך תצטרך לשלם רק לאחר שהגדרת את חשבונך. ברגע שתתחיל למכור בחשבון eBay החדש שלך, תקבל משוב ממוכרים וקונים אחרים, מה שמקטין את הסיכוי שקונים יקנו ממך. לאחר ששילמתם את העמלות, איביי תאפס את חשבונכם כדי לאפשר לכם להציע, לקנות, למכור ולהשאיר משוב תוך מספר דקות.

כשאתה מוכן, אתה יכול לבקש מבן משפחה או חבר שיפתח חשבון eBay מטעמך, או אם אתה מוכן בעצמך להכיר חבר.

אם יש לך חברה רשומה או אפילו מתכננת לבצע תופעת לוואי מתמשכת במכירות eBay

זה נכון לפתוח חשבון עסקי של PayPal. כשאתה פותח חנות ב- eBay, עליך לפתוח גם PayPal ב- eBay וגם חשבון עסקי, אך אם אין לך חשבון אישי, תצטרך להקים את החשבון בעצמך. לדוגמא, אם אני מוכר כמה דברים קטנים שמצאתי בארון של סבתי באיביי, החשבון האישי שלי יהיה בסדר. בדוק את מדיניות הכללים והכללים של eBay כדי להבטיח ש- eBay תוכל לתמוך ברעיון העסקי שלך במסחר אלקטרוני.

תוכל לבקר בספרי החשבונות שלך ב- eBay למידע נוסף על המדיניות והחוקים העסקיים והאישיים של eBay. תוכל גם לבקר במקטע חשבונות עסקיים ואי-ביי eBay בדף חשבון PayPal שלך כדי ללמוד עוד על חשבונך.

לאחר חיבור ויצירת חשבונך, תתבקש לאפשר ל- Shopify גישה לחשבון eBay שלך. אם כבר יש לך חשבון eBay, תתבקש להתחבר אליו ולתת לו הרשאה לפרסם את הרישומים שלך. לאחר שתתחבר ותיצור חשבון, לא תתבקש לגשת לחשבון eBay מחשבון Shopify שלך.

אם אתה נחוש למחוק את חשבון eBay שלך, החלק הבא נועד עבורך. אם אתה מציית לתנאים וההגבלות של eBay וסוגר את חשבונך, תוכל לסגור את חשבון ה- PayPal שלך. אנא קרא את השלבים הבאים כדי להבטיח שאתה עומד בכל הדרישות.

התהליך הבסיסי הוא תחילה ליצור חשבון מפתח ב- eBay, ואז להשתמש בחשבון זה ליצירת חשבון ארגז חול. כך ייווצר חשבון "משתמש בארגז חול", שייווצר באותו אופן כמו חשבון ה- PayPal שלך, אך עם שם משתמש וסיסמה שונים.

אם כבר יש לך חשבון

eBay תאמת את חשבונך בדוא"ל ופשוט יבקש את פרטי הכניסה שלך ל- PayPal. אם אין לך חשבון PayPal (ל- eBay יש אפשרות להשיג לך אחד כאשר אתה יוצר את הרישום הראשון שלך כמוכר), לא תהיה בעיה להשיג אחד עבורך אם כן. לאחר שהגדרת את PayPal כאמצעי תשלום אוטומטי לתשלומי eBay, תוכל לעבור לחשבון eBay שלך. באפשרותך גם להגדיר קישור לחשבונות eBay אם כבר קישרת תשלומים אליהם, מכיוון שההיתר של Paypal לכך אולי בוטל או צריך לחדש אותו.

בעוד ש- eBay אומרת לך בדוא"ל בדיוק מה אתה צריך לעשות

כדי להפעיל מחדש את חשבונך, הנה שלושה צעדים שתוכל לנקוט כאשר eBay תשהה חשבון. אם חשבון eBay שלך הושעה, יועץ eBay מרדכי אפלבוים מציע להמתין מספר ימים לפני פנייה ל- eBay לגבי האפשרות לפתוח מחדש את החשבון, מכיוון שזה נעשה רק במקרים חמורים של הפרות מרובות.

מכירה ב- eBay אולי נראית מרתיעה בהתחלה

אך אם תבצע את הצעדים הבאים תוכל להיות מוכן להצלחה. לאחר שתבין כיצד להפחית את דמי המוכר שלך ב- eBay, eBay יכולה להפוך אותך לערוץ ההפצה הרווחי ביותר שקיים. לאחר שהחשבון מופעל, משתמשים יכולים לקנות ולמכור, לתקשר עם בעלי חשבונות eBay אחרים ולהשאיר משוב לאחר השלמת העסקאות. הקמת חשבון עסקי ב- eBay היא דרך נהדרת למכור את המוצרים שלך באופן מקוון ולגלות את היתרונות והחסרונות של עסקים מקוונים. למידע נוסף על הכללים והמדיניות של eBay תוכלו לקבל עותק של המדריך העסקי של eBay, ספר אלקטרוני בחינם בנושא ב- eBay.

דילוג לתוכן