טיסות לקוסטה ריקה

Frontier Airlines מציעה טיסות בעלות נמוכה מפלורידה לקוסטה ריקה ומציעה ימי שני ושישי פעמיים בשבוע מסן חוזה (SJO) למיאמי (MIA) ואורלנדו (MCO). סימנו את שדות התעופה הקרובים ביותר בטיסות ישירות מקוסטה ריקה כדי לעזור לך להתחיל עם חברות תעופה, אבל כדי להעמיק קצת יותר, שני שדות תעופה בינלאומיים בקוסטה ריקה, סן חוזה וגואנקסטה, לוקחים גם טיסות משדות תעופה אלו. שדה התעופה הזה הידוע גם בשם נמל התעופה הבינלאומי של ליבריה נמצא כמה קילומטרים יותר קרוב לחוף וקצת יותר מ-7 קילומטרים מהעיר ליבריה, מה שהופך אותו לנוח לקחת טיסות מהאי ואליו.

פעם גן עדן נסתר הידוע רק על ידי תרמילאים וביולוגים

אנשים מזמינים כעת טיסות לקוסטה ריקה כאחד היעדים הפופולריים ביותר באמריקה הלטינית. גלו את סן חוזה, עיר מודרנית ושוקקת חיים המציעה היכרות מצוינת לתיירים עם טיסות זולות לקוסטה ריקה וממנה, פארקים וחופים. חקור את השכונות אל פואבלו (ברים, מסעדות וגלריות) ו-Calle La Amargura (אזורים תוססים עם ברים, מסעדות זולות ומוזיאוני זהב), אבל רוב התיירים מבקרים בסן חוזה בגלל הפארקים והחופים שלה. אם אתם נוסעים מהחוף המערבי של ארה"ב, תוכלו להזמין טיסת דלתא איירליינס לקוסטה ריקו מ-LAX או מלוס אנג'לס.

חברת התעופה השוויצרית Edelweiss מציעה טיסות ישירות שונות מסן חוזה (Sjo) לציריך (Zrh) בשוויץ בהתאם לעונה

עקוב אחר המדריך הזה כדי למצוא כרטיסים נהדרים מהעיר שתבחר לחברת תעופה שתבחר לקוסטה ריקה. על פי חוק, אם אתם מעוניינים בהסעה משדה התעופה עליכם להזמין זאת מראש לפני הזמנת הטיסה שלכם לארץ ולכן מומלץ לארגן הסעה לפני שאתם מארגנים את הלינה שלכם.

נאמר לי על ידי כמה סוכנויות כרטיסים שאני רוצה לקנות כרטיסים ניתנים להחזר לטיסות עתידיות

אבל הם טוענים שהם לא מסוגלים להבטיח שכרטיסים הלוך ושוב מקוסטה ריקה לפנמה ניתנים להחזר. קניית OTAs כמו CheapoAir יכולה לעזור לך להשיג קודי פרומו לכרטיסי טיסה בקוסטה ריקה, שיכולים להעניק לך הנחה גדולה על כרטיסי הטיסה שלך. טיסות עונתיות ישירות ממינסוטה MSP לגואנקסטה (LIR) בין דצמבר לאפריל טסות לקוסטה ריקה פעם או ארבע פעמים בשבוע בעונת השיא, תלוי בחודש.

T צריך כרטיס הלוך ושוב מקוסטה ריקה לפנמה, אז כמובן יצרתי קשר עם Copa Airlines לאחר החזרה לפנמה כדי לקבל החזר חלקי, שהם לא יכלו להבטיח. חשבתי שהזמנתי טיסת BA, אבל גיליתי שזה עם אמריקן איירליינס.

בטיסות פנים

קנייה מוקדמת היא הדרך הטובה ביותר להשיג את הטיסות הזולות ביותר, אך גילינו שהמחירים יכולים לרדת עד 50% חצי שנה לפני הרכישה, ובעוד שבועיים עד ארבעה שבועות אם יש אין מושבים פנויים. חברות תעופה מסוימות מקצצות את הקיבולת, מפסיקות את הטיסות או מפעילות טיסות בשירות מלא כדי להציע מחירים מציאים.

החלק הכי גרוע בטיסה הזו היה הטיול עם חברה שלי שעשתה צ'ק-אין 24 שעות מוקדם ונשאר רק מושב אחד

מושבים ריקים רבים נחשבו "מועדפים" ונאלצתי לשלם 80$ עבור אחד המועדפים מושבים כדי שנוכל לשבת יחד בטיסה. שמעתי דברים שליליים על הזמנת טיסות 1 ו-2 של Frontier, שעלותן יותר מכל חברת תעופה אחרת עד כה, אבל אם הייתי רוצה שתי טיסות ישירות מ-SFO ל-MCO, אין טיסה רעה. המציאות היא שיש הרבה גורמים שמצטברים לזמן יציאה / הגעה טוב. תכנון לקוי יכול לעלות כסף, זמן חופשה, עצירות ביניים על הקרקע, אמינות, בחירת טיסות, בידור, מטוסי כרישים וכו'.

בבוא הזמן

Volaris יכולה לחסוך לך זמן וכסף על ידי ניצול היתרונות של Volariss. תעריפי רשת ומחוץ לעיר. עצירות ביניים כאלה יכולות לעשות הבדל עצום בעת החיבור, ומציעות אפשרות לאובדן מזוודות או להחמיץ טיסה באותו מטוס אם עצירת הביניים לא מתקיימת. בואו לוולאריס כשאנשים מוכנים לשלם יותר לאבטחה, לדעת היכן הם נמצאים בטיסה ולבצע הזמנות למלונות ופעילויות.

דילוג לתוכן