חשבון איביי לא מקושר

שמי אלכסנדר פולישוק, אני מנהל את ה- Drop Shipping ב- eBay מאז 2016 ומאז היום אני מנהל בהצלחה כמה חשבונות eBay לא מקושרים עם כמה חשבונות eBay שלא מקושרים. שמי אינו אלכסנדר פולישקה, אך הופסקתי מאיביי בפייפאל בשנת 2016 והפעלתי אותו בהצלחה מאז היום.

חשבון Ebay שלי, המשתמש ב- Facebook Connect, חסם את חשבון eBay שלי בחשבון של בן משפחה ב- eBay, אך לא עם חשבון שלי.

אם אתה כמוכר צריך לנהל מספר חשבונות ב- eBay ולא רוצה להיות מקושר

אתה צריך להתנהג בעצמך. EBay מאפשר למוכרים לקיים מספר חשבונות, אך מלבד החשבון הראשי יש חשבון התגנבות. אם קישרת את חשבונך, ההשעיה שלך תשפיע רק על חשבון eBay שלך עם חשבון בן המשפחה שלך ולא שלך, ואתה תושפע מההשעיה.

אם יש לך חשבון אחר שלא השתמשת בו ב- eBay

אך לא אכפת לך להשתמש בחשבון בו השתמשת ליצירת חשבון PayPal שלך ב- eBay, אתה עדיין יכול להשתמש בו. אם חשבון PayPal ו- eBay שלך הוקפא, איך משנים את חשבונות ה- PayPal שבהם אתה משתמש ב- eBay? כדי להשתמש בחשבון PayPal השונה ב- PayPal עבור PayPal דרך eBay, עבור אל הגדרות החשבון ובחר בהגדרות החשבון.

אם אין לך חשבון שטרם השתמשת בו עם PayPal

פתח חשבון חדש והתחבר אליו. אם כבר יש לך חשבון PayPal מחובר, תוכל להשבית אותו כשהוא מחובר, אך לא אם אתה מחובר לחשבון אחר ב- eBay, כגון PayPal עבור PayPal. ברגע שתתחבר ותיצור חשבון, תתבקש להעניק ל- Shopify גישה לחשבון eBay שלך. לאחר שאישרת את חשבונך ב- gmail, עבור אל eBay, לחץ על החשבון והתחבר.

משם

אתה אמור לראות ש- eBay מנסה לגרום לך לקשר את הקליק שלך ב- Paypal ולהיכנס אליו. חשבון PayPal ב- eBay יכול לקחת מעט זמן, אז צרו קשר עם שירות הלקוחות של eBay ועברו שוב על שלבי ההתקנה. בפעם הבאה שאתה קונה דרך eBay באמצעות PayPal, אתה משנה את עסקת PayPal שלך כך שרוב האנשים משלמים את דמי eBay שלהם דרך PayPal במקום באמצעות דמי PayPal שלהם. בצע אחד מהשינויים הללו בכל עסקאות eBay כדי לשלם עמלות PayPal במקום לשלם את עמלות החשבון.

הרשמה מוגבלת של PayPal

היא מהירה, קלה וחינמית לחלוטין, אז הצטרף לקהילה שלנו עוד היום! זכרו, אם תרצו להירשם כאן ב- eBay, תזדקקו לכרטיס אשראי / חיוב, אך תוכלו לקבל חשבון Ebays בחינם. צור חשבונות EBAY מרובים ושמור על חשבון PayPal שלך ב- eBay וחשבון eBay Sale באמת. יש לך אפשרות ליצור וליצור חשבונות PayPal מרובים, כמו גם חשבונות מכירה מרובים ב- eBay וחשבונות eBay מרובים ב- eBay.

כשאתה פותח חשבון eBay, אתה יכול לצפות לקופונים של eBay בתיבת הדואר הנכנס שלך שיעזרו לך להתחיל. תוכל גם להרוויח קופונים ב- eBay בחשבון המכירות שלך ב- eBay, כמו גם בחשבון PayPal שלך לאחר שיצרת את חשבונך.

כאשר אתה נרשם לניסיון בחינם ל- inkFrog למשך 14 יום

יש לך תוכנית מוגבלת שנותנת לך את היכולת ליצור חשבון מבלי שיהיה לך גישה לאינטרנט. אם חשבון eBay שלך כבר קיים, כגון כתובת דוא"ל שבה אתה משתמש עבור חשבון Google שלך, ייתכן שתתבקש להזין סיסמת eBay לקישור חשבונך. לאחר שנרשמתם ל- eBay, הירשמו לחשבון דואר אלקטרוני עם כתובות הדואר האלקטרוני המשויכות לאותו חשבון והיכנסו גם עם חשבון ה- PayPal שלכם. אינך צריך לגשת למיילים שלך כדי להצליח ב- eBay ואתה יכול להירשם ברגע שאתה נרשם ל- eBay על ידי קישור כתובת דוא"ל לחשבון זה! לאחר ההרשמה ב- PayPal והתחברות ל- eBay, עליכם להתחבר גם לחשבון הדואר האלקטרוני שלכם (למשל גוגל, PayPal או eBay) כדי שניתן יהיה לשייך את הדוא"ל לחשבונות שלכם.

כתובות הדוא"ל המשויכות לחשבון ה- PayPal שלך מופיעות באזור PayPal

וכעת תקבל כסף מאחד מחשבונות eBay שלך, שהוא חשבון ה- eBay היחיד שלך. אם אינך משתמש בחשבון PayPal אחד או יותר (למשל גוגל, PayPal או eBay), אתה עשוי לשכוח לשלם לפני שאתה מוכר את הפריט.

אם אתה מגדיר את אותו חשבון PayPal במספר חנויות eBay ומתחיל לקבל כסף

eBay מקשרת את חשבון eBay שלך לכל חשבון. אם אתה צריך לבטל את קישור חשבונך, בצע את הצעדים שלמעלה ובחר את הקישור "בטל קישור לחשבון" בקטע חשבון PayPal ב- eBay. אתה מקבל רק כסף מאחד מחשבונות ה- PayPal שלך, כך שלא תהיה בעיה אם לא תקשר לכל העסקאות.

דילוג לתוכן