חנות תקליטי היפ הופ

בחנות המקוונת של החנויות יש גם מבחר גדול של תקליטים חדשים, תקליטורים, קלטות וספרים, כולל בלעדיות רבות. בנוסף למכירת כל ה-LP החדשים העצמאיים והקשורים שאולי תרצו, החנות כוללת גם אולם קונצרטים עם 250 מושבים, בית קפה, חנות ספרים וחלל אמנות ששיחזר את חדר השינה והתערוכה של דונלד גלובר. מערכת שמע אינטראקטיבית עם תצוגת LCD, בין היתר. בנוסף ללהקות מקומיות, החנות כוללת גם אוספים עמוקים למדי של דיסקו, פאנק, סול, היפ הופ וג'אז.

בין אם אתם אוהבים רטרו ג'אז

בלוז של שיקגו, אינדי רוק, מוזיקה ביתית או היפ הופ, יש חנויות בכל רחבי העיר שמוכרות את האלבומים האחרונים (ומספר רב של תקליטים יד שנייה מהעבר) . אם אתם מחפשים תקליטי ויניל ישנים וחדשים לקנייה, הנה 10 חנויות תקליטים בבעלות שחורה שתוכלו לספק תמיכה במהלך תקופה זו. לחנויות תקליטי ויניל שחורות אלה חייב להיות משהו להוסיף לאוסף שלך.

חנויות ויניל רבות בבעלות שחורה שעמדו מאז עשרות שנים נסגרו

בעבר חנויות אלו היו נפוצות: בשנות ה-60 וה-70 היו בדרום בין 500 ל-1,000 חנויות ויניל בבעלות שחורה. עם זאת, בעלי חנויות תקליטים עדיין מנסים להעביר את המוצר הזה ליצרני ויניל ברחבי הארץ.

דבר אחד ששירותי הסטרימינג אינם מצליחים לספק

הוא הרגישות המוכרת של חנות מוזיקה מקומית – חנות כמו Poo-Bahs היא שיקוף ברור של זה. למרות שהחנות המקוונת שלו מציעה את מיטב חלונות הראווה (דיגיטליים), מומלץ מאוד שתבקרו באופן אישי; הצוות ידידותי ובעל ידע רב. אם תסתכלו באתר החנויות, תוכלו לראות שהוא מציע מהדורות חדשות וישנות, מהדורות חוזרות והקלטות אהובות (משומשות) בעבר, כמו גם קומיקס וצעצועים מעצבים ומיובאים.

אמנם לא החנות הכי טרנדית, אבל זה המקום המושלם לקחת יום ולחפור בקופסאות של נשמה, R&B וכל גווני הרוק הקלאסי. אני שמח שזה יכול להתקיים, במיוחד עבור צעירים שמעולם לא היו בחנות מלאה בתקליטי ראפ.

Park Blvd Records

היא חנות הראפ וההיפ-הופ המיוחדת היחידה באוקלנד הידועה בקלטות הקלטות הנדירות והאקלקטיות שלה ותקליטי הוויניל. הוא ייסגר ב-Park Blvd בשנת 2014. מאחורי בית הקפה 640 West Community Cafe נמצאת חנות תקליטים JBs. בבעלותו של ג'ונתן בלנשרד, זה היה במקור מסיבת חפירת ארגזים רבעונית שהתקיימה במרתף של בלנשרד. ב-2017, בלנשרד העביר את ג'יי.בי מהמרתף שלו למיקומו הנוכחי, שם הוא לא רק מכר תקליטים אלא גם אירח אירועים.

Outkast ATLiens (25th Anniversary Edition-4LP סט עם תגמול כלי נגינה) LaFace

1996. Justin Warfield: My Planet 9 Field Trip (180 גרם, ויניל אדום ושקוף) Qwest / Vinyl Music (הולנד), 1993. רק -Ice Back To The Old School (מהדורת 35 שנה) (מהדורה 2021) Fresh / Get On Down, 1986. New Copy LP … $ 22.99, CD 24.99 … $ 13.99) האלבום החזק של DMX לאחר המוות He was במסע, משירי רחוב קשים ומרושעים ועד וידוי עמוק ותחנונים עם משפחתו.

ל-Black Bastards יש כמה רצועות ששומרות על הסאונד הג'אזי יותר של האלבום הראשון, אבל בעיקר קצת יותר גולמי, ומאזנות את הסגנון הקודם שלהם בצורה מושלמת עם אווירת ההיפ-הופ הסולידית של תחילת שנות ה-90.

בביקורי האחרון בחנות בברוקלין, קיבל את פני הצליל של הקלטה חיה לאחרונה של שלישיית אלתור הג'אז החופשי Underflow. מהרמקולים בחנויות הם נשמעו לא סדירים ומהפנטים; זה לא היה מוכר לי, ומיד קלטתי את זה.

באלבום החג הראשון שלה

For Christmas, הזמרת-יוצרת זוכת הגראמי אמנדה שיירס מזמינה את העולם לארץ פלאות מעוותת להפליא שהיא יצרה בעצמה. התוצאה חושפת צד חדש לגמרי של הייחודיות של Shires, התוצאה שייכת למגוון הנדיר הזה של מוזיקת חג המולד שללא ספק מתנגנת בכל עונה בשנה. אלבום המחווה הקלאסי של סקוט לה רוקה – הכולל קלאסיקות ורמיקסים של BDP – שוחרר במקור כסט 2LP שנערך לאחר שחלוצי ההיפ הופ בדרום ברונקס ירו במותם.

אנו מפרסמים כעת את הוויניל החדש שלנו באתר ונוסיף ויניל משומש בעתיד הקרוב

מלבד דיסקים, יש גם מבחר טוב של תקליטורים, DVD ו-Blu-Ray, מה שגם אומר שעודף הקלטות הוא מקום נהדר לקנות בו מתנות. לכו לסלון הקלטות במרחק הליכה קצר מענקית המוזיקה.

בחנות התקליטים של פורטלנד יש מבחר מרשים של תקליטים שנבחרו בקפידה

והלייבל מייצר הקלטות מצוינות, כולל אוספים של מוזיקת נשמה משנות ה-60 וה-70. חלקים של ספריות סרטים זרות וקלאסי מתחרים עם חלקים של מגה סטים של חנויות וידאו, ולאניני המוזיקה הקלאסית תהיה סיבה להתעודד בקטעים מוזיקליים. לאנצ'בוקס יש מבחר עצום של מוזיקת אינדי ופופ עם ממצאים נהדרים בארץ, ראפ ואפילו קטעי מוזיקת עולם.

נבחר על ידי Vinyl Me

Plase כחנות התקליטים הטובה ביותר של צפון קרוליינה, All Day Records מוכרת יותר מאשר ויניל מרגשים. המסירות והדאגה הזו לא רק לאוסף הויניל, אלא גם למערכת היחסים עם הסביבה, היא שהופכת את נייס פרייס ג'וניור לחנות המוזיקה הטובה ביותר שלנו לשנת 2019.

זה קצת מוזר שבעוד שספוטיפיי ושירותי סטרימינג אחרים הם כיום הדרך המועדפת לצרוך מוזיקה

אנחנו קונים תקליטי ויניל בקצב שלא נראה מזה 25 שנה. למדנו להיות ביקורתיים לגבי מה שמפריד בין חנות תקליטים איכותית לחנות יד שניה שיש בה כמה תקליטי ויניל בלויים, בדיוק כמו שאנחנו מחפשים מבשלות ייעודיות שמייצרות בירה נהדרת. הרחבנו את טווח ההגעה שלנו השנה כדי לכלול כמה מהפרסים הקשורים לבירה, כמו ברי היין הטבעי הטובים ביותר, בתי הקפה הטובים ביותר ליצירה וחנויות התקליטים העצמאיות הטובות ביותר. יש לנו מעט מאוד מה לומר על ציון הדרך הזה בחוף המזרחי שעדיין לא נחצב בדברי הימים של היסטוריית ההיפ הופ.

למידע נוסף על חנות תקליטי היפ הופ יש לגלוש לאתר streetbeat.co.il

דילוג לתוכן