חיות מחמד ובעלי חיים

5 דרכים שבהן חיות המחמד שלך תורמות לאושר שלך

חיות מחמד הן לא רק יצורים חביבים שעוזרים לנו להרגיש פחות בודדים. הם גם נהדרים בלשמור אותנו מאושרים ובריאים. להלן חמש דרכים שבהן חיות מחמד תורמות לאושר שלך:

1. הם מספקים אהבה ללא תנאי. חיית המחמד שלך תמיד תהיה שם בשבילך ללא תנאים, לא משנה מה יקרה בחייך.

2. הם שומרים אותך פעיל ובריא. חיות מחמד יכולות לעודד את בעליהם להתאמן יותר ולבלות יותר זמן בחוץ, וזו דרך מצוינת לשמור על הגוף בריא ונטול מתחים!

3. הם גורמים לך להרגיש שוב כמו ילד! חיות מחמד יכולות לגרום לך להרגיש שוב כמו ילד על ידי כך שמשימות פשוטות ייראו שוב מהנות ומרגשות, כמו להאכיל אותן או לקחת אותן לטיולים בחוץ!

חיות מחמד ובעלי חיים הם לא רק מקור לאושר עבור בעליהם, אלא גם עבור עצמם.

חיות מחמד מספקות אהבה ולווי ללא תנאי לבעליהם. הם גם עוזרים בהקלה על בדידות, מתח וחרדה. חיות מחמד יכולות להיות התרופה המושלמת עבור אנשים הסובלים מדיכאון או חרדה.

אנשים עם חיות מחמד נוטים פחות לחוות דיכאון מאשר אנשים ללא חיות מחמד. ההשפעה החיובית על בריאות הנפש אינה מוגבלת גם למבוגרים. ילדים שגדלים עם חיות מחמד נוטים פחות לפתח בעיות נפשיות כמו חרדה ודיכאון כשהם גדלים.

מדוע אימוץ ממקלט היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכל לקבל

בעלי חיים הם חמודים, מתלטפים ומושלמים לחברות. אבל מה שאנשים רבים לא יודעים זה שיש מיליוני בעלי חיים במקלטים שמחכים לבית חדש. אימוץ ממקלט היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכל לקבל עבור חיית המחמד החדשה שלך ועבור בעל החיים שזקוק לבית.

ישנן סיבות רבות מדוע אימוץ ממקלט היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל.

-אתה יכול להציל בעל חיים מללכת למקלט שבו אולי לעולם לא ימצא את ביתם לנצח.

-יש לך הזדמנות לבחור בדיוק איזה סוג של חיה אתה רוצה, או אפילו לערבב עם שתי חיות שונות!

-הרבה מקלטים מציעים ימי אימוץ בחינם, כך שלא תצטרך לדאוג לבזבז יותר מדי כסף על חיית המחמד החדשה שלך!

-החיות במקלטים כבר עוקרו או סורסו כך שלא יהיו הפתעות בלתי צפויות כשהן נכנסות לביתך!

יוצאים לטיול ארוך? הנה מה לעשות עם חיות המחמד שלך.

אם אתם יוצאים לטיול ארוך, עדיף לתכנן מראש ולוודא שחיות המחמד שלכם יטופלו. הנה כמה טיפים מה לעשות כשאתה משאיר את חיית המחמד שלך בבית:

1) ודא שלחיית המחמד יש הרבה מזון ומים.

2) השאר את חיית המחמד אצל מישהו שמכיר את אישיותו.

3) רשום רשימה של מספרי חירום ליצירת קשר עבור שומר חיות המחמד או מקם אותם במיקום גלוי ליד הטלפון.

4) הביאו אתכם כל תרופות או דרישות מזון מיוחדות.

טיול עם חיות מחמד יכול להיות חוויה מרתיעה הן עבור הבעלים והן עבור חיית המחמד שלו. אבל זה לא בלתי אפשרי. עם קצת הכנה, אתה יכול להפוך את הטיול שלך עם חיית המחמד שלך ללא מתח ומהנה.

בעלי חיות מחמד צריכים תמיד לחקור את הדרישות לנסיעה עם בעלי חיים במדינת היעד או במדינת היעד שלהם. מדינות מסוימות דורשות שיהיה לך אישור לטייל עם חיית המחמד שלך, ומדינות מסוימות אינן מתירות גזעים מסוימים של חיות מחמד.

חיות מחמד צריכות לקבל חיסון נגד כלבת לפני שהן מורשות להיכנס לארצות הברית או לכל מדינה או מדינה אחרת הדורשת חיסונים. זה חשוב במיוחד אם אתם נוסעים מאזור בו נפוצה כלבת וחיית המחמד שלכם לא חוסנה נגד כלבת בעבר.

מידע על איך למצוא את החיה המתאימה לצרכים שלך

חיית מחמד היא חיה מלווה המוחזקת בבית או בחווה. לרוב מדובר בחיות מבויתות, אך ישנן גם חיות בר כמו דולפינים ולווייתנים.

חיות מחמד יכולות לספק חברות ולגרום לאנשים להרגיש פחות בודדים. הם יכולים גם לעזור לאנשים עם בעיות נפשיות, כגון דיכאון. ניתן לאמן חיות מחמד לבצע משימות, כמו עזרה לאנשים עם מוגבלויות.

לחיות מחמד יש לרוב השפעה חיובית על הבריאות הפיזית ועל המצב הרגשי של בעליהם. בעלות על חיות מחמד הוכחה כמשפרת את תפקוד הלב בבני אדם הסובלים ממחלת לב כלילית (CHD).

חיות מחמד ובעלי חיים הם חלק חשוב מחיינו. הם משמחים אותנו, נותנים לנו חברות ועוזרים לנו להישאר בריאים. עם זאת, לא כל חיות המחמד זהות – יש להן צרכים והעדפות שונות. מאמר זה ייתן לך כמה טיפים כיצד למצוא את חיית המחמד המתאימה לצרכים שלך!

אנחנו צריכים לקחת בחשבון איזה סוג של חיה אנחנו רוצים שיהיה לנו כחיית מחמד. לדוגמה, אם אנחנו רוצים חתול אז חשוב שנדע שחתולים צריכים הרבה תשומת לב מהבעלים שלהם והם אוהבים לבלות לבד גם. אם אנחנו רוצים כלב אז חשוב שנדע שכלבים אוהבים לשחק עם כלבים אחרים או אנשים באופן כללי כי הם חיות מאוד חברתיות.

חשוב לקחת בחשבון גם את גודל החיה כשאתם מחפשים אחד קרוב אלי! לדוגמה, אם אתם גרים בדירה אז עדיף שתבחרו בחיה קטנה כמו אוגרים או שפני ניסיונות כי הם עולים

דילוג לתוכן