חדשנות ברפואת השיניים – השתלת שיניים ביום אחד

שתלים ליום אחד דורשים כמות בריאה של עצם לסת לפני שניתן יהיה להכניס אותם. לאחר החדרתם, השתלים החדשים שלך זקוקים לזמן ליצירת קשר עם רקמת העצם הטבעית שלך, ויוצרים בסיס לשיניים החלופיות. שתלים קונבנציונאליים יכולים להימשך שבועות או חודשים, תלוי בכמה שיניים מוחלפות. זה אומר שאתה תהיה בלי החיוך שלך במשך זמן רב ותגרום למשימות כגון אכילה וצחצוח שיניים להיות לא נוחות.

בחירת רופא שיניים קבוע

רופא שיניים יש בכל רחבי הארץ וישנם כאלו שמומחים לבעיות שונות בתחום. רופא שיניים בחולון , חיפה או באר שבע זה עניין גאוגרפי בלבד ובכל אזור בארצנו הקטנטנות תוכלו למצוא פתרון עבורכם אבל כדאי שתרדו לפרטים ותדעו אצל מי אתם מפקידים את הטיפול בבעיות השיניים שלכם.

אין כיף גדול יותר ושקט נפשי בעת מציאת רופא השיניים המתאים בדיוק עבורך. חשוב מאוד שיהיה לך נוח עם מרפאת השיניים שלך, שתרגיש בבית ותקבל שירות מקצועי ואמין בכל עת.

אם הרעיון של שיניים חדשות יפות נשמע מפתה אנו ממליצים לך לפנות לטיפול של שתלים ביום אחד. לא כל מטופל הוא מועמד מתאים לתהליך ולעתים קרובות הליכים הכנה כגון השתלת עצם וטיפול בחניכיים יכולים לסייע למטופלים לא מוסמכים להתכונן להשתלות שיניים.

מטופלים רבים יכולים לקבל חמישה או שישה השתלות שיניים-סט חדש של שיניים חלופיות וקשתות-בביקור שיניים אחד. שתלים חדשניים מייצגים חידוש מרכזי ברפואת השיניים בהשוואה לשיטה להחלפת השיניים הישנה. פעמים רבות גם משתילים שיניים תותבות  כטיפול לשיקום פה ללא שיניים עם שיניים חסרות.

כל בעיה היא שונה וכל לקוח הוא שונה, צריך להתאים את הטיפול ללקוח, שיהיה מחובר למה שהולך לקרות, יסכים להשתתף בתהליך והכי חשוב ישאר רגוע במשך כל הטיפול ויסמוך על הצוות המרפאה.

שתלים דנטליים

הטכניקות החדישות ביותר לשימוש בשתלים דנטליים להחלפת שיניים חסרות ולייצוב שיניים תותבות קיימות הן הפתרון האידיאלי לחולים עם השתלות שיניים שהורו להסיר את שיניהם או לחוות את ההשפעות השליליות של לבישת שיניים תותבות או חסרה אחת או יותר משיניים.

בדרך זו המטופלים משוחזרי שיניים בלתי ניתנות להחלמה, נרקבות או כושלות ומחייכות עם השתלה מיידית, התפקוד פוחת עד 6 חודשים עד שנה לאחר תהליך ההחלמה וללא שימוש בשיניים תותבות רגילות לאחר ההשתלה. טיפול מוצלח מבטיח רמה גבוהה של שביעות רצון מטופלת, שכן המטופל מקבל באותו יום את ניתוח השתל שלו ואת שיניו החדשות.

הליך הטיפול 

הליך כזה הינו טיפול חדשני המאפשר להחליף שיניים נגועים או חסרות באותו היום בפתרון השתלת שיניים קבוע ויפה.

הפונקציה המיידית של ההליך מאפשרת למטופלים לקבל את השיניים החדשות והיפות החדשות שלהם באותו היום אך גם מחליפה שיניים מלאות מעוקלות בארבעה שתלים והשתלות עצם, וחוסכת זמן וכסף. השתלות שיניים מסורתיות לוקחות חודשים רבים של ריפוי איטי עד שהן הופכות לתפקודיות, בעוד שתלים עם כתרים משומרים מספקים שן חלופית חזקה שניתן להשתמש בה באותו היום.

יום אחרי הניתוח

כל מקרה לגופו כמו שכבר הזכרנו, אבל לרוב ביום שאחרי, הרופאים חולצים את השיניים החולות בהרגעה תוך ורידית, מכניסים את השתל ומחברים שיניים זמניות למראה השתל הדנטלי שלך. המטופלים מתעוררים עד לדימום נוח וחוזרים הביתה כשהשיניים התפקודיות שלהם מחוברות לשתל. יום לאחר ניתוח השתל, אתה חוזר הביתה כשהשיניים הזמניות מחוברות לשתלים שלך.

השיניים של הליך חד יומי זה ייחודיות מכיוון שהשיניים התפקודיות הזמניות מוחדרות באותו היום בו קיבלת את השתל הדנטלי.

השתלות שיניים מסורתיות דורשות המתנה לפני שתניחי את הכתרים על השיניים, אך באותו יום יהיה לך חיוך יפה ומלא בפגישה אחת. זו בהחלט פריצת דרך לעתיד רפואת השיניים ודורשי ההשתלות בפרט.

מרפאה המתמחה בהשתלות שיניים

ישנם מרכזי השתלת שיניים עכשווית,  שם מתבצע הליך חדשני המאפשר למטופלים רבים לקבל שיניים באותו היום בו הם מקבלים את השתלת השיניים שלהם. שיטת השתל אמנם דורשת סדרה של ביקורים במשרד במשך מספר חודשים, אך במרפאות השיניים בחולון, מרפאות אלון, תוכלו לחוות באופן מיידי את היתרונות של שיניים מתפקדות במלואן ושירות מקצועי עד הפרט האחרון.

השתלות שיניים קיימות כבר עשרות שנים אך שיניים חלופיות הן כיום טכנולוגיה חדשה המאפשרת למטופלים לקבל שיניים יפות ופונקציונליות בביקור אחד.

זכור שיש שתי קטגוריות של הליכים והתהליך יכול להשתנות. שניהם הליכים דנטליים הניתנים לביצוע מהר ככל שהיית מצפה, ביום אחד בלבד. החלפת כל קשת השן החסרה בתותבת שתל זולה יותר מהחלפה מלאה של השן ברוב המקרים.

בעזרת טכנולוגיית הייצור המתקדמת המשמשת לשחזורי קרמיקה כגון כתרי שיניים, גשרים וציפויים, ניתן לייצר שיניים חלופיות היושבות על שתלי מתכת בזמן קצר מאוד.  רופא השיניים יוצר מודל מדומה של השן כדי להראות למטופל כיצד ייראה החיוך שלו לאחר ההשתלה וכך יותר קל להתחבר ולהבין את התהליך.

מקרים מיוחדים 

אם לשיניים החסרות שלך אין קשתות רצופות, נוכל לבצע שתל שהוא עבודה חלקית כמו תותבת קונבנציונלית, אך קבוע לשיניים סמוכות באמצעות שתלים דנטליים ולא קליפס מתכת. במקום למלא שיניים סמוכות ובריאות לתמיכה בגשר, שתל שיניים בודד שומר על מבנה שיניים בריא ותומך בשיניים סמוכות. רופא שיניים יכול להניח עד ארבעה שתלים על מסרק ולהניח ביניהם תותבת הדלקה וכיבוי.

לסיכום, תבחרו בקפידה את מרפאות השיניים שלכם, לא רק לפי המלצה של חבר. בנוסף, לכו להרגיש את המרפאה, את הנוחות, הנקיון והמקצועיות של אנשי הצוות ורופא השיניים הראשי.

ישנם סיפורים ותקלות שנעשו במרפאות שיניים שונות ברחבי הארץ, חבל שתיהיו אחד מהמקרים האלה, תבחרו נכון ותדאגו לבריאות הפה שלכם בצורה המקסימלית שאפשר.

 

דילוג לתוכן