חברת הסעות בישראל – תיירות בצפון הארץ

לאורך השנים, מגיעות קבוצות רבות של תיירים לישראל אשר רובם מטיילים עם מדריך ואוטובוס צמודים.  מדינת ישראל מרתקת את הבאים אליה ובהחלט ישנם מקומות רבים לראות במגוון דתות, מקומות קדושים ומגוון קהילות שחיות כאן יחד במדינה הקטנה שלנו.

 

לישראל יש מערכת תחבורה ציבורית הולכת וגדלה עם אוטובוסים

רכבות, רכבת קלה ומטרו. התנועה בישראל מבוססת בעיקר על כלי רכב פרטיים, אוטובוסים ורשת רכבות מתרחבת.  למשרד התחבורה  יש אתר אינטרנט עם מידע על שירותי אוטובוסים ורכבות ציבוריים ברחבי הארץ.

בישראל, שדות תעופה רבים ביחס לגודלה אשר הגדול שבהם משרת ערים גדולות ומציע טיסות בינלאומיות. נמל התעופה בן גוריון בתל אביב מטפל ברוב הטיסות הבינלאומיות לישראל וממנה.  נמל התעופה העמוס ביותר במזרח הים התיכון מבחינת מספר הנוסעים הבינלאומי. ישנן גם טיסות פנים סדירות משדה התעופה בן גוריון בתל אביב, חיפה, ראש פינה, רמת הגולן והעיר הדרומית אילת.

כאשר אנו מדברים על קבוצת מטיילים שצריכה באופן צמוד אוטובוס, התחבורה הציבורית פחות תואמת לצרכים אלה. מומלץ לשכור חברת אוטובוסים שתעשה לכם סדר בין כל הנסיעות.  כמו כן, תוכלו להנות מאוטובוס חדש, נקי ולעבור בין האתרים השונים בראש שקט ובטוח.

אוטובוסים הם הדרך הטובה ביותר לחקור את העיר והדרך הבטוחה ביותר לנסוע

התחבורה הציבורית מוגבלת לאחר השקיעה ושישי ושבת אלו ימים עם הרבה הגבלות ובעיות בכל הקשור לשירותים ציבורים. גם כאן היתרון הוא של החברות הפרטיות שיכולות לתת לכם מענה לכל רחבי המדינה וכן, גם בסופשי שבוע לא עוצרת אתכם ואת המשימות שיש לכם להספיק בלוח הזמנים הקצר של אותה קבוצת תיירים.  

 

רשת האוטובוסים נרחבת 

לכל חברת הסעות רצינית, ישנם כמה אופציות של כלי רכב. אוטובוס, מיניבוס או מידיבוס זה רק עניין של בחירה והתאמה לכמות הנוסעים.

מעבר לכך, יש מענה גם לנסיעות אירועים בתוך המדינה או קבוצה שרוצה להתפנק ולהזמין הסעות VIP עם מיניבוסים חדשים שנותנים הרגשה של מעבר להסעה סטנדרטית.

 

ירושלים בירת ישראל 

ירושלים היא בהחלט אחד היעדים המתויירים בישראל, גם בגלל יופיה והייחודית שלה וגם בגלל שהיא מלכדת כמה דתות במקום אחד ויש מגוון של מקומות קדושים בעיר ובסביבתה לבקר בהם. יש אנשים שטוענים שעשרה עד שבועיים זה זמן טוב ומספק לראות את המדינה ולתת לך את ההזדמנות לטייל ולבלות כמה ימים ביעדים התיירותיים העיקריים של ירושלים שברוב המקרים זה מרכז העניינים.

 לקראת הטיול הראשון שלכם בישראל עם קבוצה? כדאי לכם להחליט על חברת ההסעות לפי המלצות של חברים, זה תמיד מועיל ומוריד את סיכויי האכזבה משירות ירוד.

 

אירעו התנגשויות אלימות רבות בין מפגינים וכוחות הביטחון בישראל ובגדה המערבית

המצב בישראל כמעט תמיד מתוח ותיירים רבים מגיעים לישראל עם חששות ופחדים. אותם קבוצות תיירים עוברות  בתל אביב, מזרח ירושלים, העיר העתיקה, שערי העיר העתיקה, חברון ועוד. 
הצתה, ירי ברכב ויידוי אבנים על אנשים וכלי רכב הם אירוע לא מתוכנן שאפשרי בהחלט שיקרה ללא תכנון ויש להערך אליו עם מערך אבטחה ואוטובוסים ממוגנים במקומות החשובים.
תקריות כאלה התרחשו בעבר בכביש 60 (המסלול הראשי המקשר בין ירושלים, שכם וחברון בגדה המערבית) וכביש 443 בין תל אביב לירושלים. תל אביב נשארת עיר בטוחה, אך על המטיילים להיות מודעים לאפשרות של סיכון כזה או אחר וחשוב להכין אותם לפני, זה יקל עליכם. במקרה אחר, מטיילים המנוסים שעשו את הטיול לישראל פעמים רבות, יתרגשו פחות מהמאורעות. 

 

למרות שיש היסטוריה עתיקה באזור

ישראל מדינה חדשה יחסית, בשנת 1948 לאחר תום מלחמת העולם השנייה. אף על פי שתל אביב היא העיר הליברלית ביותר בישראל ואחת הערים הידידותיות להומואים בעולם, היא התפרסמה וזכתה לכינוי "מיאמי" של המזרח התיכון .

חברת הסעות בישראל-תיירות בצפון הארץ

 חברת הסעות בצפון תדאג לכם לחוויה שלא תשכחו, חוויה מהדרך, מהנופים ומחווית נסיעה בטוחה ונוחה.  אזור הצפון מושך תיירים רבים, נופים מרהיבים ואתרים קדושים לבקר בהם שמושכים עניין רב. במשך תקופה ארוכה תוכלו ליהנות מהנוף היפה והירוק של צפון הארץ, דרך מסלולי אופניים יחודים, מצפים יפים, כנרת ועוד. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה גם במספר המכוניות בכבישים, נתון שמעודד עוד יותר שימוש באוטובוסים. הבילוי בצפון הארץ לרוב כולל  קמפינג, קרוונים, מחנות וסוגי תיירות שונים.

 

 

דילוג לתוכן