השוואת יכולות של תונות Time Doctor

Time Doctor היא אפליקציית מעקב זמן ופרודוקטיביות המשרתת כיום מעל 83,000 מנויים ברחבי העולם. מאמר זה הוא הראשון בסדרת מאמרים על Time Doctor ועל פונקציות ניטור הזמן שלו. התמחור מבוסס על מספר המשתמשים שייגשו לאפליקציה והזמן שבו היא זמינה. TimeDoctor מציעה שלוש רמות שונות של מנוי, אך יש תוכנית אחת שתוכלו לקחת המשתמשת ב- Time doctor תמורת 9.99 דולר. מכיוון ש- פונקציות אלה עולות יותר, כמובן ש Time Doctor כמובן מתאים יותר לשרת חברות גדולות יותר שיכולות לשלם עבורן. אם אתה רוצה להשתמש ב- TimeDoctor עם Asana, תזדקק למנוי ל- Asanas, שעולה 9.99 $ לחודש או 20 $ לשנה.

Time Doctor

הוא נהדר אם ברצונך לעקוב אחר ביצועי הצוות שלך בפרויקטים, אך הוא יכול גם להיות כלי מועיל לבניית אמון מול לקוחותיך. ניתן להשתמש בנתוני זמן לשעות בכדי לפתוח בשיחות אודות פרודוקטיביות במשרד ולעודד תיקון עצמי והרהור על אופן העבודה. עובדים מקבלים גם דוחות שימוש זמן משלהם. זה יכול להיות שימושי אם החברה שלך מחייבת לפי שעות וצריכה לענות על שאלות לגבי אופן ההוצאה של העובדים. Toggl שימושי גם כשאתה רוצה לחזות פרויקטים לעתיד, ו- TimeDoctor תמיד נהדר עבורך כשתרצה לעקוב אחר ביצועי הצוות והפרויקטים.

לראות זמן שעובר

הוא פונקציה מרכזית בכל עת – כלי מעקב, ואם זמן המעקב הוא הדרישה היחידה שלך, זמן דוקטור מספיק, גם אם רק קצת משאיר משהו להיות אם אתה חושב שחוסר הפרודוקטיביות של העובדים תהיה הבעיה הגדולה ביותר של החברה שלך, עם הזמן שאבד ופספס מועדים ללא הרף, אז TimeDoctor שווה את המחיר. היא לא מציעה כמה תכונות כמו Toggl, אבל זה עדיין כלי נהדר לניהול זמן לעובדים.

הנה השוואה בין תכונות לפי תכונות שעוזרת לך להחליט איזה כלי

Time Doctor או Hubstaff, מציע את התמורה הטובה ביותר לכסף. לכאורה, שני הכלים נראים דומים לבצע את אותן פונקציות, אך לחפור עמוק יותר מגלה כי TimeDoctor מכה את Hubstaff ברוב הקטגוריות. היתרון הוא שאתה יכול להוריד את הכלי ישירות מאתר האינטרנט שלו, במקום לבקש נתוני גישה לדוא"ל או לקבל הזמנה מהמעסיק שלך.

Time Doctor נוקט גישה חסרת שטות בתמחור, כך שאתה יודע שכשאתה משלם, אתה מקבל הזדמנות לראות את כל מה שהכלי מציע. בסך הכל, התכונות האיכותיות והעלות הנמוכה של טיים דוקטור הופכים את זה לשווה זמן.

במבחן שלנו

הסתכלנו רק על זמן מקוון – תוכנת מעקב שיש לה מעקב זמן כתכונה מקורית. אנו נערוך השוואת תכונות מפורטת שתעזור לך לקבוע איזו אפליקציית מעקב זמן מקוונת מתאימה ביותר לעסק שלך. Toggl היא אפליקציית זמן קציבה, אך בהשוואה ל- Time Doctor היא חסרה תכנון משאבים וחשבונאות.

למרות של Time Doctor יש זמן מעקב

יש לו גם כמה תכונות לשיפור פרודוקטיביות הפרט והצוות. מלבד תכונות רבות שכלים דומים אחרים אינם מציעים, TimeDoctor מציע גם כמה תכונות די סטנדרטיות. מצד שני, Time Doctor מאפשר לך ליצור משימה ולאחר מכן לעקוב אחר הזמן האמיתי שבילית במשימה זו. פונקציונליות זו מאפשרת לך לאזן בין זמן, תקציב ומשאבי אנוש. בנוסף לאפשרות לעקוב אחר זמנך מבלי להפריע לזרימת העבודה שלך, ניתן לשלב אותו גם בכלים אחרים כגון Google Docs, Microsoft Word, Excel, Google Drive, Dropbox או Google Calendar.

תוכל גם להשתמש באפליקציית שולחן העבודה של Time Doctor

כדי לראות כיצד העובדים שלך מבלים את זמנם במצב לא מקוון ולעקוב אחר המיקום הגיאוגרפי שלהם כאשר אתה מפעיל את האפליקציה לנייד. TimeDoctor שולח לך דיווח יומי אודות הזמן והפעילויות של חברי הצוות שלך, מה שמקל על סקירת הזמן הייצרני שלך. אתה מקבל סקירה בזמן אמת על האופן שבו אתה והצוותים שלך מבלים זמן ודוחות זמן על סמך הזמן שאתה עוקב אחריו .

Time Doctor משתלב עם Zapier, שמאפשר לך בתורו להתחבר למאות תוכניות אחרות. כולכם בוחרים באחד מהיישומים האחרים בהם אתם משתמשים, וכולכם משלבים אותם ב- Time Doctor.

לדיווח

Time Doctor כולל אפליקציה למחשבים שולחניים המיועדת בעיקר למעקב אחר זמן, אך משולבת גם בכלים כך שתוכלו לראות את הזמן שלכם – מעקב אחר נתונים בכלי ניהול הפרויקטים שלכם. כדי לעקוב אחר הזמן המשתמשים מורידים את אפליקציות שולחן העבודה של TimeDoctor, אשר מעקב כמה זמן הם משקיעים בעבודה על פרויקט מסוים. Zeitdoctor מקדם מאוד תכונת מעקב אחר כתובות אתרים בתוך היישום שעוקבת אחר כמה זמן עובדים משקיעים באפליקציות ובאתרים שונים.

מעסיקים אוהבים את העובדה שהם יכולים להשתמש ב- Time Doctor

כדי עקוב אחר ה צריכת זמן של עובדים, אך היא משתמשת בצורה שונה מאוד לטיפול בבעיה. במקום לעקוב אחר זמן העבודה בצורה מדויקת, הוא עוצר את מדידת הזמן כשאין פעילות של מקלדת או עכבר למשך זמן מה, וזה נותן למשתמשים את האפשרות לעקוב אחר זמן העבודה. אם תחליט להשתמש בו למעקב אחר שעות העבודה חשוב להעריך ולהשיג את כוח הקנייה של העובדים – כך שהעובדים יבינו מדוע מעקב צמוד כל כך אחר פעילויותיהם. תכונת המעקב אחר כתובות אתרים בתוך היישום של TimeDoctor מפשטת את ניהול הזמן על ידי מתן גישה קלה למשתמשים -כלי להשתמש בכדי לעקוב אחר שעות העבודה במקום לעקוב אחריהם.

דילוג לתוכן