השוואה בין תוכנות דרופשיפינג

DS Comparison הוא אתר המאפשר לך להשוות בין תוכנות דרופשיפינג כדי להחליט איזה כלי מתאים ביותר לצרכים האישיים שלך. במאמר זה נשווה כמה מהתוספים הטובים ביותר ל- WooCommerce Dropshipping שיעזרו לכם למצוא פיתרון טוב לעסק שלכם. כדי לעזור לנו לבחור את תוכנת הדרופשיוט המתאימה לעסק שלנו, צמצמנו אותה לעשרה כלים שימושיים שתוכלו להשתמש בהם. DS Comparison היה אחד מאותם אתרים שאפשרו לנו להשוות – השוו את תוכנת Drop Shipping ותוכנת DropsHippening כדי להחליט אילו כלים מתאימים לכם ביותר ולצרכים שלכם.

הבחירה בחברת דרופשיפינג הטובה ביותר תלויה בסוג המוצר שאתה רוצה להציע ללקוחות שלך, עד כמה הספקים שלהם טובים וכמה הם מתאימים לאלמנטים שכבר יש לך באתר שלך.

דרופשיפינג מקלה על המוכרים לפתוח חנות מסחר אלקטרוני מכיוון שהם לא צריכים לייצר מוצרים

לשמור על מלאי או לעבד משלוחים. Dropshipped על ידי Shopify היא אופציה נהדרת עבור מוכרים שרוצים למכור דרך אתר האינטרנט שלהם ולהימנע מחזקה ומשלוח מלאי עליו. תוכלו להשוות גם עם אמזון או FBA אם אתם מחפשים פריט מסוים שאתם רוצים למכור מכיוון שיהיו לכם הרבה אנשים שרוצים הכל במקום אחד. זה גם מקל וחסכוני יותר עבור המוכר לייצר את המוצר, לשמור על מלאי ולעבד משלוחים, מכיוון שהוא או היא אינם זקוקים לשימוש בשירות משלוחים של צד שלישי כגון UPS או FedEx.

דרופשיפינג הופך להרבה יותר קל לאחר שמצאת את המוצר הנכון למכור, מכיוון שמילוי אוטומטי ומשלוח, כמו גם היכולת למשלוח, אפשריים.

בחירה ב- OpenCart כפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך ב- dropshipping מעניקה לך גישה למגוון רחב של תכונות

כולל אפשרויות משלוח, הגשמה ומסירה. בעזרת תכונות אלה תוכלו למכור את המוצרים שלכם במגוון שווקים, מארצות הברית, קנדה, אירופה, אסיה, אפריקה, אוסטרליה, המזרח התיכון ואפריקה. במילים אחרות, תוכנת דרופשיוט אוטומטית מאפשרת לך ליהנות מכל היתרונות של dropsHipping ולא לדאוג לצד הטכני של העסק שלך. העובדה שניתן להוריד אותו באמצעות הפלאגינים הנוחים של אורדורואה מאפשרת לך לשלוט במלוא העסקים שלך ב- dropshipping בכמה לחיצות בלבד.

התמחור שלב אחר שלב נותן לך גישה ליותר מספקי Shopify

ותמחור האפליקציה מבוסס על מספר הפריטים המופיעים באתר שלך. בנוסף, ב- eBay אתה יכול להשתמש באמזון, המשמשת כמקור dropsHipping שלך, אך במקום לגבות עמלה, אני יכול להשתמש בה כמקור dropsHipping שלי. בנוסף, ניתן להשתמש באפליקציית הצגת המחירים שלכם גם עם פלטפורמת המסחר האלקטרוני של eBay לתוכנות DropHip אוטומטיות כמו DropHip של אמזון.

יש לך את תוכנת dropsHip של אמזון, שיכולה גם לקחת על עצמה משימות קטנות יותר ולעזור להפוך את כל תהליך הטיפה לאוטומטי. יחד עם כלי המסחר האלקטרוני שבו אתה משתמש, יש לך את כל הדברים החיוניים שאתה צריך כדי לפתוח עסק דרופשיפינג.

נכון שמג'נטו מציעה את הפיתרון הטוב ביותר לדרופשיפינג לפונקציות של סחר אלקטרוני כמו זרוק משלוח

ניהול מסחר אלקטרוני ו- dropsHip 101. יש קורס ללמוד כיצד לפתוח עסק עם dropshooting עם Shopify, ו זה בחינם. AliDropship, כמו כל פיתרון מסחר אלקטרוני אחר, מספק משאבים והוראות יעילים שיאפשרו לכם להפעיל חנות טיפה-מוצלחת ללא בעיות.

התוכנית המומלצת תהיה קלה לשימוש באמצעות תוכנת מלאי המשלבת ניהול מלאי למכירות B2B ו- B 2C

אם אתה מפעיל תוכנת דרופשיפינג, ודא שאתה משתמש בתוכנת ספק שמספקת לך את הכלים להצליח. חלק מתוכנות הדרופשיוט משתלבות בפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך, בעוד שתוכנות משלוח מסוימות אינן משולבות בפלטפורמת מסחר אלקטרוני, לכן אתה שומר את המלאי שלך במקום במקום למסור אותו.

אוברלו היא טיפת שירות מלאה. תוכנה המאפשרת לך לבנות חנות מקוונת, להוסיף מוצרים חדשים, לערוך תיאורי פריטים ולבנות קשרים עם ספקים. זה כולל ייבוא מוצרים בלחיצה, תמיכה סיטונאית, תמיכה למתחילים שרק התחילו, ומגוון תכונות אחרות.

כדי להתחיל ב- dropshipping, אתה זקוק לתוכנת מסחר אלקטרוני ולאתר שבו תוכל למכור את המוצרים שלך. עסקי דרופ-שוט שלהם יתבססו על היכולת לעבוד עם מגוון פלטפורמות שונות של ירידת משלוח כגון Shopify ו- Oberlo. המשך לקרוא אם אתה שוקל שופיפי לצורך טיפולי שיפוט וצריך לדעת את היתרונות והחסרונות של השימוש בו וכיצד להקים את האפליקציה הטובה ביותר שתוכל להשתמש בה לרכישת מלאי עבור העסק שלך. התחל בללמוד את הפרטים הקטנים של הנשירה בפלטפורמת Shopified, כך שתוכל ללמוד מתי ואיפה זה הכי מתאים לך ומה שאתה עושה.

גם אתם יכולים להתגבר על המגבלות הללו ולקחת את אימפריית הדרופשיפינג לשלב הבא בעזרת Oberlo, Shopify ותוכנות נשירה אחרות.

דילוג לתוכן