הסדרות הנוסטלגיות שחייבים לצפות בהן שוב

הסדרות הנוסטלגיות שחייבים לצפות בהן שוב

בעידן הטכנולוגי של היום רובנו נחשפים למספר רב של תכנים טלוויזיוניים במספר פלטפורמות שונות ומגוונות. למרות הגיוון הרב, צופים רבים מעידים על כך שככל שהמגוון הולך וגדל כך איכות התוכן לרוב יורדת. למרות שאנו צרכני תרבות חדשנית ומהירה, חשוב לשמור כי אנו ויקירינו ניחשף לתכנים חינוכיים אשר יכולים להיטיב עם הידע האישי שלנו.

למרות העלייה בהיצע בתחום הסטרימינג ותוכניות הטלוויזיה, אנו מוצאים את עצמנו רוצים לחזור ולצפות בתוכניות הנוסטלגיות מתקופת הילדות שלנו. לכולנו יש זיכרון מתוק מסדרה אהובה, מדמויות מפורסמות ומתכנים נוסטלגיים שמשאירים לנו טעם של עוד. גם עבור הילדים שלנו, חשובה החשיפה לתכני איכות שיכולים גם להעשיר את עולם התוכן של הילדים וגם לייצר מכנה משותף עם הוריהם או אחיהם הגדולים. החדשות המשמחות הן שתוכניות הילדות שלנו (ארתור, הפיג'מות, אדומות, שוברי גלים וכדומה) עדיין זמינות לצפייה כך שאנו יכולים להמשיך ולהנות מצפייה של סדרות נוסטלגיות.

הפיג'מות – מדובר בסדרה קומית לילדים ובני נוער המספרת את סיפורם של חברי להקה כושלת "הפיג'מות" העוברת להתגורר בתל אביב. הסדרה החלה להיות משודרת בשנת 2003 ונמשכה כ-9 עונות עד לסיומה בשנת 2015. מקים הלהקה והסולן (אילן רוזנפלד), המתופף (עודד פז) והגיטריסט (קובי פרג') מתגוררים ברחוב מזא"ה פינת מאפו מעל מסעדת המבורגרים כושלת בניהול גרי מנדלבאום. בהמשך הסדרה הדמויות חוות מספר אירועים משונים אשר מייצרות סיטואציות קומיות במיוחד.

האי –  מדובר בסדרת דרמה ומדע בדיוני לנוער וילדים אשר שודרה בערוץ הילדים. הסדרה מדברת על חבורת ילדים שתפקידם הוא להציל את העולם מפגיעה של אסטרואיד בכדור הארץ. הסדרה צברה קהל מעריצים רב והפכה להיות אחת הסדרות הפופולריות בישראל באותן שנים.

השמינייה – סדרת נוער העוסקת בדרמה ובמדע בדיוני. שמונה נערים בעלי יכולות חשיבה מפותחת במיוחד מתאחדים ויחדיו פותרים חידות ומשימות שונות, זאת לצד אהבות, אכזבות ומערכות יחסים מתוסבכות. מדובר באחת הסדרות המוכרות ואהובות על הקהל הישראלי שכן גם כיום, לאחר תום השידורים, מדובר באחת הסדרות המפורסמות ביותר בקרב בני הנוער.

גאליס – סדרת נעורים ישראלית העוסקת במחנה קיץ ששמו "גאליס". במסגרת המחנה החניכים עוברים שלל הרפתקאות, משימות, אהבות חדשות ומשברים חברתיים. לסדרה יש מספר עונות ומגוון רחב של דמויות אליהן כל בן נוער יכול להתחבר ולהזדהות.

ארתור – מדובר בסדרת האנימציה המוכרת והוותיקה ביותר עבור בני נוער. הסדרה מבוססת על סדרת ספרים לבני נוער ושודרה במספר רב של מדינות ברחבי העולם. לסדרה יש 25 עונות כאשר האחרונה שודרה בשנת 2022. הסדרה עוסקת בהתפתחות עולם התוכן של ילדים לאורך גיל ההתבגרות ומייצרת קשר בין הצופה לבין העלילה המתפתחת.

אז איפה אפשר לצפות בכל התכנים הללו?

את תוכניות הנוער הנוסטלגיות, המוכרות והאהובות ניתן לראות באתר ביגי. מדובר בשירות סטרימינג חדשני אשר פונה בעיקר לקהל בני הנוער והילדים. מדובר בסטרימינג המשדר תוכניות נוער עם כל הכוכבים של ביגי כמו הפיג'מות, ששטוס, השמינייה, גאליס ותוכניות נוספות בהם משתתפים כל הכוכבים של ערוץ הילדים. מדובר בשירות חינוכי שכן באמצעותו ילדיכם יכולים גם ללמוד מתכנים לימודיים וגם ליהנות מתוכן המותאם לגילם.

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן