המדריך למציאת נעל העבודה המושלמת

המותג REDBACK ידוע באפשרויות נעלי העבודה שלהם וכל סוג נעל שונה בנראות, שונה בצבע, סוג העור ונתוני הבטיחות. להיט מגפי העבודה האוסטרליות כבש את ישראל כבר לפני מספר שנים, אך עדין ממשיכים לשדרג ולהוציא דגמים שונים שהחברות נותנת התייחסות גם לאופנה ולנראות ולא רק כנעלי עבודה. 
לא חייב להיות חקלאי או לעבוד במקום מלוכלך, כיום אנשים רבים רוכשים את המגפים האוסטרליות כפריט אופנתי לכל דבר.

 

 זוג מגפי עבודה מתאימים היטב

ישנם נעלי עבודה עם שרוכים והידוק והמטרה היא לעזור לשמור על כף הרגל שלך ולמנוע שלפוחיות מסיבות שונות. הנעליים שלך פועלות בצורה הטובה ביותר כשהן יושבות ומתפקדות כהרחבה של כף הרגל שלך, במקום להחליק מסביב. זה עוזר לגרום לנעליים להרגיש בנוח על הרגליים, גם אם הן גדולות.  כשאתה עומד על הרגליים כל יום, התאמה של נעל יכולה לעשות את כל ההבדל לפרודוקטיביות ולמורל שלך. יש כמה דרכים לעזור לרגליים שלך למצוא זוג נעליים שמתאימות היטב ובצורה מושלמת. עם זאת, נעליים עלולות לגרום לבעיות בכף הרגל, אז כדאי לחקור ולנסות כמה זוגות בשלבי המדידה כדי להבטיח שהנעליים המשרדיות הטובות ביותר מתאימות בצורה מושלמת לרגליך.

הדרך הטובה ביותר לחסוך כאב

הדרך הטובה ביותר לוודא שהרגליים שלך לא יכאבו לאחר יום ארוך העבודה היא לוודא שמגפי העבודה שלך מתאימים כראוי. בעת רכישת נעלי עבודה, במיוחד שמדובר מהסוג עם פלדה בקצה הנעל, חשוב שההתאמה תיהיה טובה. כמו כן, חשוב שהנעליים שלך יספקו נוחות ותפקוד, במיוחד אם מדובר במקצוע שדורש זאת והן צריכות לספק הגנה נוספת מפני אלמנטים וסכנות אחרות הקשורות לעבודה.

דגש נוסף חשוב הוא מדרסים, חשוב לבדוק היטב כל כאב שיש לכם ברגל ואם האורטופד או איש מקצוע אחר המליץ לכם על מדרס, כדאי לכם להתייחס לזה בכובד ראש, זו הבריאות שלכם.

 

ההשקעה בנעל עבודה איכותית – אידיאלית לתנאי עבודה

תפקיד הנעל הוא חשוב וקריטי לבריאות שלכם ולנזקים עתיידים שיבואו. הנעל מגנה על כפות הרגליים ומבטיחה שיום העבודה יהיה קצת יותר רגוע, שהרגליים יהיו נוחות, יבשות ונתמכות היטב. הנעליים הנכונות יכולות לעזור לשמור על בריאות הרגליים, להקל על הפעילות הגופנית ולהגן על הגוף מפני פציעה. באופן דומה אתה יכול להיות יותר נוח ופעיל בשגרת היום שלך, שיהיו מתאימות לסוג הפעילות, מתאימות לבעיית הרגליים שלך אם ישנםכאלה ועוד.

בין אם אתה נועל נעליים אופנתיות או מגפי פלדה, זוג מגפי העבודה המושלם יכול לעשות את כל ההבדל ביום שלך, בכל ההיבטים. בין אם אתה צריך לנעול נעל מסוימת לעבודה, זו הבחירה שלך איך אתה זז והולך, ואתה רוצה שהנעליים שאתה נועל כל יום יהיו נוחות. בין אם אתה נועל מגפי פלדה או נעלי בלט כדי להתאמן, אתה רוצה שהרגליים שלך יהיו נוחות יותר לאורך היום.

כשאתה עובד עם הרגליים שלך, נעליים יכולות להיות חבר או אויב שלך, אז הנה ארבעה דברים שכדאי לחפש בעת רכישת נעליים חדשות למשרד. מציאת נעלי העבודה הטובות ביותר מתחילה בגילוי מה עובד הכי טוב עבור התעשייה שלך.

כדי להקל על כאבי כף הרגל, הברכיים והגב, עליך לוודא שנעלי העבודה שלך יציבות ותומכות. קח זמן כדי להשיג את המגפיים הנכונות עבורכם או עבור העובדים שלכם.

 

למצוא את המידה שלך בחברת  נעליים מסוימת

ידוע כבר לכולם שבכל חברה אתם צריכים להתאים את המידה עבורכם ואין מידה גלובלית לכל החברות.

חשוב להבין, אתה יכול לקנות שני זוגות מגפיים בכל מידה, אבל אתה צריך לקנות זוג מגפיים שמתאימים לכף הרגל שלך במדויק ולא בערך.

יש מידה אירופאית ומידה אמריקאית, חשוב לשים לב שאתם מבינים נכון מה המידה שלכם בעת ההזמנה או רכישה בחנות עצמה. כמו כן, מומלץ לבדוק אם הנעליים בנויות עם תמיכת קשת מינימלית, ייתכן שיהיה עליך להוסיף עוד זוג מדרסים כדי שתוכל לנעול אותם בנוחות מושלמת

מעבר לזה, חשוב לוודא שאתה מרים את הנעליים האלה ומוודא שאתה יכול לעבוד יום אחר יום וזה לא סתם נח כרגע. אם אתה מחפש נעל בטיחותית, חשוב שנעל עבודה עם פלדה נמוכה נוחה ומסוגננת, עם הרבה מקום לאצבעות הרגליים לנוע בחופשיות. בעיות רבות ומגוונות יש לבני האדם עם הרגליים שלהם, אחד מהם זה כאשר עקב אחד נמוך מהשני ואין סימטריה בין כפות הרגליים. 

פעמים רבות, אנשים מגלים שיש להם בעיה רק אשר פונים לבדיקה אצל איש מקצוע ומוצאים מענה ראוי.

 

נראות הנעל וההשפעה על המראה החיצוני

זוג נעלי עבודה אופנתי לנשים יכול להגדיר בדיוק את המסר שאתם רוצות להעביר.  בסביבה עסקית מתאימה, זוג נעלי עבודה נשיות של עם דגשים מסוגננים, כריות ומיטה נשלפת. נעלי רד בק הפכו להיות חלק מהאופנה, גם בקרב נשים, אפילו במשרדים ומקומות עבודה רשמיים. מעבר לגובה שהנעל מעניקה, העמידה שלך מרשימה יותר ולבישת מגף תמיד נראה רציני יותר, כל עוד הם נקיות ולא מלאות בלכלוך. 

מדריך התאמה

על מנת לשמור אותך בנעליים הטובות ביותר עבור כפות הרגליים והבהונות, תרצה להתחיל במציאת הנעל בגודל המתאים. כדי לעשות זאת תצטרך למדוד כמה נקודות חשובות על בהונותיך.

המדידה הראשונה שתצטרך לבצע היא אורך הבוהן הגדולה שלך. כל שעליך לעשות הוא למקם סרגל לאורך החלק הפנימי של כף הרגל שלך סביב החלק הארוך ביותר של הבוהן הגדולה שלך. זה יגיד לך כמה זמן הבוהן הגדולה שלך.

לאחר מכן, תסתכל כמה מרווח יש בין הבוהן שלך לקצה הנעל שלך. כדי לוודא שלנעליים שלך יש מספיק מקום לתנועה, תרצה לוודא שיש לא פחות מ-1/2 אינץ' של מרווח בין הבוהן לקצה הנעל שלך. אם הנעליים שלך ארוכות מכפות הרגליים שלך, תרצה למדוד מקצה הנעל שלך למקום שבו מתחיל הגב.

לבסוף, מדוד מהקרסול שלך איפה הנעל שלך יושבת על גב כף הרגל שלך למקום שבו החלק האחורי של הקרסול שלך פוגש את שאר הנעל. אם יש יותר מחצי סנטימטר של רווח מקצה הבוהן והקרסול, הנעל לא מספיק גדולה.

 

המגף האוסטרלי ויתרונותיו

ישנם כמה חברות המייבאות לישראל את המגפים האוסטרליות בסוגים, צבעים ומחירים שונים.
רבים בישראל, הולכים במשך שנים ארוכות רק עם נעלי הרדבק בטענה שסוליית הסיליקון היא הטובה ביותר, מתאימה לעבודה במים, בוץ ולעוד המון סיטואציות.
בנוסף, הפרט החשוב ביותר של מגפי העבודה הוא השליפה המהירה. אתה יכול לחזור לביתך ותוך שניה להיות ללא נעליים בנוחות מלאה וללא עצבים על השרוכים, בקיצור הבחירה המושלמת.

מעבר לנוחות המושלמת של המגפים האוסטרליות, הם נראות טוב, משתלבות יפה עם בגדים רבים ותוך תקופת זמן קצרה אפשר להתרגל אליהם ופשוט לא להחליף אף פעם.

 

 

דילוג לתוכן