המדריך המלא ליולדת

להיות הורים זו משימה לא פשוטה

כאשר אתם בתהליך היריון של כמה חודשים והחלטתם להתחיל לתכנן את העתיד שלכם עם הילד או הילדה שתגיע לעולם, כדאי לעשות זאת עם רשימה מסודרת, ייעוץ חברים ובעצם כל כלי שיעזור לכם לעמוד במשימה בצורה הטובה ביותר ולא לשכוח כלום מאחור.

מעבר לתחום הציוד כמו עגלות, שידת החתלה ועוד כדאי להתכונן מראש ולהכין גם את הנפש. כיום ישנן סדנאות שונות להורים שיכינו אותם בצורה המיטבית לרגע הזה. הורים רבים סביבכם כבר עברו את התהליך ושווה להתייעץ איתם, מה חשוב ומה אפשר לוותר ולהסתדר בלעדיו.

בקרוב תגיע סיטואציה שאתם בשלבי היריון מתקדמים ובחודשים אלה כדאי להיות עם היד על הדופק, בהשגחה הנכונה והחשוב ביותר להיות מוכנים לכאבים, צירים ולהיות ערוכים לסבלנות רבה מכל הסובבבים את האמא העתידית.

 

בחירת השם לילד

בחירת השם הוא בהחלט טקס שמתמשך לכמה חודשים, המלווה התייעצות במשפחה, חברים והכרות עם מגוון רחב מאוד של אפשרויות שמוצגות לכם, ההורים.

בנושא זה, אין יותר מדי טיפים ובחירת שם היא בהחלט צעד חשוב מכיוון שהילד או הילדה שלכם ישאו אותו לכל חייהם. יש רעש גדול סביב בחירת השם ולפעמים זה מאבד שליטה ואתם שוכחים את הדרך ואת הפרט החשוב, שרק אתם מחליטים ובסוף ייבחר השם שהכי מתאים לו לדעתכם.

במקרים שונים ברחבי העולם, ילדים שנהפכו לנערים והגיעו לגיל בו מותר להחליף את שמם, עשו זאת והכל בסדר! חשוב להבין שהשם נתן לילד/ה בבחירה של ההורים אבל מה שחשוב בסוף הדרך, זה שיהיה לו טוב והוא ירגיש שהוא אוהב את השם שלו. אם לא כך הדבר, יש פתרון וזו לא מילה גסה, לאכזבה הורית אין מקום במגרש הזה וטובת הילד מעל הכל.

 

שינוי שם הילד בעתיד

כאשר ילד מגיע לגיל מסוים ורוצה לשנות את שמו יש לעשות זאת לפי הצעדים הדרושים. כדי להחליף שם אחד בשם אחר יש לעשות כמה צעדים משפטים ולעבוד לפי החוקים, כמובן שבכל מדינה החוקים מעט שונים ויש לשים לב לעשות את כל הצעדים כמו שצריך עד לסיום התהליך.

 

להיות אמא זה מקצוע

רבקה בקס בורוקי היא מייסדת תנועת הבריאות, אם לחמישה ילדים, מנחת טלוויזיה, מדריכת מדיטציה,יוגה ודולה ללידה. באמצעות הכלים, הסיפורים והתרגילים, רבקה, כאם, מציעה לך תמיכה בכל מה שהחיים יפריעו לך. כמו רבקה ישנן עוד רבות וטובות וכיום שהכל נגיש לנו ברשתות החברתיות ובטלפון הנייד החיים קלים יותר וכל המידע נמצא במרחק של לחיצה אחת.

אמא וההשפעה שלה 

במיוחד אמהות, הן בלב המשפחות והקהילות שלנו. תפקיד האם הוא קריטי להרמוניה ביתית ולרווחה כללית. אמהות רבות משתמשות בשיטות ריפוי, כך שנוכל לרתום את העוצמה המדהימה של שמנים אתריים לדוגמא לטובת התגברות על הדאגות העיקריות שיש לך כאם.

אם גודל המשפחה שלך משתנה במהלך התקופה הרלוונטית (למשל לאחר לידת ילד), חישוב גודל המשפחה הנוכחי שלך לא ייתן לך אומדן מדויק של ההכנסה הדרושה ויש פערי הבנה בנושא זה במקרים רבים. גודל המשפחה שלך עשוי להשתנות במהלך תהליך הבקשה, וגם דרישות ההכנסה שעליהן עליך לעמוד יכולות להשתנות.

 

דילוג לתוכן