הארגז שכל בעל מקצוע חייב לאחסון כלי עבודה

 

הארגז שכל בעל מקצוע חייב לאחסון כלי עבודה

בעלי מקצוע שונים משתמשים בעבודתם במגוון של כלי עבודה. כדי שיהיה סדר במבחר העצום של כלי העבודה השונים, סוגי מסמרים, ברגים והחלקים השונים שכל איש מקצוע משתמש בעבודתו. ארגז כלים הוא האופציה הכדאית ביותר עבורו כדי שלא יאבד זמן יקר בעת העבודה בחיפושים אחרי הכלי או כל חלק אחר שהוא זקוק לו לשם ביצוע העבודה. קיימים סוגים שונים של ארגזי כלים, לכל אחד מהארגזים יש תאים רבים ומגירות בגדלים שונים לאחסון מסודר של הפריטים השונים.

מגוון של ארגזי כלים

קיימים סוגים שונים של ארגזי כלים, כמו ארגז כלים מילווקי אשר קיים בכמה גדלים, ארגז כלים לכלי עבודה חשמליים עבור בעלי מקצוע אשר משתמשים עם כלי עבודה חשמליים או נטענים. זהו ארגז בשילוב עמדת עבודה שיש בו ארגז כלים המחובר לעגלה שתנוע בקלות את ארגז הכלים.

לארגון כלי העבודה קיים סט שלושה ארגזי מילווקי עם גלגלים – ארגז כלים מיועד לשימוש בתנאי עבודה קשים. עם תכנון פולימר העמיד בפני זעזועים ארגז הכלים מיועד לבעלי מקצוע העובדים באתרי בניין. הארגז ישמור על הכלים בעת הגשמים ופגעי מזג האוויר. ארגז כלים גדול מילווקי הכולל מנעול מספרים כדי למנוע גניבת הכלים מהארגז.

קיימים גם ארגזי כלים גדולים ניידים לארגון מגוון רחב של כלי העבודה, אשר מאובזרים בכלי עבודה שונים. כמו כן ארגז פתוח מילווקי הוא שייך למערכת אחסון מודולרית רב תכליתית העמידה בתעשייה. ארגז PACKOUT העשוי מפולימרים העמידים בפני פגיעות. הארגז תואם את כל האחסון של כלי העבודה השונים. הוא מאפשר להתאים אישית ולבנות מערכת אחסון המתאימה לבעל המקצוע, בעל קיבולת של 50 ק"ג ואפשר לתלות אותו בעזרת נקודות תלייה אחוריות המובנות בו.

תיקי גב לאחסון כלי עבודה

גם תיקי גב המיועדים לאחסון כלי העבודה חיוניים עבור בעלי מקצוע שונים, תיק גב לכלי עבודה מילווקי הכוללים 22 כיסים כולל תא עבור מחשב נייד ומוצרי אלקטרוניקה שונים. התיק עשוי ממבנה קשיח עם ניילון בליסטי, בסיס התיק יצוק חזק כדי לאפשר לתיק לעמוד יציב. התיק עמיד בפני נזקים העלולים להיווצר באתרי עבודה. יש לו רצועת גב נוחה ונשיאה פדים נושמים ונוחים.

תיק עבודה גדול סגור מילווקי הוא תיק גב עבור כלי עבודה מקצועי בעל מבנה קשיח עשוי ניילון בליסטי בסיס התיק יצוק לחזק לאפשר עמידה יציבה. התיק מתאים גם לנשיאה של מחשבים ניידים וטאבלטים רצועות התיק משולבות פדים נוחים לשימוש נוח בעת העבודה.

התיק כולל 35 כיסים שונים לאחסון פריטים בגדלים שונים והוא תיק מעוצב בכיס צד לאחסון בקבוק שתייה. תיקי כלים מילווקי מתאימים לאחסון כלי עבודה והם קיימים בגדלים שונים 40 ס"מ 35 ס"מ 50 ס"מ 80 ס"מ הכוללים מנעול מספרים לוקר.

 

 

דילוג לתוכן