דרופשיפינג מאלי אקספרס

אם אתה רוצה להיות יזם של מסחר אלקטרוני, דרופשיפינג היא אחת השיטות הקלות ביותר שאתה יכול להשתמש בהן לפתיחת העסק המקוון שלך. בין אם אתה רק מתחיל את העסק שלך ב- eCommerce, ותיק מנוסה שמחפש מודל עסקי חדש, או משתמש ב- Shopify, AliExpress או Dropshippe, יצרנו עבורך את המדריך האולטימטיבי לעסקי dropshooting.

אם אתה משתמש ב- BigCommerce

אתה יכול להשתמש באפליקציית Dropshipping AliExpress כדי להקים את החנות שלך. אתה יכול להתחיל למכור עכשיו, או אם אתה משתמש ב- Oberlo, אפליקציה שמתחברת ל- Ali Express, לפתוח חנות נפתחת, לייבא את המוצרים שלך ל- Ali Express ולהתכונן להקמתם. כדי להביע את עלי, ראשית עליך להקים חנות ולהיות איפה למכור את הסחורה שלך (אמזון, eBay וכו ').

כעת ייבא את המוצרים שלך ישירות לחנות AliExpress והתחל להשתמש בתוסף CS – עלי אקספרס Dropshipping – שנוסף על ידי CS ו- Aliexpress. ייבאת מוצרים מ- Aliexpress, Shopify או מכל חנות Dropshipped אחרת וכעת אתה מייבא אותם ישירות לחנות המהירה עלי.

כאמור לעיל

שירות משלוחי ההפלגה הוא סופר פשוט מכיוון שכל הספקים שלנו כבר עבדו עם משלוחי זריקה ומוכנים לעבוד איתך אם אתה זקוק לו. Dropshipped הוא מקור הולך וגדל, מה שאומר שרבים מהספקים באליאקספרס רגילים מאוד לעבוד בעסקי דרופשיפינג, והם שואפים להפוך את התהליך לחלק ככל האפשר.

אם אתה בעסקי דרופשיפינג וצריך מדריך למציאת הספקים הטובים ביותר של דרופשיפינג, אתה נמצא במקום הנכון. שירות לקוחות טוב ב- dropsHipped הוא שעושה מוניטין טוב ושומר על הלקוחות בעסק שלך.

אם ברצונך להעמיק יותר כיצד ליצור חנות Dropshipped של Shopify משלך

אני ממליץ לך לקרוא מאמר זה כאן. אתה יכול לעקוב אחר המדריך שלב אחר שלב כדי ליצור חנות משלך AliExpress Dropshipping עד שנת 2021, ואם אתה מוצא מוצר עלי אקספרס שרצית למכור בחנות שלך, אז הגיע הזמן ללמוד עוד על איך תמצא את AliExpress הטובים ביותר. ספקי DropsHipped. דבר אחד שיש לשים לב אליו: שום מדריך מלא לא ידריך אותך בכל דבר, אבל אתחיל לענות על כל השאלות שיש לך לגבי shopify, עלי express או כל נושא אחר שקשור ל- Aliexpress. אני אדריך אותך צעד אחר צעד במדרגות כשפתחתי את עצמי Aliexpress משלי חנויות ירך ואיך זה עובד.

תוכל למצוא כל מיני ספקי דרופשיפינג כמעט לכל סוג מוצר שתרצה למכור בחנות Shopify שלך. עיין באחת מחנויות האפליקציות Shopified ומצא ספק המאפשר לך לרכוש את המוצרים שלך מ- AliExpress.

ספקים ב- Aliexpress מגיעים בכל הצורות והגדלים

והספקים לא צריכים להיות חיוניים אם אתה מנסה לבנות עסק מסחר אלקטרוני מצליח עם Dropshipping של AliExpress. הדרך הטובה ביותר להתחיל לשחרר את עלי אקספרס היא למצוא כמה ספקים שעובדים אצלך ונשארים איתם. בתור איש מכירות לכל החיים, היה לי קשר עם ספקי זריקות רבות, שמהם בסופו של דבר עשיתי עסקים. אז הגישה הטובה ביותר היא לא לבחור רק קומץ ספקים שאתה יכול לסמוך עליהם, אלא לבחור תמיד בחוכמה ולבטל את עצמם מהם בעצמך.

עליבאבא יכולה לשמש כמקור לספקים שבסיסם בדרך כלל בסין ויכולה להציע מוצרים לחברות היוצאות מעסקי המשלוחים

מרכז Dropshipped AliExpress גם עוזר לך למצוא ספקי דרופשיפינג חדשים ב- Ali Express. בכל פעם שאתה מנתח מוצר, אתה יכול לראות את כל החנויות והקישורים של הספקים באזור החנות.

כאמור לעיל, אתה הסוכן הראשון למשלוח AliExpress שזקוק למוצר אמיתי אחד בלבד כדי לשלוח ברווח. אם אתה מתמקד בתחרות, קל לראות שהיא תציע או יכולה להציע מוצרי עלי אקספרס באמזון, גם אם הם בפרמיה.

Dropshipping של WooCommerce

הוא מעט זול יותר ומתחיל מ- $ 49 לשימוש באתר בודד, אך אם לא אכפת לך למשלוח, אנשי מקצוע ב- WooCommerce ישתמשו בו בעד פרו. אז בדקו את הרשימה הזו, רשמו את המוצרים שמתאימים לנישת המשלוחים הרצויה שלכם, והיכנסו ישירות למרכז השמטה AliExpress כדי למצוא את הספקים והחנויות הטובים ביותר. לשם כך, ראשית עליך לפקוח עין על מה שהספקים שלך יכולים להציע לך. זוהי אפשרות המשלוח המושלמת שתעזור לך להשיג הצלחה במסחר אלקטרוני ושביעות רצון גבוהה של לקוחות כאשר אתה מפיל את הקניות עם עלי אקספרס.

אם אינך רוצה להשתמש ב- Shopify

אך עדיין רוצה פלטפורמת מסחר אלקטרוני לחנות ה- dropshipping שלך, אני ממליץ לך לקרוא את 13 החלופות הללו של Shopify עבור Dropshipped Store. אני ממליץ לך בחום להעיף מבט ב- AliDropship, ואם אתה משתמש ב- WordPress או ב- WooCommerce, תוכל גם לארח את חנות Dropshooting AliExpress שלך באתר WordPress שלך.

דילוג לתוכן