דירות למכירה בעפולה

 ניתן לרכוש דירת שלושה חדרים בבניינים חדשים תמורת מחירים מצחיקים ביחס לרחבי הארץ. בנוסף אפשר לרכוש דירות ישנות, לבצע בהם שיפוץ ולמכור ביותר.
הדירות בבניינים החדשים בעפולה הן פרויקט משתלם המתחשב בעיר המתפתחת. רובע יזרעאל שנבנה בשנים האחרונות אוכלס בדרך מהירה מאוד ובאזור הפארק בונים עוד ועוד בניינים ושכונות חדשות. אופי הקונים הוא משפחות צעירות שמחפשות את ביתם הראשון וגם בתים שנקנו להשקעה עתידית.
הבניינים, לובי הכניסה והדירות עצמם נוחות מאוד והכל נבנה באופן מרווח, כאשר העלות הממוצעת של דירות ארבעה חדרים נמוכה מהעלות הממוצעת של בתים מקבילים בישראל כולה.

 

עפולה מתפתחת

זוגות צעירים רבים מחפשים דירות ברחבי העיר והעיר חווה התפתחות בכל הקשור לדיור, הגדלת כמות של תושבי העיר, פיתוח מרכזי קניות חדשים, פארקים חדשים וגני שעשועים ברחבי העיר.

פרוייקטים חדשים בעפולה יוצאים לדרך כל תקופת זמן, כמעט בכל חלק בעיר, מומלץ לעקוב ולהישאר מעודכנים.

מחפשים חנויות להשכרה? דירות להשקעה? מוזמנים לאתר ש.ג.ו.ם מסחר והשקעות, שם תוכלו להיות מעודכנים בכל מה שחדש בעיר עפולה.

מחיר דירת 4 חדרים (90 מ"ר) במרכז העיר נע בין 750 ל-900 אלף שקל

כאשר דירות 2 ו-3 חדרים עולות 800 אלף שקל ודירות 4 חדרים. 900 אלף עד מיליון שקל בשכונות הנמוכות. ניתן לומר בבטחה כי מחירי הדיור בעפולה, במיוחד ליזמים, עלולים לעלות בטווח הבינוני כתוצאה מפרויקטי התשתית שפועלות הרשויות העירוניות לביצוע.

המחירים משתנים מעת לעת ונמצאים כמעט תמיד בעלייה. ישנן חברות נדל"ן רבות בעיר שבונות גם מרכזי קניות חדשים במגוון אפשרויות. שימו לב, חשוב להישאר מעודכנים ו"לחטוף" את ההזדמנות בזמן , המחירים עולים ועולים בכל תחומי הנדל"ן, מסחרי ומגורים.

עפולה עלית גבעת המורה והסביבה

בגבעת המורה יש דירות בנות שלוש וארבע קומות, אבל מלאי הדיור  של עפולה מגוון יותר. שכונת יזרעאל שנמצאת בין אזור זה לעיר עפולה,  נבנתה בשנים האחרונות בבירת עמק יזרעאל שבצפון ודירות 4 חדרים חדשות בשטח של בין 100 ל-110 מ"ר עולות כיום עד 850 אלף שקל. אחד מהם יוצא לשוק עם מגרש של 1,000 מ"ר במחיר שעשוי להגיע ל-2 מיליון ש"ח. 

מחירי הנדל"ן מטפסים כל הזמן. אם אתם עדין מתלבטים האם לרכוש דירה או לא, הגיע הזמן שתקבלו החלטה בנושא. כל שנה ושנה עולה ערך הנכס שלכם וכן, גם בפריפריה הרחוקה. זוגות צעירים שקנו לפני כמה שנים דירה בעפולה היום יכולים למכור אותה במחירים גבוהים משעותית מבעבר.

אזור המגורים והאווירה בסביבה

מחפשים אזור יותר כפרי וקיבוצי מאשר אזור עירוני? ישנם קיבוצים ומושבים במעטפת של העיר הנמצאים מרחק נגיעה מהעיר ומכל השירותים הדרושים כמו: מרכזי בריאות, בנק וכו'.

בנוסף, גם לצד השני זה מאוד נח ומשפחות מהעיר עפולה פעמים רבות לוקחים את ילדם לגנים הקיבוצים בסביבה בתחילת יום העבודה ואוספים אותם חזר הביתה בסוף היום. גנים ומרכזי חינוך רבים נפתחו בעיר עפולה בשנים האחרונות, גם בגלל תופעות כאלו וגם בעקבות גדילה של האוכלוסייה בעיר.

מכללת עמק יזרעאל וצעירים בעיר

בעקבות מגורי המעונות הנמצאים בקצה העיר עפולה לכיוון נצרת, הגיעו צעירים רבים לגור באותם המעונות ובנוסף בדירות סטודנטים הפרוסות ברחבי העיר במחירים סמליים. באותם הדירות סטודנטים יכולים לחלוק עם שותפים את שכירות הדירה ולהרגיש בבית יותר מאשר במעונות שם יש מאות סטודנטים באותו המתחם.

בעקבות הביקוש ללמוד במכללה, מגמת הצעירים שמגיעים למעונות ודירות מושכרות בעיר, קמו מסעדות חדשות בעיר בסטייל יותר צעיר ואפילו ביצעו שיפוץ לתחנה המרכזית הישנה לטובת יצירת קהילה צעירה בעיר, כמו שנעשה בשוק מחנה יהודה בירושלים וגרם להצלחה רבה ותגובות טובות מצד הקהל הצעיר בכלל והסטודנטיאלי בפרט.

צעדים אלה ועוד נועדו לפתח את העיר, להשאיר את הצעירים שלא יעזבו ולתת מענה וחווית לימודים לאותם סטודנטים שבאים מכל הארץ לעמק יזרעאל כדי לספוג אוויר טוב ונופים ירוקים.

 

 

 

 

דילוג לתוכן