בניית קישורים

SEO מחוץ לדף כולל קישורים נכנסים מאתרים אחרים כחלק מאסטרטגיית בניית הקישורים שלך. אבל זה כולל גם אזכורי מותג לא מקושרים, שהם גורם דירוג נוסף בגוגל.

בניית רשת של קישורים

כדי להציג את הרלוונטיות שלך לגוגל כרוכה בהשגת קישורים נכנסים (חלק מ-SEO מחוץ לדף) והוספת קישורים לעמוד שלך (חלק מ-SEO פנימי). חשוב ליצור קישורים שיועילו לאתר שלך, לא ליצור קישורים שישפיעו לרעה על דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש. בניית קישורים היא אחת מאסטרטגיות רבות המשמשות באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מכיוון שקישורים מראים לגוגל שהאתר שלך הוא משאב איכותי שכדאי להזכיר.

רכישת קישורים

בניית קישורים יכולה להגדיל את מספר הקישורים האיכותיים המפנים לאתר

ובכך להגדיל את הסבירות שהאתר ידורג גבוה בתוצאות החיפוש. קישור הוא תהליך המאפשר לאתרים אחרים לקשר לדפים באתר שלך כדי לעזור להם לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של Google. יש דרך פשוטה וקל להתעלם ממנה ליצור קישורים לדפים שאתה מנסה לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש. קישור הוא חלק מרכזי בכל אסטרטגיית SEO מוצלחת, והוא כרוך בקישור אתרים אחרים לאתר שלך – היפר-קישורים פשוטים מאתר לאתר.

אם אתה רוצה לדרג את האתר שלך בגוגל בשנת 2021

אתה לא יכול להתעלם מהחשיבות של בניית קישורים ומהצורך לפתח אסטרטגיה אמינה שתעזור לך לקבל קישורים באיכות גבוהה. הדפים שאליהם אתה מקשר, במיוחד האיכות והסמכות של הדפים הללו, ממלאים תפקיד מפתח בקביעת הדירוג שלך בתוצאות של מנועי החיפוש. לכן, אם אתה רוצה שדפי האתר שלך ידורגו גבוה בחיפושים, כמעט בטוח שאתה צריך קישורים.

כשהם עושים זאת, מנועי החיפוש לא מסתכלים רק על תוכן העמוד; הם גם בוחנים את מספר הקישורים מאתרים חיצוניים לדף זה ואת האיכות של אותם אתרים חיצוניים.

הרעיון החשוב ביותר שיש להבין

הוא שכפי שגוגל אמרה, אם אתה יכול לגרום לאתרים חיצוניים לקשר לדף שלך, יש סיכוי גבוה יותר שהתוכן שלך ידורג גבוה יותר במילות המפתח שאתה ממקד אליהן. כדי שאתרים אחרים יקשרו לתוכן שלך, אתה צריך את התוכן שגורם להם לקשר לדף שלך. זו הסיבה שאתה צריך ליצור תוכן שאינו מתמקד במכירת מוצרים. מקד את התוכן שלך בסיוע לקהל שלך להתמודד עם כל מה שקשור למוצר שלך.

אסטרטגיה לספק לאתר שלך את הקישורים הנכונים ואת הקהל הנכון

ישנן אסטרטגיות ואסטרטגיות רבות שיכולות לעזור לך לקבל קישורים לדפים שלך מאתרים אחרים. עם זאת, מלבד בלוגים, יש עוד דרכים מוכחות לבנות קישורים טובים יותר ולקבל את המיקום של מנוע החיפוש שאתה רוצה.

על ידי שימוש במודלים של קישורים

אתה יכול להחליט במהירות אילו קישורים שימושיים לאתר שלך ולהימנע מיצירת קישורים מסוכנים. אם אתה רוצה שהאתר שלך ידורג טוב ויישאר נקי מעונשים, בניית קישורים חדשים אינה מספיקה. אתה לא צריך להתפתות להוסיף את האתר שלך לכל ספריות העסקים הזמינות רק כדי לקבל קישור נוסף. אתה צריך קישורים מאתרים רלוונטיים ומהימנים כדי לבנות את האמינות שלך.

לכן

קישורים לספריות נישה וספריות קשורות לאתרים אינפורמטיביים הרלוונטיים לענף שלך מועילים לך. קבלת קישורים אלו צריכה להיתפס כתרגול שיווקי קבוע וכחלק מגישה הוליסטית של אופטימיזציה למנועי חיפוש. קישורים צריכים להגיע מאתרים ותוכן הקשורים באופן הדוק לנושא האתר שלך, וזו עוד דוגמה מצוינת לוודא שאתה לא רק מקשר, אלא את הנכונים. בניית קישורים נכנסים לאתר שלך היא חשובה, אבל על ידי מיקוד המאמצים שלך באופטימיזציה של אותם קישורים פנימיים, אתה יכול לבנות קישורים נכנסים איכותיים עם טקסט עוגן עשיר לדפים הנכונים, מה שמעניק לך דחיפה חסרת תקדים לדירוג (חינם!).

נעשה נכון ומבחינת קידום אתרים הוליסטי

קישורים אלו יכולים לעזור לדפים שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. אבל אתה יכול (וצריך) גם ליצור קישורים לדף הבית ולעמודי המסחר שלך שיכולים לעזור לכתובות האתרים הללו לדרג ב-SERPs. זה יאפשר לך לבנות רשת איתנה של קישורים לדפים שלך הן בכמות והן באיכות.
על מנת לראות פרטים נוספים בנושא של בניית קישורים באפשרותך לבדוק כאן:

 

כדי ליצור קישורים בהצלחה בתעשייה שלך, אתה צריך דפים שמייעל מנועי חיפוש מכנים "משאבים מקושרים". נכסים הניתנים לקישור הם דפים באתר האינטרנט שלך שיכולים להועיל לקהל שלך, לשוק הנישה שלך ולקהילה שלך. קישורים ותוכן הם עדיין אחד האותות החיצוניים החשובים ביותר לדירוג בחיפוש בגוגל. גוגל גם מעריכה את הקישורים הללו כדי להבין את האיכות והרלוונטיות של הדף, כדי להבין האם הוא ראוי לדירוג טוב יותר בתוצאות החיפוש.

זכור תמיד שלגוגל לא אכפת כל כך כמה קישורים יש לך לדפי האינטרנט שלך

אלא איזה סוג של חוויה אתה יוצר עבור המשתמשים שלך. זכור, כאשר אתה יודע מאילו אתרים המתחרים שלך מייצרים קישורים נכנסים, ניצחת חצי מקרב בניית הקישורים מכיוון שאתה מתמקד בשיטות עבודה מומלצות שיועילו לאחרים בתעשייה שלך במקום לנסות להמציא את הגלגל מחדש.

אם יש להם קישורים מאתרים ארגוניים

סביר יותר שהמתחרים שלך יקבלו את הקישורים באמצעות הסברה ורשת. אחרי הכל, אם אתר אינטרנט רוצה להזכיר אותך, סביר להניח שהוא יהיה מוכן לקשר אליך אם תבקש. אם משתמש רואה קישורים לאתר שלך באינטרנט, הוא או היא מחליטים שאתה מומחה מבוקש בתחומך. ספק להם את המידע שהם מחפשים ותוכל לא רק לצבור אמון אלא גם לקבל קישורים נוספים לדף שלך מכיוון שאתרים אחרים יעריכו את הערך של התוכן שלך.

לכן

אם אתה יוצר הרבה קישורים לדף שלך ועדיין יש לו דירוג נמוך, אל תאשים את המדריך הזה בהטעייתך. לפני שמתחילים לבנות קישורים, חשוב לעשות ניתוח קישורים של האתרים המדורגים במקום הראשון. זה ייתן לך מושג טוב יותר על מה יידרש כדי לצפות בדפים אלה.

אתה יכול גם להשתמש בתכונה Link Explorer בכלי MozBar

כדי למצוא קישורים ולהציג מדדי SEO אחרים כדי להבין כיצד האתר בעמוד הראשון של גוגל השיג את הדירוג הזה. אתה יכול להשתמש בלוח המחוונים של Link Research SEO כדי לבדוק את כוח ה-LRT * אמון של דף או דומיין, או שאתה יכול להשתמש בערכת הכלים של LinkResearchTools כדי להעריך הזדמנויות מרובות לבניית קישורים בו-זמנית.

גלה מה עושה קישור חזק והתמקד בחיזוקו

בפירמידת SEO, אם אתה רוצה שהקישורים שלך יהיו יעילים וישפרו את הדירוג שלך, התחל עם בסיס איתן ותתקדם למעלה. אם אכפת לך מהרווחיות ארוכת הטווח של האתר והעסק שלך, אתה צריך לדאוג רק לבניית קישורים טבעית, שהיא התהליך של קבלת קישורים, לא קנייה או השגתם בדרך אחרת באמצעות טקטיקות מניפולציה (המכונה לפעמים קידום אתרים בכובע שחור. , שיטה שיכולה להוביל לאי הכללה מהותית של האתר שלך מתוצאות החיפוש).

 

דילוג לתוכן