בחירת השעון המושלם לגבר שלך

כשאתה שוקל איזה שעון הוא המתנה הטובה ביותר עבור החבר שלך או בת הזוג, אתה צריך לדמיין איזה שעון הוא יבחר אם הוא יעשה קניות איתך ולקלוע לטעמו כמה שניתן. זה מפשט את תהליך הבחירה, כך שהשאלה היחידה שנותרת לכם היא האם לקנות שעון גברים קלאסי, שעון חכם לאישה או דגם בינלאומי פופולרי.

 

לכן ניסינו לבחור את שעוני הגברים הטובים ביותר הזמינים לרכישה, כולל השעונים שמשכו את תשומת ליבנו בשנה האחרונה. שעונים עמידים לטווח הרחוק וככל שתקנו מוצר יותר איכותי עם חברה מפורסמת שעומדת מאחוריו, לא תתחרטו על הרכישה.

משעונים יוקרתיים ועד סופר-טרנדיים

יש סגנון לכל גבר ולכל סיטואציה בחיי השגרה. שעון קלאסי הוא אופציה מצוינת, כי אתה יכול להתאים אותו כמעט לכל מצב. השעון הקלאסי מתאים הן לסגנונות קז'ואל והן לסגנונות רשמיים יותר ובעל עיצוב נצחי שניתן ליהנות ממנו לאורך שנים.
סוגים אלה של שעונים הם גם מגוונים וניתן לשלב אותם עם תלבושות שונות לאירועים מסוגים שונים.
למידע נוסף על שעון מייקל קורס לגבר כדאי לבקר ב- sabahwatches.co.il

שעוני הספורט

שעוני ספורט הם בדרך כלל חזקים מאוד, לפעמים עם רצועת פלדה, רצועת גומי או רצועת בד תואמת לספורט ולזיעה. לכל קטגוריה יש יוצאים מן הכלל, אך לרוב שעונים אלגנטיים בעלי פרופיל דק, עשויים מחומרים איכותיים ובדרך כלל מגיעים עם רצועת עור. כיום, ישנה מגמה מתחזקת של השעונים החכמים וזה הפך לאופנה בכל רחבי העולם. כמו כן, אנשים רבים רוכשים את השעונים הללו בלי לעשות ספורט כלל ומתייחסים אליו כמו פריט אופנה לכל דבר.

 

מה צריך לבדוק לפני הרכישה? שאלה טובה

בדיוק כמו שצריך לבחור את המידה המתאימה לגודל השעון עצמו, צריך גם לבחור את הרוחב המתאים לרצועה. כדאי לבחור מארז התואם את גודל היד שלך או של מי שיקבל את זה כמתנה.
זכור, אין נוסחה מושלמת לקביעת גודל השעון המתאים בצורה מושלמת לפרק כף היד שלך, אך קביעת גודל השעון הטוב ביותר עבור פרק כף היד שלך אינו משחק ניחושים וכדאי להרגיש בחנות ולא לגלות בבית את המידה, בניגוד לפרטי אופנה אחרים.

בחירת השעון המתאים דורשת התייחסות מדוקדקת של מספר גורמים 

תקציב, סגנון ופונקציונליות אלו הגורמים החשובים לנו. בחירת שעון המתאים לצרכים ולרצונות שלך תלויה בכל אדם. לפני רכישת שעון לעצמך או למישהו אחר, חשבו היטב על תחומי העניין, התחביבים, הסגנון או האופנה של אותו אדם, אהבתו ואי-אהבתו.

כאשר אתה חושב על הדברים המוערכים ביותר בחייו של מקבל המתנה

כמה שיותר פרטים שתדע ורמת ההכרות בניכם תיהיה מעמיקה, בחירת השעון הנכון תהיה קלה יותר. כשזה מגיע להחלטה איזה שעון לקנות לעצמך או כמתנה למישהו אחר, הנה מדריך קצר עם כמה נקודות עיקריות שכדאי לזכור. לפני שאתם ממהרים לקנות שעון, יש כמה טיפים לרכישת שעון שאולי כדאי לזכור. כשאתם בוחרים בין רצועת עור או רצועת מתכת, קחו בחשבון היכן תענדו את השעון שלכם ואיזה בגדים תענדו אותו.

 שעון יוקרתי שתלבש עם חליפות עסקים או שמלות יהיה שונה מאוד משעון הספורט שבו אתה משתמש כדי למדוד זמן בזמן ריצה. חשוב גם להבין את הסוגים השונים של תנועות וחומרי השעון לפני שמתחילים לקנות כי אלו גורמים שישפיעו על המחירים וגם על הסגנון.

שעונים עם תנועות קוורץ (שדורשים סוללה) בדרך כלל זולים יותר משעונים מכניים עם סלילה אוטומטית או ידנית

אבל, ככלל, שעוני קוורץ כמעט תמיד זולים יותר משעוני גברים עם תנועה אוטומטית או מכנית. שעוני קוורץ זולים הרבה יותר לייצור ולתחזוקה מאשר שעונים מכניים או אוטומטיים. שעוני קוורץ זולים יותר מכיוון שאפילו תנועות הקוורץ השוויצריות הטובות ביותר עולות קצת יותר מ-50 פאונד, בעוד שתנועה סינית אפשר לקנות בכמה פאונד.

לא רק שהתנועות האוטומטיות יקרות יותר (לעיתים קרובות הרבה יותר יקרות אם הן מיוצרות בבית ונבדקו בקפדנות) אלא שהשעונים שבהם הם נמצאים בדרך כלל מעוצבים טוב יותר, עשויים מחומרים עדינים יותר, ומיוצרים על ידי שורה ארוכה של שענים מנוסים שאתה יכול לקנות. בוודאות. שעונים מכניים נחשבים למותרות שכן הם דורשים חלקים ייחודיים שניתן להרכיב רק על ידי מומחה.

הם לא כל כך מדויקים

אפילו השעונים המכניים הטובים ביותר הם רק כ-99.99% מדויקים. אבל אפילו הבדל של 0.01% יכול לגרום לשעון להציג שניות קצרות או איטיות בכל יום. שום דבר לא מנצח שעון קוורץ במונחים של שמירת זמן מדויקת, אבל אוטומט טוב צריך רק להגדיל או להקטין 30 שניות בשבוע. כל הכרונוגרפים הטובים ביותר כוללים פונקציית שעון עצר, מד מהירות מובנה על הלוח, וכמובן מד מהירות.

בחרו בחוכמה את השעון המתאים עם 8 הטיפים האלה כיצד לבחור שעון גברים עבור בעלך

אבא, חבר, בן דוד, חבר או מישהו אחר שאתה אוהב ויש לו חוויה מיוחדת במתן אותו. מדריך מתנה זה יעזור לכם לבחור שעון עבור יקירכם. בחירת השעון המושלם עבור עצמך או לאחרים יכולה להיראות מעט מרתיעה בהתחלה. הנה כמה טיפים שכדאי ללמוד בעת בחירת שעון למאהב שלך.

מחיר

איכות, פרטים, פשטות או שירות – אלו הדברים שיש לקחת בחשבון בבחירת שעון על פי העדפותיהם של אנשים. כשיש כל כך הרבה שעונים שונים בשוק, אתה צריך לבחור את המושלם. שעונים מגיעים בשילובי נרתיקים וחוגה רבים ושונים בכל הנוגע לחומרים וצבעים.

כשזה מגיע לסגנון

אם הוא או היא רוכבי אופנה, שקול שעונים עם חוגות צבעוניות או צורות נרתיק יוצא דופן. לדוגמה, אם אתם מחפשים פרגמטיסט שאינו מעוניין בגאדג'טים ותכונות, שעון טוב עם שלוש מחוגים וחוגה קלה לקריאה עשוי להתאים לכם. כאשר מציגים בפני עצמם בחירה של משהו עבור עצמם, כמו שעון, רובם יבחרו בשעון קלאסי כמו שעון רולקס.

זה יכול להיות קשה לקבוע את העדפותיהם, ויש הרבה סגנונות שונים של שעונים לבחירה. לא כל השעונים ניתנים לתיוג כחלק מסגנון מסוים, לכן מומלץ לבדוק גם כאן את כל מגוון השעונים של Prisma.

רצועות שעונים

רצועות וצמידים לשעון יכולים להשתנות מאוד בהתאם לסגנון, החומר והעיצוב, ולייצג הרבה יותר מהחצי השני של שעון טוב. ואחד מאביזרי הגברים האופנתיים הבודדים המאפשרים לך לבטא את האינדיבידואליות שלך הוא שעון יד. אחרי הכל, שעות הן רק גורם קטן באופן שבו אתה מציג את עצמך. שעון מזדמן או ספורט המושלם לבילוי לילי בעיר עשוי להיות לא הבחירה הטובה ביותר לעבודה בסביבה מקצועית או לראיון עבודה.

 

דילוג לתוכן