בחירת הצבע המתאים לבית החדש שלכם

 

 

בחירת צבע חוץ לביתכם החדש נותן אופי לבית ולסביבה. חשוב לבחור צבע שאתם שלמים איתו ותאהבו להסתכל עליו כל יום, כמובן שתמיד אפשר להחליף צבע ואין פה על חזור, אך הבחירה הראשונית שנכנסים לבית חדש חשובה שיהיה לכם נעים להסתכל עליו ולחזור אליו בכל סוף יום. רבים מהמשפחות בוחרות בצבע לבן נייטרלי. כשאתם בוחרים לבן, חשבו על הצבעים שכבר יש לכם בבית. 

התאמת הצבעים בבית שלך

חשוב שיהיה שפה אחידה והתאמה של סוגי הצבעים והחומרים בקירות הבית, פנימיים וחיצוניים. שליכט צבעוני תמונות שיעשו לכם סדר בעין ויעזור לכם לבחור את השליכט המתאים ביותר לקירות החיצוניים של הבית החדש שבניתם. קירות פנימיים חשובים לא פחות, אותם אתם רואים בתוך החלל של הבית וכל הזמן.
בחירת הצבעים חשובה, במיוחד אלה שבאותה קומה, צריכים להיות בעלי פלטת צבעים עקבית וצריכים להשלים זה את זה. באופן דומה, אם יש לך מדרגות או תקרות לא סטדנרטים, הם צריכים להשלים זה את זה. לדוגמה, אם החלטתם לצבוע את הבית בלבן, בחרו בצבע משלים המשלים את התריסים ודלת הכניסה ומקסימום בהמשך תוכלו להוסיף צבעים לפי טעמכם, שלא יהיה משעמם מדי. ישנם אנשים שאוהבים לבן וחלק וישנם אנשים שאוהבים צבעוני וצבעים עזים בבית שלהם, בסוף זה עניין של טעם, אבל חשוב שתבינו את מה איכות החומר וחברת הצבעים איתם בחרתם לעבוד בבניית או שיפוץ ביתכם.
למידע מורחב בנושא של שליכט צבעים תמונות באפשרותך להעיף מבט ב- nadir.co.il

צביעה מקצועית של חזית הבית שלך

כל כך חשוב לבחור את צבע הצבע המתאים בשלבי ההתחלה ולהתאים את הסביבה לבחירות שעשית. יצירת פלטה עבור ערכת הצבעים הביתית שלך יכולה להקל על בחירת הצבעים ועיצוב הבית מכיוון שכבר יש לך מושג על כל הבית שלך. כניסת הבית היא מקום קדוש, שם הכל חייב להיות נעים ומסודר ולתת הרגשה נוחה וחמה לכם ולאורחים שיבואו בעתיד הקרוב.

בחירה של ערכת צבעים סופית

יש המון מקומות לקבל מהם השראה, לא רק בתים של אחרים. אתה יכול להסתכל על הטבע, הפנים, האופנה והבדים כדי לקבל השראה כדי להשלים את הפלטה שלך. לדעת אילו צבעים לבחור ואילו שילובים שונים יעזרו לך להשיג את המטרות שלך חשוב ממש בשלבים הראשוניים, אם אתם לא רוצים בית לבן ונייטרלי. המשך לקרוא לקבלת טיפים מעולים בזמן שאנו עוזרים לך ליצור את פלטת הצבעים המתאימה ביותר לסגנון, לאישיות ובכללי, לחיים שלך.

כשאתה בוחר פלטת צבעים לבית, אתה גם תאהב איך לבחור צבע לכל הבית שלך, איך לקשט בצבע קירות מסוימים ולהיות בטוח בעצמך שזה מה שחלמת כל השנים, אין כיף מזה. 

הנה שבעה טיפים מוכחים לבחירת צבעים לחוץ הבית שלך 

הנה כמה טיפים לצבעים חיצוניים לפנים הבית ובחירת הצבע החיצוני הפופולריים ביותר כיום. אם אתה באמת לא יכול להחליט על הצבע של חזית הבית שלך, אולי שווה לשכור מעצב מקצועי שיעזור לתכנן עבורך את אפשרויות הפלטה השונות, זה יעשה לכם את החיים קלים והמחיר שווה את זה כדי שלא תתחרטו. פעמים רבות בחיים אנחנו צריכים את איש המקצוע שיעזור לנו לחשוב ולהוציא מאיתנו את המיטב ולקלוע בול לרצונות שלנו, זה הזמן.

בחירת צבע פנים

בחירת קירות הפנים היא סובייקטיבית מאוד, כלומר אין דרך נכונה או לא נכונה לבחור ערכת צבעים עבור חלל פנימי כזה או אחר.
לא צריך לעקוב אחר תיאוריות עיצוב או גלגל צבעים רחב כדי ליצור שילוב מוצלח שתאהבו. אנשים רבים אומרים שכדאי לבחור צבע המבוסס לפחות חלקית על אופן השימוש בחדר והאווירה שתרצו ליצור בסביבתו.

אבל אולי לא כדאי להתחיל לצבוע כל חלל, אלא לחפש בדים שמשתמשים בצבע שלך ולהחליט איזה צבע ייראה הכי טוב על הקירות. תוך שמירה על ערכת הצבעים של הבית כולו, בחר כל צבע עבור החלל המתאים ביותר שלך ולתאורה בפועל. הצבעים שתבחרו לבית שלכם יקבעו את האווירה והסגנון הכללי של הבית שלכם.

 

הסוד של מעצב פנים טמון בבחירת צבעים מעבודות האמנות בבית שלך ומהפריטים שתרצה לשים במרחב

 הדרך הטובה ביותר להתאים צבעים, היא לשלוף אותם מספה צבעונית, כיסוי מיטה, פריט אמנות או אפילו פיסת בד. ברגע שמעצב הפנים ידע מה יש באותו חלל, אם זה שירותים, חדר עבודה או סלון בצבע כתום למשל, הוא ידע להתאים את הקירות והצבעים בצורה המקסימלית, כך שיתאים לשאר הפריטים שתרצה להציב במרחב.

אם אתה משאיר את הקירות ניטרליים, בז' בהיר, חול, שנהב, אפור ולבן – אתה יכול להכניס צבע עם שטיחים, רהיטים, מנורות, כריות, כיסויי מיטה ויצירות אמנות, פרחים ופירות טריים. אם אתם מקשטים בית קטן, כדאי לבחור צבע שזורם לחדרים יכול לתת אשליה של יותר מקום ובית מרווח יותר, שווה להתייעץ עם איש מקצוע בנושא ולקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

הדרך הבולטת ביותר להשתמש בצבע נוזלי

הדרך הטובה ביותר היא לבחור בצבע ניטרלי שיהפוך לגוון החתימה של הבית שלך. אנו משתמשים בפלטת צבעים מוגבלת בכל הבית, אך שינוי אופן השימוש בצבע מחדר אחד למשנהו שומר על דברים מעניינים. לא חייבים להקפיד על גוונים רוויים, ניתן לבחור גוונים שונים ומפתיעים לחללים.

עדיף לצבוע כניסות או מסדרונות בצבע פסטל או נייטרלי

חשוב להשאיר אזורים נייטרלים בבית, שכן הקומה העליונה מורכבת לרוב מחדרי שינה, שלעיתים קרובות יש להם צבעים וניגודים שונים מאוד. אם חדר השינה הראשי שלכם כולל חדר רחצה צמוד, אינכם צריכים לצבוע את שני החדרים באותו צבע, אלא שקול להשתמש בגוונים שונים של אותו צבע – אולי לצבוע חדר אחד קצת יותר בהיר מהשני וכו'. למעבר חלק בין חללים, נסה לבחור צבע אחד לחדר אחד ולגוון חללים סמוכים שני גוונים בהירים או כהים יותר באמצעות גוונים מאותו כרטיס צבע.

אתה יכול לבחור אחד או אחר, או לערבב את שניהם כדי לתת לחלל תחושה קלילה. ניתן לבחור מספר צבעים למראה מונוכרומטי נחמד ולא מתאמץ. 

נכון שלפעמים זה מרגיש כאילו אתה צריך לבחור קודם צבע מכיוון שקירות צבועים מהווים את רוב החלל הדקורטיבי של הבית שלך. צבע יכול להפוך במהירות חדר רגיל לחלל תוסס, אבל הבחירה בפלטה הנכונה יכולה לעתים קרובות להיות אתגר. מצביעת קירות ועד כריות, בחירת פלטת צבעים לבית שלם יכולה להיראות כמו משימה לא פשוטה.

בנוסף, רבים מפחדים לקבל אתה ההחלטה לבד וגם אם יקבלו החלטה לעשות שימוש בצבע נייטרלי, כנראה שעדיין תתקלו בכמה צבעים או גוונים שונים שאתם צריכים להחליט עליהם. 

טיפ לסיום

תחשבו על הדברים בשלב כמה שיותר מוקדם, תכתבו לכם נקודות או צבעים מיוחדים שאהבתם, מהדמיון שלכם או מבתים שראיתם וצילמתם. אם תעשו שיעורי בית מקדימים, תוכלו להגיע לאדריכל/מעצב עם רעיונות שכבר יעשו לו את החיים קלים יותר. אאם תעשו את רוב העבודה וההתלבטות מבעוד מועד ותגיעו עם כמה אופציות עדיפות לקבלת ההחלטות ותוכלו להשתמש בכל צבע מפלטת הצבעים והוא ישתלב בצורה חלקה עם הבית ואתם תהיו הכי מרוצים שאפשר. אחרון לסיום, תבחרו חברת צבעים איכותית ואמינה, כך שהעבודה תיהיה קלה לקבלן ואתם גם תרוויחו צבע שיחזיק שנים רבות בכל מזג אוויר ותקופת זמן.

בהצלחה בבחירה !

 

דילוג לתוכן