אתר חנות וורדפרס

השם WooCommerce מייצג הפיכה מיידית של בלוג הוורדפרס שלך לחנות מסחר אלקטרוני עם תכונות מלאות והוא ללא ספק הפתרון הפופולרי ביותר לכך. אנחנו יכולים להמשיך עם הרשימה למעלה, אבל במקום זאת פשוט לומר ש-WooCommerce פשוט נותן לך את כל מה שאתה יכול להזדקק לבניית חנות מסחר אלקטרוני באיכות גבוהה עם וורדפרס. במאמר הקודם שלנו על מה לשקול לפני פתיחת חנות מסחר אלקטרוני, סקרנו רבות מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הטובות ביותר לבחירה. בין אם אתה רוצה להצליח כקמעונאי דיגיטלי או רוצה להשקיע את זמנך בחנות מכולת פיזית, אנו נצמצם איזה תוסף מסחר אלקטרוני של וורדפרס הוא מושלם עבור הארגון שלך.

במדריך זה

נראה לכם (שלב אחר שלב) כיצד ליצור חנות מקוונת עם WooCommerce ו-WordPress שבה תוכלו למכור מוצרים/שירותים פיזיים ודיגיטליים כאחד. כפי שאתה יכול לראות, דרגת הקושי ביצירת החנות המקוונת שלך עם וורדפרס היא נמוכה, אבל עדיין ייקח לך קצת זמן להשלים את כל השלבים לעיל, אולי יום או יומיים. עכשיו זה הזמן להפוך את אתר וורדפרס הריק הזה לחנות מסחר אלקטרוני מתפקדת במלואה בעזרת התוסף המצוין WooCommerce. בקצרה, WooCommerce היא הדרך הטובה ביותר להפוך את אתר הוורדפרס שלך לחנות מסחר אלקטרוני מצוינת.

WooCommerce מציעה קצה קצה מקיף של מסחר אלקטרוני שעוזר לך ליצור ולארגן דפי מוצרים

ומספקת עגלת קניות ותהליך תשלום. בנוסף, כל אחד יכול להשתמש בו (אם כבר הצלחת להפעיל אתר וורדפרס, תוכל גם לנהל את WooCommerce). אל תהסס להשתמש בו אם אתה מעדיף לבלות כמה שיותר זמן בתוך וורדפרס. לחלופין, אם אתה באמת אוהב וורדפרס ושונא את הרעיון להוסיף עוד כלי לאתר שלך, WooCommerce היא עדיין אפשרות לגיטימית.

בעוד שקיימות אפשרויות מתקדמות להדגמה

אנו ממליצים בחום על התוסף החינמי, הפופולרי והחזק של WooCommerce eCommerce (שמשמש כעת גם אותם אנשים שהקימו את וורדפרס). WooCommerce קל לשימוש, מהיר להגדרה, ואתה יכול לקנות פלאגין פרימיום רבים כדי להוסיף פונקציונליות נוספת לחנות המקוונת שלך. כמו תוספים אחרים, זה בחינם, אבל הוא מציע הרחבות נוספות בחינם ובתשלום שיכולות להוסיף פונקציונליות. רוב דוגמאות המסחר האלקטרוני לעיל משתמשות בתוספים בחינם כדי להפעיל את החנויות המקוונות שלהם.
למידע על אתר חנות וורדפרס נא לגלוש לאתר theglobalcompany.co.il

יש לו גם תוספים שמוסיפים פונקציונליות מלאה של מסחר אלקטרוני לאתר

מצפייה במוצר ועד לעגלת הקניות והתשלום. לא רק ש-WordPress חזק מספיק כדי להפעיל חנות מקוונת עם תכונות מלאות, אלא שזו גם אפשרות פשוטה ובמחיר סביר שניתן להתאים אישית כדי להתאים לכל צרכי מסחר אלקטרוני. חנות מקוונת בולטת מהקהל היא חובה לכל מותג, ו-WordPress היא אופציה מצוינת לכל מי שמחפש ליצור או להצמיח אתר מסחר אלקטרוני. באמצעות וורדפרס עם WooCommerce, תוסף המסחר האלקטרוני הטוב ביותר של וורדפרס, אתה יכול בקלות ליצור חנות מקוונת הניתנת להתאמה אישית מלאה.

גש לכל התוספים הטובים ביותר של וורדפרס ותוכל להעניק לחנות המקוונת שלך מראה מקצועי תוך שניות באמצעות ערכות נושא מוכנות של וורדפרס למסחר אלקטרוני

Jayla בנויה סביב תוסף WooCommerce רב עוצמה לוורדפרס ואמור להכיל את כל מה שאתה צריך כדי ליצור חנות מקצועית לקידום ולמכירת המוצרים שלך באינטרנט. המשמעות היא שאתה יכול להשתמש בעורך הגרירה והשחרור האינטואיטיבי של הכלי הזה כדי להתאים אישית את כל התבניות המרכיבות את הנושא הזה, כמו גם להוסיף עיצובי תוכן חדשים וייחודיים משלך לחנות המקוונת שלך באמצעות Elementor. חנות מקוונת מבוססת WooCommerce מעוצבת להפליא הודות לנושאים מותאמים אישית.

הם גם משתמשים בכוחה של וורדפרס לבלוגים והאתר משפיל להפליא עבור מכשירים ניידים

לא רק שיש לו מגוון של הדגמות בלוגים וחנויות בעלי מראה מקצועי שתוכל לייבא כדי להתחיל, אלא שהנושא מגיע עם בונה דפים קל לשימוש לגרירה ושחרור, בונה תבניות ושני סליידרים מובחרים. יכול ליצור כל פריסה שאתה יכול לדמיין. ערכת נושא זו כוללת למעלה מ-400 תבניות הדגמה ייחודיות של קונספט שניתן להתאים אישית הודות ל-WPBakery Page Builder, וחבילת ערכות נושא זו כוללת למעלה מ-60 אלמנטים ייחודיים של WPBakery עם למעלה מ-250 הגדרות הניתנות להתאמה אישית עבורם.

עם מגוון תוספים

ערכות נושא והרחבות לבחירה, אתה יכול להתאים אישית את אתר המסחר האלקטרוני של וורדפרס שלך כדי ליצור חווית משתמש ייחודית ובלתי נשכחת. אבל עם אפשרויות התאמה אישית כמעט בלתי מוגבלות, פיתוח חנות מקוונת של וורדפרס יכולה להיות משימה מרתיעה אפילו עבור קריאייטיבים מנוסים. שניהם מציעים יתרונות, אבל שום דבר לא מנצח את היכולת להפוך את אתר הוורדפרס הנוכחי שלך לחנות מקוונת מלאה.

אבל זה לא הגיוני לבנות פלטפורמת מסחר אלקטרוני שלמה באתר שלך מכיוון שאתה לא מתכנן להעמיד אותה בעדיפות עליונה. ההימור הטוב ביותר שלך הוא לאחסן הכל בוורדפרס ולהשתמש בתוסף מסחר אלקטרוני של וורדפרס כדי להוסיף חנות לאתר שלך.

מסחר אלקטרוני

הוא חלק חשוב ביקום וורדפרס ויש אתרים רבים שמשתמשים בפלטפורמה כדי למכור את המוצרים שלהם באינטרנט. מכירת המוצרים שלך היא באמת אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף באינטרנט וניתן לעשות זאת עם תוסף שימושי קטן. יצירת חנויות אופנה, מכירת גאדג'טים או קידום החידושים האחרונים ממותג יוקרה הם רק חלק מהדרכים שבהן ניתן להשתמש בנושא זה ליצירת חנות מקוונת עם תוסף WooCommerce ותוכנת וורדפרס.

WP eCommerce אינו מקיף כמו WooCommerce, אבל זו עוד בחירה פופולרית ומהימנה לבניית חנות מקוונת עם וורדפרס. בשנת 2016, Shopify השיקה תוסף וורדפרס eCommerce משלה ושלושה ערכות נושא של WordPress eCommerce כך שתוכל לנהל את חנות Shopify שלך בוורדפרס.

Bluehost מציעה פתרון שלם של הגדרת מסחר אלקטרוני של וורדפרס הכולל שם דומיין, וורדפרס עם WooCommerce מותקן מראש והסמכת SSL כדי לשמור על אבטחת החנות המקוונת שלך. Bluehost מתקין אוטומטית את WordPress ו- WooCommerce באתר האינטרנט שלך.

בין אם אתה בונה אתר שמתמקד ב-100% בתוכן או ב-100% במסחר אלקטרוני

הבחירה הטובה ביותר כיצד לבנות את האתר שלך היא ברורה מאוד. עם זאת, אם מעולם לא בנית חנות מקוונת עם וורדפרס לפני כן, ייתכן שעדיין לא תרצה להאמין שוורדפרס באמת יכולה לעשות זאת.

דילוג לתוכן