איך מפיקים אירוע ב2021

כולם מוכנים להשאיר את נגיף הקורונה מאחור ולהתחיל לתכנן לשנת 2021, אך יש להתכונן לאירועים עד שידחו את השנה בשל המגיפה וקשיי התכנון. הקמת חברה לתכנון אירועים בשנת 2021 דורשת תכנון מוקפד כדי להתחיל את העסק שלך בצורה נכונה מבלי להרגיש אבוד. מתכנני אירועים לרוב מסתמכים על התקציב שלהם מהשנה הקודמת כדי לתכנן את השנה הקרובה, אבל בשנה לא נעימה כמו זו אתה רוצה להיות בטוח שאתה מוכן.

בין אם וירטואלי

היברידי או אישי, הקהל שלך מצפה מהאירוע שלך השנה יותר מאשר בשנת 2020. אירועים מושלמים לכולם, וגישה מתחשבת המעדיפה את הבטיחות והנוחות של המשתתפים תשנה את הקהל שלך. . בדוק את 20 רעיונות הכנס האינטראקטיביים האלה כדי להגדיל את המעורבות עם קהלים וירטואליים והיברידיים ולהבטיח שהאירוע שלך מספק את החוויה שמגיעה לאורחים שלך.

אנו מקווים שמדריך מגמות האירועים שלנו 2021 יעזור לך ולעמיתיך להתכונן לזמנים הלא צפויים והמרגשים שלפנינו

בהתבסס על חוויות של חודשים, ציפיות ריאליסטיות ומגמות בריאות עולמיות, לא משנה היכן תעשיית הכנסים והאירועים ממשיכה להתנסות ולשנות בשנת 2021. ממציאות מוגברת לפאנלים אינטראקטיביים, הפרק האחרון של מדריך זה מתעמק באפשרויות השונות ונתיבים שאירועים וירטואליים ילכו.

כאשר מתכנני אירועים מתקדמים עם אירועים בשנת 2021

הם עשויים להיראות מעט שונה ממה שהתרגלנו אליו, אך ישנן מספר טרנדים חדשים בהפקת אירועים. למרות שהעתיד לא ייראה כמו טכנולוגיית האירועים הווירטואליים הרגילים שלנו לפני המגיפה, שינויים בהתנהגות המשתתפים ועוד הרבה ישנו את הנוף של תכנון אירועים. אירועי פנים מול פנים יימשכו לאורך זמן, וכך גם צמיחתם של אירועים היברידיים, מהם נראה יותר בשנת 2021.

כאשר מארגנים אירוע היברידי

המארגנים צריכים לשאוף לספק חוויה מצוינת גם למשתתפים מקומיים וגם למי שלוקח את הזמן והמאמץ לנסוע למקום. אנו יכולים לאשר שאירועים וירטואליים מעורבים ופרודוקטיביים יותר מפגישות והם נועדו להיות מוכווני משתתפים ולהתחשב בצרכי הקהל. אם אירועים נועדו לשפר את חוויית המשתתף, זה דבר טוב עבור כל המעורבים, כולל המארגן והחסות.

כאשר מפגשים ואירועים מתרחשים באופן אישי

אנשי מקצוע באירועים חייבים לשקול האם סדר היום התוכן שלהם חייב להתמקד בלמידה בין עמיתים וביכולת של אנשים לעסוק בשיחות. לאור המגמה הגוברת לקראת אירועים היברידיים, מארגנים מיישמים אסטרטגיות וטכנולוגיות לחיבור משתתפים וירטואליים ואישיים. מנקודת המבט של המארגנים, פלטפורמות אירועים היברידיות מאפשרות העברה אישית של אירועים לקהל וירטואלי ומאפשרות למתכנני אירועים לנהל לוגיסטיקה כגון כרטיסים, נסיעות, תקצוב ודיווח מעקב.

ניהול אירועים יכול להיות פשט מעט באמצעות טכנולוגיה

במיוחד אם במקרה אתה מתכנן אירוע וירטואלי או היברידי. צוות השיווק שלך, צוות ההתקשרות, אסטרטגיית הפקת אירועים וצוות התכנון עובר את אותו תהליך כדי להבטיח אירוע חלק בזמן. תכנון וירטואלי האירוע הופך לקל עוד יותר על ידי טכנולוגיה שמשתמשת בפלטפורמות אירועים וירטואליות כגון Hubs Virtual Attendee.

עם אירועים היברידיים באופק והמעבר לאירועים וירטואליים

אתה מוכן למשמרת הבאה בתכנון אירועים. שיווק עשוי להופיע קצת מסובך עם כל הפעמונים והשריקות הנוספות של תכנון, קידום והפקת אירועים היברידיים ואלטרנטיביים בשנת 2021. אתה מוכן לקבל את פני קהל, בשידור חי או באופן אישי, וירטואלי או היברידי, לאירוע.

הבטחת בריאותם ובטיחותם של המשתתפים ברחבי הקשת

היא אחת המגמות הגדולות ביותר לאירועים של 2021. תנו למתכנני האירועים ולמשתתפים את המשאבים הטובים ביותר עבור הכנסים, הפגישות ואירועי הרשת הווירטואליים שלהם על ידי סיוע להם לשמור ולתחזק חזקה חיבור לאינטרנט. בפרק זה תלמד כיצד לרשת, להשתמש בחלק הווירטואלי של אירוע היברידי, לגשר על הפער בין קהל ומודל שאתה מאמץ והיבטים רבים אחרים של אירועים היברידיים.

אחד מהצרכים המרכזיים

הוא השקעה גדולה בטכנולוגיה כדי להפוך את חוויית האירוע הווירטואלי לכדאי לחוות. כשזה מגיע להפקת אירוע היברידי, אתה צריך צוות AV, בדיוק כמו באירוע חי, כדי להבטיח שהשידור יתנהל עם ניסיון אישי חזק. עם המורכבות של תכנון אירועים היברידי, יש לשתף אודיו ווידאו מהאירוע החי עם הקהל הווירטואלי והרמקולים חייבים להשתתף באירוע ממקומות שונים, כך שההשקעה האודיו -קולית צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של המארגנים.

אם יש דבר אחד שמתכנני אירועים ברחבי העולם אוהבים ב- EventMB

זה המגמות הנוכחיות בתכנון אירועים. החל בתקנים בסיסיים ועד שלבים מותאמים אישית, מתכנון והפקת אירועים וירטואליים ועד אירועים חיים, MG מוכנה להשתלט על האירוע הבא שלך. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד מומחי האירועים של היום מנהלים אירועים עבורך, מתכנון וארגון ועד לעיצוב והפקה.

2 אנשים לאירוע חי מלא

2 פאנלים, עד 6 אנשי צוות שמשתלטים על מיתוג שמע, הפעלה, שידור, ניהול כישרונות, רמקולים, חדר ירוק וירטואלי וכו '. אירועי D מיוחדים מתוכננים כהכלאה אירוע בו משתתף חבר בצוות התכנון בעדשת משתתף וירטואלי המייצג את המשתתפים האישיים. לוחות הזמנים לאירועים מתייחסים לכל מרכיבי האירוע, כגון תאריכי התחלה וסיום, תקציב, מקום, שיווק, משתתפים ועוד.
על מנת לקרוא עוד פרטים נוספים על איך מפיקים אירוע ב2021 ופרובנט הפקת אירועים באפשרותך לגלוש לאתר provent.co.il

דילוג לתוכן