איך לא להיחבסם באמזון

כאשר אמזון מחרימה את מלחמתה בביקורות מזויפות, מוכרים מבינים שהטקטיקה היעילה ביותר היא לא לקנות ביקורות מזויפות, אלא לא לקנות אותן מתחרה. לאחרונה נודע לי שאמזון נוקטת קו קשה בביקורות, מוחקת, מסירה או חוסמת ביקורות עבור מוכרים רבים. קשה להפריד בין מוכרים מקוריים לבין אתרים שאין להם מלאי, כמו אמזון.

מדוע יש בעיה

היא שלחלק מהמוכרים יש יתרון לא הוגן על פני מוכרים עם חשבון. אמזון מסוגלת להתחקות אחר מוכרים עם מספר חשבונות, אך מוכרי כובעים שחורים מתוחכמים מאוד בכדי להימנע מלהבחין בהם אם אחד החשבונות חסום. שים לב שאמזון לא יכולה לזהות שכל חשבונותיך הם בבעלות אותו אדם אם אתה פותח חשבונות מכירה מרובים ולא מוכן לשתף מידע במפורש בין חשבונות אלה (למשל שמך, כתובת הדוא"ל שלך, מספר טלפון וכו '). אם אתה מגנה את המוכרים על דברים שהם לא יודעים שעשו, אתה יכול להמר שתתפס על ידי המדיניות של אמזון למניעת הונאה אם תשתמש בטקטיקות אפורות או שחורות. מוכרי כובעים שחורים אינם מסתכנים בכך שחשבונותיהם חסומים ועליהם להיות מתוחכמים מאוד כדי למנוע או להימצא באיתורם אם אחד או שניהם ישכחו לחסום אותם.

בהחלט ניתן להחרים את אמזון

אך סביר להניח שזה לא יקרה אם תבצע מספר מוגזם של החזרות או תתעלם מדוא"ל מהן. למעשה, אנשים מסוימים הוצאו מחוץ לאמזון בגלל תשואות מוגזמות, ולכן קיימת סכנה שזה עשוי להיראות טוב מכדי להיות אמיתי. להלן כמה טיפים כיצד לעולם לא להיתפס לגידול עשבים שוטים, מכיוון שלעולם אינך יכול לסמוך על מישהו כמוך. אני מקווה שזה ייתן לך מושג כיצד מוכרים מסוימים משתמשים בכמה חשבונות מוכר אמזון מרכזיים כדי להשיג יתרון. אם אתה מגלה שהביקורות שלך הולכות ונעלמות, יכול להיות שזה לא קשור לחשבון המוכר שלך או לערך שלך. ודא שאתה יודע על כך כאשר החברים שלך מראים לך את עבודתם, שהם עובדים בשבילך ואם לא, שאתה יודע על כך.

ואז באה התגובה: פלנסקי הורה על ידי יריב לקנות את כל הרישומים שלו באמזון עבור המותג שלו. הרמאים שנמאס להם מהתקפות חסרות התועלת של האריס, דחקו אותו מהרישומים שלו, גינו אותו באמזון על שהפר את המותגים שלהם, ואז חזרו שוב.

מכיוון שאמזון עדכנה את מדיניות ההחזר שלה

הרבה יותר קל להימנע מהונאת החזר כספי. מאפריל 2020, אמזון שינתה את המדיניות שלה עבור מספר חשבונות וכעת מאפשרת למוכרים לפתוח מספר חשבונות ללא הסכמת אמזון. לא צריכה להיות סיבה עסקית לגיטימית לכך שאמזון תפתח מרבבים.

אם כן, תוכלו ליהנות מהפצה מהירה דרך אמזון ולא תשלמו כל תשלום עבור המוצר שלכם. אמזון דואגת למשלוח ושירות לקוחות, כך שהדבר היחיד שעליכם לדאוג הוא הרישום והעמלות שלו.

אתה יכול להיות אחד מאותם מוכרים שפתחו חשבונות אמזון מרובים

כגון חשבונות אמזון מוכר מרכזי. במאמר זה נדון כיצד המוכרים פועלים ומשתמשים בחשבונות ספקים מרובים במסגרת תנאי השימוש של אמזון. אני אתן לך שישה טיפים שיעזרו לך להגן על חשבון אמזון שלך מפני הונאות מקוונות.

למעשה

הצ'ק-אין לאמזון הוא כעת כל כך מסובך בכוונה שזה טריק להימנע מלהירשם לאמזון פריים בטעות. אם כבר יש לך כרטיס cashback, אתה יכול לבצע את כל הרכישות שלך באמזון בכרטיס זה, כך שתוכל להרוויח כסף בחזרה על כל הרכישות שאתה מבצע באתר. אני מציע שלא תחרוג מהסכום שהוקצה לך וטען מחדש כרטיס מתנה של אמזון אם מינית את הסכום הזה באמזון אך ברצונך לתרום כדי לפתוח כרטיס אשראי או לקבל ויזה של אמזון. מכיוון שאני עושה את רוב הקניות שלי ב- Amazon.com, אני בודק בחזרה את המזומן בסך 5 דולר שאני מקבל החזר בגין רכישות בשוק האוכל המלא באתר זה.

אם אינך מנוי פריים

הימנע מלומר דבר על משלוח מהיר או מזורז, והיה מוכן לאשר את החלטתך מספר פעמים. לשם כך עבור אל חשבון אמזון שלך, לחץ על "פריים" ולחץ על ביטול אם אינך רוצה בכך. אם תרצה, היזהר כשאתה בוחר באופציית משלוח באמזון, אך היה מוכן למחוק לצמיתות את היסטוריית ההזמנות שלך – אין דרך אמיתית למחוק אותה לצמיתות. ניתן לאחסן את הזמנות אמזון שלך ולהסתיר אותן מעיניים סקרניות כך שתוכל לאחסן אותן בארכיון ולאחר מכן לחץ על "ביטול" שוב, גם אם הן עדיין זמינות.

שלישית

מוכרים שיש להם קשר הדוק עם המותג שלך עלולים לסכן את עצמם אם הם משתמשים ברישום הסימנים המסחריים של אמזון באופן שאמזון לא אוהבת, מה שמוביל אותם להגיש תלונה על הפרה. קישורי שותפים באמזון אינם יכולים להיכלל בקבוצות מדיה חברתית סגורות, וניתן לקטום או להסוות קישורי שותפים כך שהכלים והכלים של אמזון יוכלו לאחזר נתונים באופן חוקי ממסד הנתונים שלה.

דילוג לתוכן