איזה מלונות באירופה מומלצים לבקר

אירופה, יבשת עשירה בהיסטוריה ותרבות, מציעה שפע של בתי מלון מפוארים וייחודיים הנותנים מענה לכל סוגי המטיילים. פוסט זה בבלוג מדגיש כמה מהמלונות המומלצים ביותר ברחבי אירופה, דן במאפיינים הייחודיים שלהם ומדוע הם שווים ביקור.

1. פאר מהעבר: אילו מלונות אירופאים מאפשרים לך לחיות את ההיסטוריה?

אירופה ידועה בהיסטוריה העשירה ובמורשת התרבותית שלה, ואיזו דרך טובה יותר לטבול את עצמך בעבר מאשר לינה במלון המשדר הוד והיסטוריה? מטירות עתיקות ועד אחוזות מפוארות, אירופה מתהדרת בשפע של מלונות המציעים הזדמנות ייחודית לצעוד אחורה בזמן ולחוות את הפאר של תקופות עברו.

מלון אחד כזה הוא שאטו דה ורסאי בצרפת, הממוקם ממש מחוץ לפריז. מלון מפואר זה, שהפך לארמון, היה בעבר מקום מגוריהם של מלכים ומלכות צרפת, והשהייה כאן מאפשרת לאורחים ללכת בעקבות המלוכה. החדרים המפוארים, המעוטרים בריהוט תקופתי ועיטורים מפוארים, מסיעים את המבקרים למאה ה-17, ומציעים חוויה היסטורית סוחפת באמת.

בתנועה מזרחה, מלון אוגוסטין בפראג, צ'כיה, הוא עוד דוגמה מדהימה למלון שמאפשר לחיות את ההיסטוריה. שוכן במנזר לשעבר מהמאה ה-13, נכס מפואר זה משלב בצורה חלקה ארכיטקטורה עתיקה עם שירותים מודרניים. האורחים יכולים לחקור את המבנים הגותיים והרנסנסים המשומרים של המלון, לרבות מנזר מדהים וספרייה בת 700 שנה.

בלב רומא, איטליה, שוכן מלון הסלר, מוסד אגדי עם היסטוריה עשירה. מלון אייקוני זה משקיף על המדרגות הספרדיות, מארח אורחים מאז 1893 וקיבל בברכה דמויות מפורסמות כמו אודרי הפבורן וגרייס קלי. החדרים האלגנטיים והקסם הנצחי שלו מעבירים את המבקרים לעידן עברו, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור חובבי היסטוריה.

עבור אלה המחפשים טעם של קסם מימי הביניים, מלון Ballynahinch Castle במחוז גאלווי, אירלנד, הוא בחירה אידיאלית. מלון זה שהפך לטירה מהמאה ה-18, שוכן בסביבה ציורית מוקף בהרים ונהרות. עם קירות האבן, הריהוט העתיק והאחים השואגים, האורחים יכולים באמת להרגיש כאילו חזרו אחורה בזמן לעידן עבר של אבירים ואצילים.

1. נוף מפואר של מלון דה פריז ההיסטורי במונקו, המציג את הארכיטקטורה המפוארת שלו.
1. נוף מפואר של מלון דה פריז ההיסטורי במונקו, המציג את הארכיטקטורה המפוארת שלו.

2. 'יוקרה חייבת להיות נוחה, אחרת זה לא מותרות'. – קוקו שאנל: מלונות באירופה שמגדירים מחדש את הנוחות

כשזה מגיע ליוקרה, הנוחות היא מעל הכל. מלונות אירופאים שלטו באומנות של יצירת חוויה מפנקת ומרגיעה באמת עבור האורחים שלהם. ממצעים מפוארים ועד שירותים חדישים, המלונות האלה מגדירים מחדש מה זה אומר להיות נוחים.

בלב לונדון, דורצ'סטר ניצב כהתגלמות של יוקרה ונוחות. עם החדרים והסוויטות האלגנטיים שלו, המעוטרים בבדים מפוארים וריהוט מעודן, האורחים יכולים באמת להירגע בסטייל. הספא הנודע של המלון מציע מגוון של טיפולי התחדשות, המבטיחים שהות מאושרת באמת.

המעבר לעיר הקסומה וינה, אוסטריה, ריץ-קרלטון וינה הוא מקלט של שלווה. החדרים והסוויטות המרווחים של המלון מעוצבים מתוך מחשבה על נוחות, וכוללים מיטות קטיפה וחדרי רחצה מפוארים. האורחים יכולים גם להתפנק בספא של המלון, הכולל מרפסת גג המציעה נוף פנורמי של העיר.

בעיר התוססת ברצלונה, ספרד, The Mandarin Oriental Barcelona לוקח את הנוחות לרמה חדשה לגמרי. החדרים והסוויטות העכשוויים של המלון משדרים אלגנטיות ותחכום, עם מתקנים מודרניים ועיצוב מסוגנן. האורחים יכולים ליהנות מבריכת הגג ומהמרפסת של המלון, המספקת נווה מדבר שליו בתוך העיר ההומה.

3. האם אתה אוכל אוכל? המלונות המובילים באירופה עם מסעדות עם כוכבי מישלן

אם אתה מחשיב את עצמך כחובב אוכל, אירופה היא גן עדן לתענוגות קולינריים. רבים מהמלונות המובילים ברחבי היבשת מתהדרים במסעדות בעלות כוכבי מישלן, המציעות חוויה גסטרונומית בלתי נשכחת.

בלב פריז, צרפת, Le Meurice בולט כיעד קולינרי. המסעדה הנודעת של המלון, Alain Ducasse au Meurice, זכתה בשלושה כוכבי מישלן על המטבח הצרפתי יוצא הדופן שלה. ממנות פירות ים מעודנות ועד קינוחים דקדנטיים, כל ביס הוא יצירת אמנות אמיתית.

בדרך לאיטליה, מלון דה רוסי ברומא הוא ביתם של המסעדה עטורת כוכבי מישלן, Le Jardin de Russie. עם תפאורת הגן הקסומה שלה, המסעדה מציעה תערובת מענגת של טעמים איטלקיים מסורתיים עם טוויסט מודרני. האורחים יכולים להתענג על מנות שנוצרו על ידי שפים ידועים, המציגים את מיטב המטבח האיטלקי.

לחוויה קולינרית ייחודית, The Balmoral באדינבורו, סקוטלנד, הוא ביקור חובה. מסעדת המלון בעלת כוכבי מישלן, Number One, מציעה מטבח סקוטי חדשני ועכשווי. ממרכיבים מקומיים ועד לשילובי טעמים יצירתיים, כל מנה היא עדות למורשת הקולינרית העשירה של סקוטלנד.

3. מנה שהוצגה להפליא במסעדת דה ל'הוטל דה ויל בשוויץ, אחת ממסעדות המישלן הטובות בעולם.
3. מנה שהוצגה להפליא במסעדת דה ל'הוטל דה ויל בשוויץ, אחת ממסעדות המישלן הטובות בעולם.

4. בריחה לטבע: אילו מלונות אירופאים מציעים את החיבור הטוב ביותר לטבע?

כשזה מגיע לטבול ביופיו של הטבע, אירופה מציעה שפע של מלונות המספקים את המפלט המושלם. מנופים הרריים עוצרי נשימה ועד נופי חוף שלווים, מלונות אלו מציעים חיבור ייחודי עם הטבע שישאיר אתכם מחודשים ובעלי השראה.

שוכן בלב האלפים השוויצריים, צ'די אנדרמט הוא מקלט אמיתי לחובבי טבע. מוקף בהרים מלכותיים ויערות בתוליים, מלון מפואר זה מציע נופים מדהימים מכל פינה. האורחים יכולים לחקור את מסלולי ההליכה הסמוכים, לטבול באגמים הצלולים, או פשוט להירגע באווירה השלווה.

אם אתם מחפשים מפלט על חוף הים, אל תחפשו רחוק יותר מקוסטה נבארינו של יוון. The Romanos, a Luxury Collection Resort, ממוקם באזור המדהים של מסניה, ומשקיף על הים היוני. עם מטעי זיתים שופעים, חופים חוליים ומים צלולים, אתר נופש זה מאפשר לאורחים לטבול ביופי הטבעי של הים התיכון.

לחוויית טבע ייחודית, פוגו איילנד אין בקנדה מציע מפלט בהשראה אירופאית על החוף המפורץ של ניופאונדלנד. מלון זה מוקף בצוקים דרמטיים, בחופים סלעיים ובאוקיינוס האטלנטי העצום, ומשלב יוקרה מודרנית עם השממה הבלתי נגועה. האורחים יכולים לחקור את מסלולי ההליכה של האי, לזהות לווייתנים ועופות ים, או פשוט ליהנות מהנוף עוצר הנשימה מהחדר שלהם.

מלונות מומלצים באירופה:

שם המלון מקום מחיר (ILS) עיקרי הדברים
הדורצ'סטר, לונדון לונדון, בריטניה ₪1,000 חדרים מפוארים וספא מפורסם
Grand Hotel Tremezzo, אגם קומו אגם קומו, איטליה ₪2,000 מיקום מדהים על שפת האגם ובריכה חיצונית
מלון דה רוסי, רומא רומא, איטליה ₪2,500 חצר גן וקרבה לאטרקציות
Hotel du Cap-Eden-Roc, קוט ד'אזור קוט ד'אזור, צרפת ₪3,500 נוף יפה לים וספא מפואר

בכדי לראות עוד מידע בנושא של מלונות באירופה מומלצים יש לבקר באתר thing.co.il

בין אם מדובר בפיתוי הפאר ההיסטורי, ההבטחה למצוינות גסטרונומית או החתירה לנוחות שאין שני לה, המלונות המובילים באירופה מציעים חוויות שאינן מעבר לינה בלבד. ארבעת המלונות המופיעים בפוסט זה בבלוג הם רק טעימה ממה שיש לאירופה להציע. כל אחד מבטיח חוויה ייחודית שבטוח תהפוך את המסע שלך לבלתי נשכח.

דילוג לתוכן